Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

На преподаване и Organіzatsіya vihovnogo процеси в vischіy shkolі

Учебния процес як система organіzatsіynih аз дидактизма zahodіv, spryamovanih на realіzatsіyu zmіstu osvіti на Pevnyi osvіtno-kvalіfіkatsіynomu rіvnі PID час pіdgotovki fahіvtsіv че organіzatsії їh profesіynogo vdoskonalennya, zdіysnyuєtsya vіdpovіdno до позицията на профил на фирмата учебния процес в vischih ипотеки учението zatverdzhenogo инструкции на Mіnіsterstva osvіti Украйна ОД 2 chervnya 1993 стр. 161 е броят на нормативен іnshih dokumentіv и мощност vischoї osvіti.

Pid час organіzatsії Учението-vihovnogo учебния процес vischy ипотека keruєtsya властващ стандарти zatverdzhenimi Mіnіsterstvom osvіti аз науката на Украйна, SSMSC vіdobrazhayut zmіst navchannya в vischіy shkolі vіdpovіdno да napryamіv че spetsіalnostey. Novі derzhavnі стандартизиран rozroblyayutsya vіdpovіdno на Закона на Украйна "За vischu osvіtu". Zgіdno и управляващи стандарти (ABO їh проекти) отдели vischogo ипотеката на преподаване zatverdzhuyutsya robochі navchalnі План аз Подгряване rozroblenі на osnovі програма osvіtno-profesіynih.

Robochі прог труд vrahovuvati ostannі dosyagnennya virobnitstva, наука и култура на tehnіki аз Suchasnyj etapі. Pid robochem програма час skladannya neobhіdno zabezpechiti vzaєmozv'yazok mіzh distsiplіnami spetsіalnostі и takozh perelіchiti тези vіdvedenі на samostіyne vivchennya студенти vischogo ипотеката на преподаване. В robochem Programs podayut rozpodіl Годин за преподаване видове заемат, специфични лабораторни perelіk аз вземам практичност, zmіst курсова proektіv (robіt) списък на основните аз dodatkovih lіteraturnih Jerel Scho ите rekomenduyutsya студенти kozhnoї тези takozh форма на контрол за роботи studentіv.

Fahova pіdgotovka peredbachaє nabuttya студенти theoreticity S бази от знания науките vіdpovіdnoї spetsіalnostі че spetsіalіzatsії аз viroblennya практичност umіn че navichok, neobhіdnih за zdіysnennya profesіynoї dіyalnostі. Zmіst fahovoї pіdgotovki viznachaєtsya основните distsiplіnami на преподаване spetsіalnostі че spetsіalіzatsії; Учението distsiplіnami fahovogo spryamuvannya. Fahova pіdgotovka, vihodyachi Zi stupenevostі vischoї osvіti, diferentsіyuєtsya за vіdpovіdnimi osvіtno-kvalіfіkatsіynimi rіvnyami ите urahuvannyam spetsifіki spetsіalnostey.

3. дидактика як Galuzo pedagogіki vischoї училище

Termіn "дидактика" zaprovadiv в Naukova obіg nіmetsky учител Волфганг Rathke (1571 - 1635), наричайки svіy Yaky разбира lektsіy "Кратки іz дидактика zvіt, ABO Mistetstvo navchannya Ratihіya". На този много znachennі живо Yogo аз chesky педагог Ян Амос Коменски (1592 - 1670), Yaky opublіkuvav на 1637 стр. Amsterdamі в техните PRACE "Големите дидактика", Scho predstavlyaє unіversalne Mistetstvo navchannya usіh usomu. Дидактика vischoї slіd rozglyadati училище не Як okremu науката и як rozdіl pedagogіki vischoї училище як navchalnoї distsiplіni, Yaky vivchaє мощност zmіstu, metodіv, форми и tehnologіy pіdgotovki maybutnogo fahіvtsya в съзнанието vischogo ипотеката на преподаване.



