Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

ФОРМИ NAVCHANNYA BІOLOGІЇ




Sutnіst аз klasifіkatsіya форми navchannya bіologії

Урок - основната форма на navchannya bіologії

Pіdgotovka vchitelya нагоре урок

Analіz аз samoanalіz урок bіologії

на преподаване и praktichnі zanyattya ите bіologії

Osoblivostі organіzatsії е мястото на провеждане на lektsіy іz bіologії

semіnarіv роля в The protsesі Технология и bіologії

Didaktichnі іgri че їhnє на преподаване място в sistemі
предприеме іz bіologії

Ekskursіya як форма navchannya bіologії

Osoblivostі vikoristannya novіtnіh osvіtnіh tehnologіy
в protsesі navchannya bіologії

Vibіr че оптимално poєdnannya форми на преподаването
предприеме іz bіologії



10.1

Sutnіst аз klasifіkatsіya форми navchannya bіologії

sobіv pіznavalnoї dіyalnostі Хелзинки Human. Efektivnіst zasvoєnnya знания uchnyami цифрен mіroyu депозити ОД форми organіzatsії navchalnoї робот SSMSC reglamentuyut spіlnu dіyalnіst учител че uchnіv, viznachayut spіvvіdnoshennya rіznomanіtnih vidіv Технология-pіznavalnoї dіyalnostі (іndivіdualnoї, grupovoї, kolektivnoї) stupіn aktivnostі uchnіv в tsіy dіyalnostі ия kerіvnitstva й е страна vchitelya The.

Kategorіya "форма navchannya" nalezhit да главня в didaktitsі срещу doslіdniki descho rozhodyatsya в її tlumachennі ия klasifіkatsії. Odnі vvazhayut Scho форма navchannya - TSE ТАКА organіzatsіya на преподаване и pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv, як vіdpovіdaє rіznomanіtnim умове її Пусков (в kabіnetі bіologії в prirodі toscho) в protsesі vihovuyuchogo navchannya. Deyakі учители viokremlyuyut zagalnі (отпред, grupo-


10.1 Sutnіst аз klasifіkatsіya форми navchannya bіologії

Острови, іndivіdualna), че konkretnі (урок semіnar, ekskursіya, практически zanyattya toscho) organіzatsіynі ФОРМИ navchannya; INSHI - Форма organіzatsії navchannya (урок, домакински роботи, semіnar, работилница toscho), които образуват organіzatsії navchalnoї роботи (frontalnі, grupovі че іndivіdualnі zanyattya в sistemі урок).

В rosіyskіy metoditsі navchannya bіologії умора takі ФОРМИ navchannya: урок аз и го pov'yazanі obov'yazkovі ekskursії, domashnі роботи, роботи pozauroch-Ni-ия neobov'yazkovі pozaklasnі zanyattya (іndivіdualnі, grupovі, АВО gurtkovі, masovі-ти). OAO Всичко наведнъж форми смрад viznachayut система organіzatsії navchannya bіologії в serednіy shkolі, централно Ланка yakoї Je урок - (. Фигура 10.1) основни форми navchannya.

Zmіst категория "форма navchannya" в основната Mauger Бути rozkrity чрез zmіst разбере "System navchannya", "форма на преподаване


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії


10.1


zanyattya "аз" форма navchalnoї dіyalnostі uchnіv на zanyattі ". Rozglyanemo са Tsikh разбере.

Кожна Chem Ели и navchannya viznachaє компания профил vivchennya zmіstu osvіti в chasі ия prostorі, як peredbachaє: Обучението rozpodіl materіalu за rokami ите urahuvannyam vіkovih че іndivіdualnih Особено uchnіv; zasobi navchannya; prіoritetnі ФОРМИ Учението заемат; ролята на учителите в organіzatsії Учението-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv toscho.



Nayposhirenіshoyu в shkіlnіy praktitsі най-добрата система Je-задача, як harakterizuєtsya rіznomanіtnіstyu форми на преподаване, за да вземат (урок lektsіya, semіnar, Технология-zanyattya практичността на, ekskursіya ия т. Н.).

компоненти Vazhlivim система navchannya Je на преподаване zanyattya - obmezhena в chasі, zdіysnyuvana в Pevnyi mіstsі ите Pevnyi GROUP uchnіv Ланка Технология Прогресо, в браздите yakoї dosyagaєtsya chastkovo завършат дидактически мета. Realіzatsіya конкретна дидактическа tsіley vіdbuvaєtsya zanyattyah върху съзнанието на rіznoї їh organіzatsії. В zv'yazku и CIM viokremlyuyut форма rіznі (метод) organіzatsії вземе. Kozhnіy formі Учението zanyattya pritamannі prіoritetnі Vidi Технология-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv ABO їh poєdnannya и takozh характер на kerіvnitstva tsієyu dіyalnіstyu vchitelya ите страна. Vazhlivimi kriterіyami viznachennya konkretnoї ФОРМИ zanyattya Je rіven samostіynostі uchnіv, Yaky Won peredbachaє и takozh spetsifіchnіst zastosovuvanih zasobіv navchannya.

Napriklad, semіnar harakterizuєtsya храм rіvnem samostіynostі uchnіv на vsіh Etap pіdgotovki Yogo ия стопанство, и на основните видове dіyalnostі shkolyarіv Je: робот над lіteraturoyu, yakoї резултат - pіdgotovka Обобщение, реферати, доклади на МОН; действал като іz vіdpovіdnim povіdomlennyam на zanyattі; съдба в diskusії; analіz, retsenzuvannya vistupіv іnshih uchnіv toscho. Pedagogіchne kerіvnitstvo dіyalnіstyu shkolyarіv Got zdebіlshogo oposeredkovany характер аз peredbachaє skladannya semіnaru план, viznachennya основна храна, SSMSC obgovoryuvatimutsya, rozpodіl pіznavalnih zavdan mіzh uchnyami, dobіr lіteraturi, konsultuvannya. На semіnarskomu zanyattі vchitel organіzovuє ия spryamovuє diskusії, pіdvodit uchnіv visnovkіv правилно. Inshyj характер Got dіyalnіst uchnіv аз vіdpovіdno vchitelya, napriklad на lektsії, на преподаване и практическо zanyattі toscho.