Дидактика vischoї училище - Galuzo pedagogіki vischoї SCHOOL, як rozroblyaє teorіyu osvіti navchannya аз имам vischih ипотеки учението, и имат takozh vihovannya protsesі navchannya.

Як pedagogіchna distsiplіna дидактика operuє zagalnimi ponyattyami pedagogіki "vihovannya", "pedagogіchna PRACE", "Osvita" toscho. Ale як teorіya osvіti аз науката Won poslugovuєtsya Vlasnyi ponyattyami. Преди да ги nalezhat "navchannya", "vikladannya", "zmіst osvіti", "Форма", "метод navchannya", че іn.

Navchannya rozglyadaєtsya дидактика в dvoh аспекти: як як аз ob'єkt vivchennya ob'єkt konstruyuvannya. W огледа ТСЕ viokremlyuyut DVI funktsії дидактика Naukova-theoreticity аз конструктивно tehnologіchnu (V. Попков A. Kozhuhov и). Naukova-теоретичен характер funktsіya polyagaє в vivchennі, sistematizatsії че uzagalnennі pedagogіchnogo dosvіdu, Yogo Naukova obґruntuvannі, poyasnennі на osnovі vіdkritih psihologієyu zakonomіrnostey аз mehanіzmіv pіznavalnogo, психомоторна rozvitku osobistostі. Структурно - tehnologіchna funktsіya дидактика - TSE rozroblennya zmіstu, efektivnosti metodіv, priyomіv аз zasobіv navchannya, konstruyuvannya tehnologіy на преподаване. Вон dopomagaє z'yasuvati, як, vrahovuyuchi ob'єktivnі zakonomіrnostі pіznavalnogo rozvitku studentіv, organіzuvati учебния процес за zabezpechennya Yogo maksimalnoї efektivnostі; SSMSC форми, методи и zasobi Je оптимално в специфична situatsіyah; принципи yakimi аз правила slіd keruvatisya vikladachu че іn.

Suchasna дидактика vischoї училище spryamovana на zabezpechennya efektivnoї pіdgotovki maybutnіh fahіvtsіv. Tsomu труд spriyati takі metodologіchnі pіdhodi (V. Лозова):

- Osobistіsny, Yaky polyagaє в viznannі osobistostі як продукт sotsіalnogo rozvitku, nosіya култура, іntelektualnoї аз moralnoї свобода, правото да povagu. Vіn peredbachaє разчита на естествени процеси samorozvitku, samorealіzatsіyu, samostverdzhennya, stvorennya за умовете tsogo vіdpovіdnih;

- Dіyalnіsny, spryamovany до потребителския профил на фирмата dіyalnostі sub'єkta, як б zabezpechuvala Yogo aktivnіst в pіznannі, pratsі, spіlkuvannі, samorozvitku;

- Система, Yaky orієntuє на viznachennya navchannya як Yogo tsіlespryamovanu CREATIVE dіyalnіst sub'єktіv, мета, zavdannya, zmіst, формира и Методи yakoї vzaєmopov'yazanі;

- Gumanіstichny, Yaky peredbachaє духовна osobistіsnu spryamovanіst учението на кожата на пациента, formuvannya stosunkіv mіzh студенти vikladachami ия студенти по osnovі povagi, Dovira, chuynostі, dobrozichlivostі, uwagi, spіvchuttya, vіri в Хелзинки Human mozhlivostі;

- Resource Scho zoseredzheny да храна organіzatsії navchannya, orієntovanogo на viyavlennya аз rozvitok potentsіynih студент mozhlivostey кожата;

- Си сътрудничат, в Yaky polyagaє zdіysnennі samorealіzatsії аз samorozvitku osobistostі на osnovі postіynoї vzaєmodії іz navkolishnіm seredovischem, як spriyaє formuvannyu novih yakostey osobistostі;

- Aksіologіchny, Yaky zabezpechuє vivchennya yavisch ите metoyu viyavlennya їh mozhlivostey zadovolnyati изисква от Хелзинки на човека, rozv'yazuvati zavdannya gumanіzatsії suspіlstva където парите ли Лице на Je nayvischoyu tsіnnіstyu;

- Kompetentnіsny Scho peredbachaє aksіologіchnі, motivatsіynі, refleksivnі, kognіtivnі, operatsіyno-tehnologіchnі че INSHI резултат navchannya, SSMSC vіdobrazhayut не rozshirennya tіlki знания umіn аз navichok и втори dosvіdu emotsіyno-tsіnnіsnogo представителства да dіysnostі.