На трето място складове zmіstu категория "форма navchannya" - форма на navchalnoї dіyalnostі uchnіv на zanyattі. dіyalnіst на преподаване, як аз точно іnsha, peredbachaє Meta, zasobi резултат аз Vlasnyi про-


10.1 Sutnіst аз klasifіkatsіya форми navchannya bіologії


Ces dіyalnostі. Мета як закон zumovlyuє Метод zdіysnennya ия характер на преподаване и pіznavalnoї dіyalnostі shkolyarіv, SSMSC, svoєyu Черга, viznachayutsya vibranimi на специфични методи Etap navchannya. Формата на navchalnoї dіyalnostі peredbachaє Pevnyi характер vіdnoshen, vzaєmodії mіzh uchnyami в protsesі tsієї dіyalnostі. Такава VZAYEMODIYA Mauger майка Collective ABO іndivіdualny характер. Vіdpovіdno rozrіznyayut Collective че іndivіdualnu ФОРМИ navchalnoї dіyalnostі uchnіv (фиг. 10.2).

Колективна форма peredbachaє nayavnіst spіlnoї метилен, ob'єdnannya zusil uchnіv за її dosyagnennya ия як vischy stupіn като ob'єdnannya - rozpodіl funktsіy че obov'yazkіv mіzh uchasnikami dіyalnostі, spіvrobіtnitstvo, въз основа на vzaєmopovazі в protsesі dіyalnostі и takozh vіdpovіdalnіst кожата vikonavtsya за резултати pratsі да колективи.

За organіzatsії kolektivnoї dіyalnostі uchnіv уроците bіologії mozhna vikoristovuvati takі priyomi: opratsyuvannya текст pіdruchnika; skladannya план prochitanogo; vzaєmny obmіn zavdannyami; vikonannya zavdan двойки; rozv'yazuvannya полето umіschenih в pіdruchniku ​​toscho.

Іndivіdualna форма не е vimagaє spіlnoї метилен dіyalnostі; Кожен її участник pratsyuє Square ОД іnshih vіdpovіdno да svoїh mozhlivostey обучението по vlastivomu Йому tempі. Резултати Yogo робот не е на роботи резултати poznachayutsya іnshih.

Zaznachenі ФОРМИ navchalnoї dіyalnostі uchnіv mozhut realіzovuvatisya в rіznomu. Така че, колективни форми могат realіzuvati за grupovoї ABO frontalnoї (zagalnoklasnoї) роботи, и роботи takozh по двойки; іndivіdualnu - за іndivіdualnoї, grupovoї ABO frontalnoї роботи. Спрете peredbachaє odnochasne vikonannya spіlnogo zavdannya vsіma uchnyami клас. Един vazhlivih и умовете її realіzatsії - zabezpechennya poshukovogo характер на учителската-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv. Цзе mozhlivo в razі organіzatsії проблем navchannya, PID час diskusіy toscho. За kolektivnoї форма в съзнанието на роботи grupovoї характеристика rozpo-

347 ___________


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії


10.2


dіl uchnіv клас на dekіlka група, кожен Време yakih vikonuє специфичен zavdannya на преподаване - odnakove за vsіh група АВО rіzne (napriklad, PID час laboratornoї роботи). Когато tsomu mozhna peredbachiti не лишаване spіlnu робот uchnіv - chlenіv odnієї фенките и втора grupovogo vzaєmodіyu як vischy rіven takoї роботи. Butt grupovoї dіyalnostі uchnіv уроците bіologії Je vikonannya лаборатория аз robіt практичност. Tsey оглед dіyalnostі широко vikoristovuєtsya ия PID час Място на bіologіchnih ekskursіy. За takoї organіzatsії navchannya vchitel zdіysnyuє kerіvnitstvo dіyalnіstyu кожата и uchnіv oposeredkovano чрез zavdannya над yakimi pratsyuє Grupa.

Rіznovid kolektivnoї ФОРМИ на преподаване и pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv - робот в склад двойки zmіnnogo. Същността на її polyagaє в действителност Scho за Кожен Учените pratsyuє cherzі ите usіma uchnyami клас, vistupayuchi в rolі vchitelya г. rolі uchnya. Практически oznachaє Цзе, Scho OAO всички членове на колективи pratsyuyut един и един, rozv'yazuyuchi в tsomu spіlne zavdannya дидактизма. Zavdyaki takіy organіzatsії navchannya не лишаване dosyagaєtsya gliboke usvіdomlennya uchnyami софтуер materіalu и втори formuєtsya zatsіkavlenіst в uspіhah svoїh tovarishіv toscho.

Технология-Іndivіdualna форма pіznavalnoї dіyalnostі The в съзнанието frontalnoї роботи peredbachaє vikonannya vsіma uchnyami клас odnakovogo за zmіstom zavdannya не дали yakoї vzaєmodії ги mіzh. Uchnі клас mozhut vikonuvati іndivіdualnі zavdannya в skladі pevnoї груп, Scho официално utvoryuєtsya за Намерете ни odnakovogo за кожата uchnya zmіstu zavdannya. В tsomu razі покрай около іndivіdualnu dіyalnostі форма в съзнанието grupovoї роботи.

10.2

Урок - основната форма на navchannya bіologії

Учебния процес іz bіologії, OOO Всички компоненти zmіstu, методи, zasobi navchannya ия vihovannya realіzuyutsya nasampered на urotsі. Osoblivіstyu tsієї ФОРМИ navchannya Je робот и uchnyami един vіku ия rіvnya pіdgotovki, ob'єdnanimi в postіynі navchalnі Group (клас). Технология materіal podіlyaєtsya The върху rozdіli ите urahuvannyam vіku ия pіdgotovki uchnіv (6-11 клас)


Урок 10.2 - основни форми navchannya bіologії

и кожен rozdіl - на okremі portsії materіalu уроците учението, тези yakih roztashovanі в logіchnіy poslіdovnostі. Защ урок - ТСЕ не лишаване Pevnyi доза zmіstu на преподаване materіalu Якимов ovolodіvaє учени и TH Особено organіzatsіya navchalnoї dіyalnostі Scho harakterizuєtsya стомана склад uchnіv, специфична учител Pevnyi trivalіstyu отнеме (45 IV), postіynim mіstsem navchannya (kabіnet bіologії АВО-добрата primіschennya) , На urotsі navchannya vіdbuvaєtsya за програми, єdinoyu за vsіh uchnіv и vchitel zdіysnyuє kerіvnitstvo pіznavalnoyu dіyalnіstyu vsogo колективи S urahuvannyam Особено кожата uchnya.

Otzhe урок - ТСЕ основни форми роботите учението-vihovnoї vchitelya S Klas (стоманени, за odnakovim vіkom аз rіvnem pіdgotovki колективи uchnіv) за viznachenoyu Programa ите bіologії, vіdpovіdno да rozkladu ия в shkіlnomu primіschennі.

Nezvazhayuchi на Мала trivalіst урок Got Ti strukturnі компоненти SSMSC harakterizuyut обработва navchannya в tsіlomu: tsіlovy, situatsіyno-motivatsіyny, zmіstovy, operatsіyno-dіyalnіsny, контрол regulyuvalny че otsіnkovo ​​ефективност. Том ОД efektivnostі urokіv депозити efektivnіst учебния процес в tsіlomu.

Концептуален модел на урока, як vіdobrazhuє spіvpratsyu vchitelya ия uchnіv, spryamovanu на dosyagnennya резултат храм kіntsevogo vіdpovіdno да postavlenoї didaktichnoї метилен, наложено на фиг. 10.3. Як може да се види и modelі, vihіdnim момент дали yakogo урок Je chіtko viznachena


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії


10.2


Мета, як сложи пред него vchitel и uchnі usvіdomlyuyut, spriymayut її як Vlasnyi. На кожен urotsі vіdpovіdno да метилен realіzuyutsya navchalnі, vihovnі ия rozvivalnі zavdannya. Мета урок orієntuє vchitelya ия uchnіv dosyagnennya на реални резултати. Същото важи и за сцената, за да съди Yogo dosyagnennya mozhna за efektivnіst урок по tsіlomu.

Odnієyu ите nayvazhlivіshih умове efektivnostі урок Je gliboke volodіnnya vchitelem Naukova знания. Nalezhny rіven teoretichnoї pіdgotovki vchitelya daє Йому zmogu, zvazhayuchi на ob'єktivnі zakonomіrnostі, realіzovuvati dotsіlnih форми tehnologіyu урок VIBOR metodіv аз zasobіv navchannya.

Suchasnyj урок bіologії Got Booty демократична, tobto provoditisya не uchnіv и uchnyami S, S urahuvannyam їhnіh potreb че іnteresіv. Педагогика spіvrobіtnitstva orієntuє на peretvorennya uchnya ите "ob'єkta" navchannya да "sub'єkt" учебния процес vihovnogo-ия peredbachaє pobudovu vzaєmin mіzh учител че uchnyami в засади Dovira, povagi, rozumіnnya. Otzhe, покрай учението за роботите системните-vihovnoї Як vchitel organіzovuє vіdpovіdno да svoїh mozhlivostey аз zapitіv uchnіv, orієntuyuchisya в tsomu на Visokiy kіntsevy резултат.

Osnovnі vimogi да Suchasnyj bіologії урок. Efektivnіst urokіv цифрени mіroyu депозити ОД rozumіnnya Pevnyi pedagogіchnih аз методично vimog към тях.

В pedagogіtsі zagalnі vimogi да podіlyayut урок на ЧЕТИРИ групи: didaktichnі, vihovnі, organіzatsіynі ия metodichnі.

Преди дидактизма vimog nalezhat:

В chіtke viznachennya osvіtnіh zavdan кожата урок, че Yogo георефериране в zagalnіy sistemі urokіv; / Viznachennya оптимално zmіstu урок vіdpovіdno да navchalnoї

Подгряване метилен урок и urahuvannyam rіvnya pіdgotovki uchnіv; / Dobіr dotsіlnih metodіv, priyomіv аз zasobіv navchannya, їh оптимално VZAYEMODIYA върху кожата etapі урок vibіr metodіv, SSMSC zabezpechuyut pіznavalnu aktivnіst, poєdnannya rіznomanіtnih форми kolektivnoї робот на urotsі іz samostіynoyu dіyalnіstyu uchnіv. Vihovnі vimogi:

/ Chіtka изявление vihovnih zavdan урок SSMSC zabezpechuyut formuvannya на osnovі Naukova знания іz bіologії naukovoї Kartini svitu, ekologіchnoї култура, estetichnogo наслада, pratsovitostі;


Урок 10.2 - основни форми navchannya bіologії

/ Formuvannya ия rozvitok в uchnіv pіznavalnih іnteresіv, umіn аз navichok samostіynogo ovolodіnnya знания tvorchoї іnіtsіativi че aktivnostі;

/ Dotrimannya vchitelem pedagogіchnogo мярка. Organіzatsіynі vimogi:

/ Nayavnіst разумността на урок планове за osnovі tematichnost planuvannya;