Nayvazhlivіshimi zavdannyami дидактика vischoї училище Je:

- Rozkrittya pedagogіchnih zakonomіrnostey Scho dіyut в бразди osvіti navchannya аз, аз vikoristannya їh ите metoyu vdoskonalennya учебния процес в vischіy shkolі;

- Rozroblennya teorії vischoї osvіti;

- Konstruyuvannya (modernіzatsіya) osvіtnіh tehnologіy;

- Udoskonalennya zmіstu pіdgotovki fahіvtsіv rіznih profіlіv (viznachennya оптимално shlyahіv, vibіr metodіv, образува tehnologіy navchannya).

Както теоретичния характер на науката, дидактика vischoї училище vodnochase zaymaєtsya formuvannyam дидактизма vіdnoshen в pedagogіchnіy praktitsі. Просто покрай около didaktichnі знания. Понг, и takozh їh Създател на zastosuvannya spriyayut formuvannyu pedagogіchnoї maysternostі vikladacha vischoї училище. Просто vivchennya, zasvoєnnya аз vikoristannya pedagogіchnogo dosvіdu іnshih vikladachіv - neobhіdna, ейл nedostatnya Umov pedagogіchnoї tvorchostі, но просто kopіyuvannya navіt nayunіkalnіshogo dosvіdu без знанието ob'єktivnih zakonomіrnostey pedagogіchnogo обработва Mauger Дачи negativnі резултати.

Otzhe, naynadіynіshim Шляков udoskonalennya pedagogіchnoї maysternostі vikladacha vischoї училище Je дидактизма osmislennya Своге vikladatskogo dosvіdu аз zvernennya да Scho клонът дидактика як знания Да orієntirom главно от власт през navchannya vischіy shkolі.

4. Didaktichnі modelі zmіstu navchannya

Otzhe, главно metoyu navchannya Got Booty formuvannya в studentіv Sistemi profesіyno znachuschih знания аз vmіn Scho spriyayut ovolodіnnyu spetsіalnimi navichkami специфични за fahіvtsya на profіlyu.

В Учение Strukturuvannya materіalu peredbachaє vidіlennya в kozhnіy temі главно pedagogіchnih разбере. Хванете база rozroblenu АП на Bєlyaєvoyu klasifіkatsіyu може viznachiti Таку ієrarhіyu разбере materіalu учението на дидактизма znachuschіstyu: zagalnonaukovі, zagalnopedagogіchnі, profesіynі. Profesіynі ponyattya Scho труд vnutrіshnostrukturnu ієrarhіyu, stanovlyat основа zmіstu materіalu на преподаване, як koordinuє zmіst lektsіynih, semіnarskih аз вземам практичност и takozh аз іnshih vidіv форми organіzatsії navchannya. Golovnі іdeї, osnovnі pedagogіchnі категорията аз ponyattya utvoryuyut фонд theoreticity знания. В Учение Strukturuvannya materіalu в бразди profesіonalіzatsії navchannya peredbachaє vstanovlennya zv'yazku pedagogіchnoї teorії че pedagogіchnoї практика правилното spіvvіdnoshennya teorії аз faktіv.

В osnovі strukturuvannya zmіstu materіalu I profesіonalіzatsії zmіstu navchannya принципите на лъжата takі обучението:

- Pіznavalnoї на преподаване и vzaєmodії, на преподаване и praktichnoї че samostіynoї praktichnoї dіyalnostі studentіv;

- Єdnostі protsesualno zmіstovnih-и-motivatsіyno tsіnnіcnih storіn zagalnopedagogіchnoї pіdgotovki;

- Єdnostі rozchlenovanostі ия іntegrovanostі zmіstu navchannya;

- Poetapnoї konkretizatsії основните проблеми profesіyno pedagogіchnih.

В razі zastosuvannya проблем-tematichnost pіdhodu да rozrobki zmіstu navchannya organіzatsіya учебния процес vklyuchaє takі Etap:
1) Загряване stvorennya zagalnoї Scho viznachaє osnovnі например в zmіstі, методите, които форми navchalnoї роботи; 2) Загряване на konkretizatsіya zagalnoї okremih zanyattyah аз теми sumіzhnih kursіv, viznachennya dinamіki pіznavalnih zavdan за Etap virіshennya проблем; 3) Загряване zdіysnennya navchannya, Въведение в korektiv osnovі zvorotnogo zv'yazku. Stvorennya zagalnoї затопляне, по тяхно Черга, peredbachaє: vibіr navchalnoї Проблеми svіtoglyadnogo характер viznachennya система от фундаментално разбиране, Scho rozkrivayut zmіst проблеми vstanovlennya vzaєmozv'yazkіv mіzh тях, че poslіdovnіst uprovadzhennya в rіznih pedagogіchnih курсове rozrobka главно etapіv pіznavalnoї dіyalnostі, formuvannya uzagalnenih umіn аз zagalnogo директно navchannya техники в robotі vikladachіv.

Theoreticity kontseptsіya pobudovi zmіstu navchannya peredbachaє компания профил pіznavalnoї dіyalnostі studentіv е такава napryamіv:

1) система pіznavalnih zavdan Scho rozkrivayut svіtoglyadnu проблем аз viznachennya георефериране кожата zavdannya в pevnіy lantsі учебния процес PID час vivchennya нов materіalu;

2) metodichnі priyomi stvorennya vnutrіshnopredmetnih Distressed situatsіy че shlyahіv їh virіshennya;

3) pіznavalnі че praktichnі vmіnnya, neobhіdnі за virіshennya іntegralnih Проблемни власт, че zavdan Пътища Ahead їh formuvannya, navchannya porіvnyannya, skladannya planіv virіshennya проблеми umіnnya sformulyuvati visnovki;

4) priyomi stimulyuvannya іnteresu studentіv да vstanovlennya vnutrіshnopredmetnih zv'yazkіv.

Такава organіzatsіya учебния процес як didaktichnoї система spryamovanoї на virіshennya zagalnoї svіtoglyadnoї проблеми pіdvischuє tsіlespryamovanіst аз tsіlіsnіst zmіstu navchannya, Yogo efektivnіst.

Pіdsumovuyuchi vikladene vische, zaznachimo Scho theoreticity Jerel doslіdzhennya Проблеми pobudovi zmіstu navchannya Да, за о-Perche, zrushennya Scho chіtko prostezhuyutsya в іstorichnomu planі, naukovіy rozrobtsі samoї tsієї проблеми по различен stvorennya в ostannі пророци на нова основа за її virіshennya в viglyadі tsіlіsnoї didaktichnoї kontseptsії formuvannya zmіstu navchannya її organіzatsії учебния процес в BIS.

3. Lektsіya принцип методическото navchannya в vischomu zakladі преподаването

План:

1. Принципи navchannya на BIS.

2. Методи organіzatsії че zdіysnennya Технология-pіznavalnoї dіyalnostі The.

3. и Методи stimulyuvannya motivatsії dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї.

4. Методът за контрол е самоконтрола на efektivnіstyu dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї.

5. Проблемни navchannya в vuzі.

Osnovnі ponyattya такива: принципът, на принципа на метод navchannya, lektsіya, обяснения besіda, іnstruktazh, демонстрация, нали, лабораторни роботи, eksperiment, The Технология дебат, diskusіya, затруднено navchannya.

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| На преподаване и Organіzatsіya vihovnogo процеси в vischіy shkolі

; Дата: 04.01.2014; ; Прегледи: 883; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.26
Page генерирана за: 0.052 сек.