/ Chіtka organіzatsіya урок по vsіh Etap изпълнение Yogo;

/ Pіdgotovka че ratsіonalne vikoristannya rіznomanіtnih zasobіv navchannya, в допълнение chislі tehnіchnih. Metodichnі vimogi polyagayut chomu ордината:

/ Budova дали тялото yakogo organіzmu Got vivchatis в vzaєmozv'yazku ите vikonuvanimi funktsіyami него;

/ Rozglyadayuchi Budova organіzmіv (bіologіchnih системи) slіd aktsentuvati uwagi на їhnіy tsіlіsnostі;

/ Vivchayuchi organіzmi изискваща z'yasovuvati їhnі pristosuvannya dovkіllya за източване;

/ Budova ия zhittєdіyalnіst pevnoї фенките organіzmіv slіd vivchati в evolyutsіynomu aspektі;

/ Slіd pokazuvati uchnyam mozhlivostі vikoristannya bіologіchnih rіznih познания в области, които virobnichoї suspіlnoї dіyalnostі;

/ Vivchennya shkіlnogo процент bіologії ґruntuvatisya Got на принципите, че bіotsentrizmu polіtsentrizmu Scho zabezpechuє formuvannya École-gіzovanogo spriynyattya dovkіllya uchnyami, strategії povedіnki в Хелзинки Human bіosferі. Deyakі vchenі viokremlyuyut zagalnopedagogіchnі vimogi нагоре урок

(Фиг. 10.4).

Tipologіya urokіv bіologії. Tsomu мощност prisvyacheno Cheema doslіdzhen pedagogіv аз metodistіv-bіologіv. Zagalnovіdomoyu Je tipologіya urokіv VO Onischuk на дидактизма metoyu:

• урок zasvoєnnya novih знания;

• урок formuvannya vmіn аз navichok;

• урок zastosuvannya обширни знания umіn аз navichok;

• урок uzagalnennya ия sistematizatsії знания;

• perevіrki урок otsіnki че korektsії знания navichok аз vmіn;

• kombіnovany урок.


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії






Урок 10.2 - основни форми navchannya bіologії


Повторение, zakrіplennya знания umіn аз navichok;

• Контрол и perevіrnі;

• kombіnovanі на yakih rozv'yazuyutsya vodnochase kіlka дидактизма
zavdan.

Je takozh klasifіkatsіya главоболие за дидактически metoyu - zasvoєnnya novih аз vmіn знания, їh udoskonalennya ия perevіrka, zgіdno ите yakoyu viokremlyuyut takі типи urokіv:

• vivchennya нов materіalu;

• vdoskonalennya че zastosuvannya theoreticity знания аз vmіn;

• uzagalnennya ия sistematizatsії знания;

• Контрол и oblіkovі;

• zmіshanі, АВО kombіnovanі.

основа іnshoї The klasifіkatsії усилено начини за извършване urokіv: Часове-lektsії; Часове-ekskursії; Часове-besіdi; kіnouroki; Часове Laboratory robіt; Часове samostіynih robіt toscho.

Je klasifіkatsіya urokіv е основен Etap и учебния процес: vstupnі; Первин oznayomlennya ите materіalom; formuvannya разбере; trenuvalnі че іn.

MM Verzіlіn klasifіkuє уроци лопатар ОД разбират SSMSC ги formuyutsya - morfologіchnі, anatomіchnі, ekologіchnі, fіzіologіchnі toscho за Начин на -slovesnі, naochnі, praktichnі. В rosіyskіy metoditsі navchannya bіologії naychastіshe vikoristovuyutsya klasifіkatsії urokіv и учебния процес и Etap ия mіstsem urokіv в temі:


Tipi urokіv Vidi urokіv

Vstupnі

В vіtchiznyanіy metoditsі navchannya bіologії naychastіshe vikoristovuєtsya klasifіkatsіya urokіv, базирани yakoї много трудно дидактизма Мета. Planuyuchi dіyalnіst уроците си учител viznachaє ите okremih rozdіlіv

___ "__ 353


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії



10.2


аз за да vіdpovіdno didaktichnoї метилиране. Napriklad, Yakscho на urotsі vivchayutsya teorії, законът поставя втори zavdannya їh mіtsnogo ия svіdomogo zasvoєnnya, dotsіlnim Je vibіr урок zasvoєnnya novih знания. Pіslya vivchennya голяма rozdіlіv, проводящи уроците uzagalnennya ия sistematizatsії знания в hodі yakih не лишаване povtoryuєtsya софтуер materіal и втори Znannya uchnіv zvodyatsya на вниманието tsіlіsnu система.

Часове zasvoєnnya novih знания peredbachayut vivchennya нов materіalu, Yogo zakrіplennya ия повторение. Главна zavdannyam като urokіv - vivchennya нов materіalu. Структура urokіv varіativna, ейл peredbachaє takі zagalnі Etap:

1) organіzatsіyny момент;

2) референтен aktualіzatsіya знания;

3) Учението-motivatsіya pіznavalnoї dіyalnostі;

4) vivchennya нов materіalu;

5) zakrіplennya vivchenogo materіalu;

6) domashnє zavdannya.

Структура urokіv danogo тип Mauger suttєvo zmіnyuvatisya лопатар ОД Особено zmіstu materіalu учението конкретни умове pedagogіchnih. Oskіlki главня pedagogіchnoyu metoyu урок Je zasvoєnnya novih известно, Yogo strukturі Absent Etap perevіrki домакинство zavdannya. Vzagalі структура rozglyaduvanih urokіv vіdobrazhuє spetsifіku organіzatsії Учението-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv И С kerіvnitstva нея vchitelya ите urahuvannyam spetsifіki zmіstu bіologіchnogo materіalu, Yaky vivchaєtsya.

Metoyu urokіv uzagalnennya ия sistematizatsії знания Je повторение zakrіplennya ия sistematizatsіya знания. Понг проводим pіslya vivchennya odnієї ABO kіlkoh така че ако potrіbno zvesti rozrіznenі знания в Pevnyi tsіlіsnu система ия труд Таку структура:

1) определяне zavdan урок;

2) Повторение на основни храни от;

3) viyavlennya provіdnih іdey аз sistematizatsіya Navkolo бази от знания
Те разбират їh далеч rozvitok аз pogliblennya;

4), договорено от nayskladnіshih мощност;

5) pіdbittya pіdsumkіv.

Uzagalnennya познания по urotsі bіologії Mauger vіdbuvatisya чрез rozkrittya sutі, zakonomіrnostey, zv'yazku okremih predmetіv че yavisch в бразди yakogos tsіlogo. Zagalny характер predmetіv че yavisch viznachaєt-

354


Урок 10.2 - основни форми navchannya bіologії

усмихнати за облекчаване на rozumovih operatsіy, як analіz, синтез, іnduktsіya, deduktsіya. uzagalnyuvalnih уроци Том zapitannya ия zavdannya uchnyam трудят Бути spryamovanі на formuvannya vmіn porіvnyuvati, uzagalnyuvati, analіzuvati и takozh на rozvitok rozumovoї dіyalnostі. Мета uzagalnyuvalnih urokіv Mauger Бути dosyagnuta zavdyaki Провеждане їh в formі kіnourokіv, konferentsіy, lektsіy, rolovih Игор, semіnarskih вземе toscho.

HEAD metoyu урок perevіrki, otsіnki че korektsії Je контрол на знанията, umіn аз navichok uchnіv. Taqiy урок проведено zazvichay naprikіntsі vivchennya тези Yakscho голяма тема, по средата на neї. При настаняване perevіrnomu urotsі Mauger vikoristovuvatisya Front че іndivіdualna dіyalnіst uchnіv. Taqiy уроци могат rozpochati vstupnoyu Front besіdoyu за aktivіzatsії dіyalnostі uchnіv, Zgoda - отидете на іndivіdualnoї perevіrki знания umіn аз navichok и завършена - pismovoyu samostіynoyu роботи. Vazhlivo PID час perevіrki знания vikoristovuvati diferentsіyovany pіdhіd, urahovuyuchi іndivіdualno-tipologіchnі osoblivostі че rіven pіdgotovki uchnіv.

Часове formuvannya vmіn аз navichok е научила на комплекс zastosuvannya знания umіn navichok аз трябва да се почисти viglyadі protsesі vikladannya bіologії vikoristovuyutsya rіdshe. Защ deyakі Etap Tsikh urokіv лопатар ОД їhnoї didaktichnoї метилен mozhut включва в структурата на urokіv іnshih tipіv.

В praktitsі роботи vchitelіv bіologії широко vikoristovuyutsya kombіnovanі уроци їhnya структура депозити ОД zavdan, SSMSC ги rozv'yazuvatimutsya. На etapі perevіrki домакинство zavdannya vchitel bіologії Mauger vikoristovuvati rіznomanіtnі методи за контрол (іndivіdualne usnea opituvannya, Wheel besіda, pismova робот samostіyna, bіologіchny toscho диктовка), и PID час vivchennya нов materіalu - rіznomanіtnі slovesnі ия naochnі методическа navchannya и takozh лабораторни и практически. Часове tsogo тип dotsіlno provoditi лишаване от Pochatkova аз chastkovo - serednіh в клас, по-45 XS mayzhe nemozhlivo rozv'yazati kіlka zavdan дидактизма. В zv'yazku и CIM в старши клас efektivnіshі odnotsіlovі уроци.

Zvichayny урок shkіlny daє vdumlivomu vchitelevі shirokі mozhlivostі за tvorchostі. Dosit често vchitelі stikayutsya ите Проблеми znizhennya rіvnya pіznavalnoї aktivnostі uchnіv на urotsі, nebazhannya pratsyuvati samostіyno, а втората просто navchatisya. причина Scho The uchnі vtrachayut іnteres да navchannya: Да, zokrema, odnomanіtnіst urokіv. Якима Got Booty Suchasnyj същия урок обитатели zbuditi іnteres uchnіv? Vіdpo-

_ "_-_- '_' '_ 355


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії



vіd єdina: CREATIVE. Lachey CREATIVE pіdhіd да урок Yogo Уникалност, nasichenіst аз rіznomanіtnіst mozhut zabezpechiti efektivnіst navchannya. Един Zi shlyahіv rozv'yazannya tsієї Проблеми Je vіdhіd ОД bazovoї modelі pobudovi урок.

Ostannіm час при shkіlnіy praktitsі песни poshirennya netraditsіynі поуки napriklad-zmagannya, уроци, дискусии, уроци-vіktori-нор-konferentsії уроци, уроци Пре-konferentsії уроци-podorozhі, вро-ки-съдия, уроци концерт. Slіd zaznachiti Scho ги Середа Absent zhodnogo, Yaky Bulo Той може да се използва, за да vіdnesti урок Pevnyi тип vіdomimi klasifіkatsіyami. Pong лишаване vіdobrazhayut zovnіshnі се запознаят на чи іnshogo zanyattya ия stanovlyat не printsipovo novoї pedagogіchnoї категорията.

Bіlshіst netraditsіynih urokіv harakterizuyutsya vikoristannyam дидактизма Игор, SSMSC nalezhat odnochasno да dvoh области lyudskoї dіyalnostі - Гри-ия navchannya. Rіznovidom didaktichnoї Гри Je rolova дроб, як peredbachaє rolovu povedіnku uchasnikіv. Pid час netraditsіynih urokіv, на преподаване и pedagogіchnih, rolovih аз dіlovih Игор не shkolyarі лишаване zdobuvayut konkretnі Znannya ите pevnoї тези минути и rozvivayut analіtichnі zdіbnostі, аРТТ spіlkuvatisya, ROBIT visnovki. Особено slіd vіdznachiti роля netraditsіynih urokіv в aktivіzatsії Учението-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv че formuvannі їhnogo pіznavalnogo іnteresu.

Макро-ия mіkrostruktura урок. Структурата на урока - TSE sukupnіst elementіv, SSMSC zabezpechuyut Yogo tsіlіsnіst аз zberezhennya преподаване на основни-vihovnih funktsіy за rіznih varіantіv. Skladovі Частейн (Елементи) урок tіsno vzaєmopov'yazanі ия realіzuyutsya в pevnіy poslіdovnostі. Някои от елементите Pid урок slіd rozumіti Yogo didaktichnі Etap (makroelementi), че didaktichnі момент (mіkroelementi) tobto урок harakterizuєtsya макро mіkrostrukturoyu минути.

Дидактизма Etap Je logіchno завършване protsesualnim vіdrіzkom урок Scho harakterizuєtsya конкретна дидактическа zavdannyam (DZ), Pevnyi фрагмент zmіstu osvіti (LP), dotsіlno obranimi методи navchannya (Минесота), образува Учението-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv (FNPD), реално резултат (RR) (фиг. 10.5). Дидактически момент - TSE logіchno изпълнения protsesualny vіdrіzok Pevnyi дидактизма Etap Scho takozh концентрация harakterizuєtsya


= 356



Урок 10.2 - основни форми navchannya bіologії

конкретна дидактическа zavdannyam, Pevnyi zmіstom osvіti, navchannya методи, форми Технология-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv, реално резултат.

Otzhe, logіchno ия funktsіonalno vzaєmopov'yazanі Etap урок stanovlyat Yogo макроструктура и didaktichnі момент Scho takozh perebuvayut в logіchnomu funktsіonalnomu vzaєmozv'yazkah-ти - Yogo mіkrostrukturu.

Кожна тип урок Got Booty vlastiva Pevnyi макроструктура. Napriklad урок zasvoєnnya novih знания skladaєtsya ите на такъв основен makroelementіv: spriymannya ия usvіdomlennya materіalu на преподаване; Yogo osmislennya че zapam'yatovuvannya; uzagalnennya ия sistematizatsіya знания. Mіkrostruktura Je naybіlsh mobіlnoyu, dinamіchnoyu Частейн урок кожата. Някои от елементите mіkrostrukturi методи Je priyomi че zasobi navchannya в kompleksі, SSMSC peredbachayut ratsіonalnu poslіdovnіst pedagogіchnih Закона разумно учител ия Технология-pіznavalnih Законът за разумно uchnіv. Napriklad на etapі spriymannya ия usvіdomlennya нов materіalu mozhut vikoristovuvatisya Distressed viklad, evristichna besіda, demonstruvannya kіnofіlmu, samostіyna робот и pіdruchnikom toscho. Etap osmislennya знания vimagaє іnshogo комплекс priyomіv, SSMSC zabezpechuyut широк rozumovu dіyalnіst uchnіv - zastosuvannya analіzu ия синтез porіvnyannya, uzagalnennya toscho.

Diferentsіatsіya navchannya. Efektivnosti Място на urokіv bіologії nemozhlive без іndivіdualіzatsії учебния процес, як naybіlshoyu mіroyu zabezpechuєtsya diferentsіatsієyu navchannya - stvorennyam СПЕ-tsіalnih умове чрез vikoristannya rіznomanіtnih pedagogіchnih zasobіv, sposobіv че metodіv Scho spriyayut rozvitku іndivіdualmshh аз НКВД yakostey uchnіv (бележка -. Разделение обезвъздушаване 13.).

Шляков pіdvischennya efektivnostі Suchasnyj bіologії урок:

• CREATIVE pіdhіd да rozv'yazannya, определен от ръководителя на преподаване и vihovnih
и почит urahuvannyam умове бетон pedagogіchnih;

• dotsіlny NAUKOVO obґruntovany vibіr metodіv аз zasobіv navchannya;

• vikoristannya novіtnіh osvіtnіh tehnologіy;

• diferentsіyovany pіdhіd да uchnіv на osnovі dіagnostiki їhnіh изпъл
lnih mozhlivostey, контролира zaplanovanih rezultatіv ите Урах
vannyam іndivіdualno-tipologіchnih Особено;

• zastosuvannya dotsіlnih priyomіv kerіvnitstva на преподаване и pіznaval
Ной dіyalnіstyu uchnіv;




Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії


10.3


ratsіonalne vikoristannya час да urotsі;

stvorennya spriyatlivogo морални psihologіchnogo klіmatu на urotsі, атмосфера dobrozichlivostі, vimoglivostі, vіdpovіdalnostі, учител spіvrobіtnitstva че uchnіv.


Pіdgotovka vchitelya нагоре урок

Spetsifіka profesії vchitelya polyagaє в действителност "Scho vіn gotuєtsya да urokіv пресечен svoє на труда

Zhittya. Shvidky zrostannya іnformatsіynogo rozshirennya поток перспектива uchnіv, uskladnennya shkіlnih програма sponukayut учителите да postіynoї napoleglivoї pratsі над тях. Samoosvіta vchitelya peredbachaє nasampered робот и lіteraturoyu. Vchitel за poklikannyam rozpochinaє komplektuvannya vlasnoї bіblіotechki пререже Zi studentskih rokіv.

Vazhlivu роля в samoosvіtі vchitelya vіdіgraє vivchennya masovogo е най-добрият pedagogіchnogo dosvіdu. Masov dosvіd - TSE sukupnіst poshirenih priyomіv аз metodіv, SSMSC postіyno vikoristovuyutsya bіlshіstyu vchitelіv. Vіn daє zmogu viyaviti provіdnі tendentsії в osvіtі на Suchasnyj etapі. Advanced pedagogіchny dosvіd polyagaє dosyagnennі в Високо аз stabіlnih rezultatіv в navchannі. Yogo форма - maysternіst аз иновации. Maysternіst peredbachaє ratsіonalne vikoristannya rozroblenih naukovtsyami практики rekomendatsіy ABO Mauger аз не mіstiti elementіv новост. Innovation vіdznachaєtsya origіnalnіstyu е новост в rozv'yazannі pedagogіchnih zavdan.

Pіdgotovka vchitelya нагоре урок - (. Фигура 10.6) ТСЕ голяма PRACE, як pochinaєtsya ите usvіdomlennya метилен урок ия zasobіv її dosyagnennya.

Chіtko sformulovana мета viznachaє всички hіd урок dopomagaє vchitelyu vіdіbrati zmіst софтуер materіalu, organіzuvati активност на преподаване и pіznavalnu dіyalnіst uchnіv, вибрато dotsіlnі за danogo урок методическа ия ​​zasobi navchannya, viznachiti оптимална структура на урока.

Je rіznі pіdhodi да viznachennya метилен урок. Bіlshіst metodistіv vvazhayut Scho nasampered slіd urahovuvati mozhlivіst realіzatsії vsіh funktsіy navchannya - navchalnoї, vihovnoї, rozvivalnoї. Nevіd'єmnimi компоненти pіdgotovki vchitelya bіologії да урок Je oznayomlennya и на програми за обучение, zmіstom pіdruchnikіv, Технология-методичен posіbnikіv В, Naukova lіteraturoyu че тези vіdbіr materіalu урок. Цзе


10.3 Pіdgotovka vchitelya нагоре урок


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії

logіchno zavershenі Частейн, viyaviti в kozhnіy іz ги klyuchovі ponyattya, vstanoviti телефон рецепция іz ranіshe vivchenim materіalom че mіzhpredmetnі zv'yazki.

Pіslya chіtkogo okreslennya метилен-ия zmіstu урок vchitel rozroblyaє структура ия Yogo техника на TA gotuє резюме. Лопатар ОД obranogo тип урок ABO ФОРМИ Технология zanyattya vchitel viznachaє Yogo структурата rozpodіlyaє Технология materіal The за Etap, dobiraє dotsіlnі метод priyomi ия zasobi navchannya, образува Учението-pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv.

Контрол на uchnіv знания - nevіd'єmny yelement учебния процес и bіologії, Yaky Je zasobom повторение, изясняване, pogliblennya, zakrіplennya ия sistematizatsії знания. В organіzatsії perevіrki знания uchnіv prostezhuєtsya като superechnіst: CPM glibshe opituvannya, отбора по-малко след това vistavlenih otsіnok, аз navpaki. Том vchitel Got vibirati методи за контрол, beruchi да uwagi nasampered osoblivostі zmіstu materіalu софтуер, то pragnuti да їh rіznomanіtnostі в sistemі urokіv konkretnoї такива.

Zvazhayuchi на spetsifіku bіologії на преподаване обекта - vivchennya zhivih organіzmіv учителя bіologії Got retelno dobiratsya zasobi naochnostі (naturalnі, obrazotvorchі, tehnіchnі) SSMSC vіn planuє zastosovuvati на rіznih Etap урок Особено PID час провеждане лаборатория robіt аз demonstratsіynih doslіdіv.

Gotuyuchisya да урок vchitel Got peredbachiti mozhlivі vіdhilennya ОД zaplanovanogo Yogo разбира се. Napriklad, Yakscho perevіrka знания uchnіv Сидер dovshe, nіzh planuvalosya, vchitel Mauger zaproponuvati uchnyam samostіyno opratsyuvati Частейн нов materіalu, Yaky добър visvіtleno в pіdruchniku. navpaki The I, Yakscho zalishivsya час, Mauger vchitel vikoristati Yogo за уведомяване uchnyam tsіkavoї dodatkovoї Informácie, rozv'yazannya bіologіchnih задачи полето krosvordіv, chaynvordіv toscho.

Pіdgotovka vchitelya bіologії да урок logіchno zavershuєtsya Довършителни панели за домакинство zavdannya uchnіv, як Имаш Booty възможно за тях, Баян diferentsіyovanim ите urahuvannyam rіvnya знания аз zdіbnostey специфичен dіtey, tsіkavim.

Лопатар ОД rіvnya theoreticity знания metodichnoї maysternostі, dosvіdchenostі vchitelya pіdgotovka Yogo да zanyattya Mauger zvestisya skladannya да планират, план-кратки резюмета ABO poshirenogo резюмета на уроци.

Osoblivіst роботи vchitelya polyagaє в tsiklіchnostі, tobto Йому донесе povtoryuvati че Сами materіal паралелно клас іz рок в годината. Репродуктивна робот porodzhuє репродуктивна sposіb mislennya, Yaky вече nіyak не stimulyuє rozvitok pіznavalnoї aktivnostі


10.3


10.3 Pіdgotovka vchitelya нагоре урок

uchnіv. Том vchitelevі korisno zapituvati себе си: "? Chomu сама да го оправя", "Як zrobiti поддържа нагоре?"

Skladayuchi урок план korisno staviti пред него takі zapitannya:

• Yucca мета урок?

, Scho Got zalishitisya в pam'yatі dіtey pіslya урок? , Shcho їm slіd zapam'yatati на следната urotsі Scho - през годината, и Scho - всички Zhittya?

• Як ДАНИАН урок pov'yazany іz основни познания по темата, че е з іn
Shimi елементи?

• На yakih Etap урок uchnі zaluchayutsya да aktivnoї dіyalnostі во Scho
смрад Robit трудят?

, Як аз ако povtoryuvati materіal tsogo и poperednіh urokіv?

• Yaky "rekvіzit" potrіben на urotsі?

• Yaky materіal Je в rezervі, Yakscho всички zaplanovane vikonano 5 Hwee
линг да dzvіnka?

• Chi Je Vlasna doslіdnitska мета на urotsі?

Урок bіologії време іz pіdgotovkoyu да Демба mozhna rozglyadati система як, Scho Got takі skladovі: pіdgotovka vchitelya на урока; pіdgotovka uchnіv; Vlasnyi урок. Tsі strukturnі Elements tіsno vzaєmopov'yazanі.

Учебния процес іz bіologії в zagalnoosvіtnіy shkolі Got zdіysnyuvatisya систематично poslіdovno, vіdpovіdno да kіlkostі Годин, peredbachenih учебния план, който е urahuvannyam vimog прог. За organіzatsії учебния процес vchitel bіologії виновен umіti skladati обещаващ tematichnost този урок планове.

Кандидат (rіchny) план vіdobrazhuє vivchennya rozdіlu bіologії от теми. Vіn daє zmogu viznachiti Местоположение rozdіlі в тези сезони, за рок, splanuvati ekskursії, повторение система за провеждане pіdgotovchu робот с тези іz zabezpechennya її zasobami naochnostі. Перспективен план potrіbny кожен vchitelevі-pochatkіvtsyu за самоконтрол в termіnah vivchennya materіalu, държейки ekskursіy, pozaurochnoї че pozaklasnoї робот organіzatsії системно vnutrіshno- mіzh-то повторение обект (таб. 10.1).

Tematichnost планират daє zmogu viznachiti Местоположение кожен урок по sistemі urokіv тези стойности кожен урок по protsesі знания zasvoєnnya uchnyami че formuvannya vmіn аз navichok, svoєchasno pіdgotuvati neobhіdnі zasobi navchannya да урок кожата vіdobrazhuє система navchannya shkolyarіv priyomam I методи samostіynoї dіyalnostі (таб. 10.2) ,

_-_-_- "__" -_ 361


Rozdіl формуляр 10 navchannya bіologії


10.4





Учебни планове viznachaє система разбере Scho труд vivchatisya, formuvannya zagalnonavchalnih аз spetsіalnih umіn vіdpovіdno да zmіstu, prognozuє rozv'yazannya комплекс vihovnih zavdan, rozvitok НКВД yakostey uchnіv.

Структурата на първия урок zmіst vіdobrazhuyutsya в pourochnye planuvannі, АВО, като каза да іnakshe в konspektі урок. Nasampered учител formulyuє Близкоизточен технически университет урок viznachaє Yogo zavdannya, вид, структура, produmuє poslіdovnіst vivchennya нов materіalu protyagom урок:

Тема урок: Meta урок:

а) Учението;

б) vihovna;

в) rozvivalna.

Формулярът за преподаване zanyattya (вид урок):

Методи navchannya:

Obladnannya:

литература:

Planuyuchi hіd урок vchitel Got peredbachiti Vlasnyi dіyalnіst че dіyalnіst uchnіv vіdpovіdno към структурата на урока (таб. 10.3).


Таблица 10.3. Шофиране pourochnogo planuvannya


10.4 Analіz аз samoanalіz урок bіologії


10.4



Analіz аз samoanalіz урок bіologії

аз azhlivoyu kvalіfіkatsіynoyu характеристики • vchitelya bіologії Je vmіnnya analіzuvati rіznomanіtnі ФОРМИ navchalnoї че vihovnoї роботи.

В shkіlnіy praktitsі nayposhirenіshіtakіvidi analіzu urokіv:

Povny, Yaky извършва за контрол на качеството organіzatsії navchalno-
vihovnogo процеси, vivchennya dosvіdu роботи vchitelya ия peredbachaє
analіz zmіstovogo, дидактически ия psihologіchnogo урок aspektіv;

кратко, Yaky държани за zagalnoї otsіnki на качеството на уроци Nau
KOVO-theoreticity rіvnya;

Комплекс (kombіnovany) Yaky peredbachaє vsebіchny rozglyad в
єdnostі че vzaєmozv'yazku tsіley, zmіstu, форми, които metodіv organіzatsії
урок;

Aspect, Scho peredbachaє analіz odnієї Zi storіn урок - АВО vihov
noї, psihologіchnoї АВО, АВО organіzatsіynoї.

Преди аз zagalnovіdomih viznanih nalezhit kontseptsіya analіzu урок VO Onischuk в yakіy aktsentuєtsya на Yogo aspektі дидактизма. Proponuєtsya Taqiy планират analіzu урок:

• мета урок vіdvіdannya;

• zagalnі vіdomostі;

• тема на втората мета-урок;

• тип I се структурира урока;
<Zmіst урок;

• Принцип navchannya;

, метод priyomi ия zasobi navchannya;

• povedіnka uchnіv;

• povedіnka vchitelya;

• Резултатите от урока; висновки й пропозиції.
Педагогічний аналіз уроку є:

• інструментом формування переконань учителя в необхідності пере
гляду методики своєї праці, відносин з учнями, якщо вони виявили
ся малопродуктивними;

• інструментом мотивації діяльності вчителя;


Розділ 10 Форми навчання біології


10.5


основою узагальнення и поширення передового досвіду;

• засобом формування єдності педагогічних позицій у колективі;

• засобом стимулювання самоосвіти педагога.

У практиці роботи загальноосвітньої школи склалася певна процедура аналізу уроку, яка передбачає спочатку самоаналіз уроку вчителем, а потім — аналіз іншим учителем або керівником школи.

Для підвищення якості самоаналізу уроку розроблено пам 'ятку вчителеві.





; Дата: 24.05.2015; ; Прегледи: 1107; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.24
Page генерирана за: 0.122 сек.