Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

В polіtichnih системи svitu

Respublіkanska форма на суверенна pravlіnnya

Република - TSE форма на суверенна pravlіnnya, ако vischu Vlad zdіysnyuyut predstavnitskі органи obranі хора (президент, парламент) ABO Парламентът dіyuchi ОД іmenі хора obiraє президент formuє Uryadov.

В Suchasnyj svіtі не по-малко от 150 правомощия (3/4 bіlshe правомощия ОД zagalnoї kіlkostі kraїn svitu) Je respublіkami. Ходжа respublіku, porіvnyano ите monarhієyu, slіd viznati іstorichno pіznіshoyu Форма pravlіnnya, ейл Won іsnuvala фактическа mayzhe uprodovzh usієї іstorії svіtovoї derzhavnostі, цепка и davnogretskih че davnorimskih chasіv.

Harakternі Рис respublіkanskoї pravlіnnya форми:

- Progolosheno принцип suverenіtetu хора Yaky Je Главна Dzherelo Влади;

- Имаш ли правилните хора Vlad obirati, kontrolyuvati че zmіnyuvati;

- Dіє принцип rozpodіlu Влад на zakonodavchu, vikonavchu че корабите;

- Funktsіonuyut predstavnitskі іnstituti Влади: парламента, президента, mіstseve samovryaduvannya;

- Влад formuєtsya в zmagalnіy borotbі mіzh rіznimi polіtichnimi сили SSMSC dіyut в kraїnі.

Varto nagolositi Scho zaznachenі Рис труд zagalny характер смрад viyavlyayut момента rіznoyu mіroyu (и ги deyakі - navіt duzhe nevirazno) лопатар ОД realnoї polіtichnoї ситуация, Scho skladaєtsya в derzhavі, tobto ОД polіtichnogo режим.

Rozrіznyayut ЧЕТИРИ основни форми respublіkanskogo pravlіnnya: prezidentsku, парламентарен, zmіshanu, Radyans'ka (STOP - як іstorichny прецедент). Kriterіyami klasifіkatsії в tsomu Je:

- Sposіb obrannya Глава правомощия (за zagalnih VIBOR чи парламент);

- Процедура formuvannya Uryadov (председател чи fraktsієyu [195] ABO koalіtsієyu [196] fraktsіy, yakіy nalezhit bіlshіst mіsts в parlamentі);

- Pіdzvіtnіst Uryadov (prezidentovі parlamentovі чи);

- Nayavnіst чи vіdsutnіst vіdpovіdalnostі президент в парламента.

1. Prezidentska respublіkanska форма pravlіnnya. Іsnuє в Argentinі, Bolіvії, Brazilії, Venesuelі, Ekvadorі, Kolumbії, Meksitsі, САЩ, Tunіs, Уругвай, Chilі че іn. Ogolosili момента prezidentskimi respublіkami Cheema ите правомощия на kolishnіh respublіk Radyans'ka съюз: Азербайджан, Казахстан, Таджикистан, Turkmenіstan, Узбекистан.

Намерете ни prezidentskoї pravlіnnya форми:

- Svoєrіdny dualіzm ( "dualіstichna република"): nayavnіst dvoh tsentrіv Влади - Парламента (zakonodavcha Vlad) и председател (Глава правомощия), Yaky ocholyuє vikonavchu Влад - samostіyno priznachaє Uryadov (daє парламент относно ТСЕ лишаване официално Zgoda), че го keruє (okrema жилищни сгради prem'єr-mіnіstra, як обикновено vіdsutnya);

- Uryadov не Неше polіtichnoї vіdpovіdalnostі в Парламента vіn pіdzvіtny сама председател, аз ostannіy Got povnovazhennya vіdpraviti Yogo в vіdstavku;



- Vіdsutnіst іnstitutu kontrasignuvannya schodo aktіv председател;

- Председател obirayut на zagalnih директно (популярно) VIBOR ABO spetsіalnoyu kolegієyu vibіrnik аз в (САЩ);

- Имаш ли президентът право на вето nakladati parlamentskі Act (защ іsnuє процедура podolannya prezidentskogo вето parlamentі, napriklad, САЩ 2/3 deputatіv oboh в покоите на Парламента;

- Президентът не vіdpovіdalny пред Парламента, ейл Yogo ия неоторизиран rozpustiti срещу vіdpovіdalny пред народа;

- Президентът не е Даже sub'єktom zakonodavchoї іnіtsіativi;

- Парламентът nadіleny Pevnyi zasobami контрол vikonavchoyu Vlad vіn volodіє полето іmpіchmentu - usunennya председател на редки засадени.

Klasichnoyu prezidentskoyu respublіkoyu Je Spoluchenі членки. Същото тук в президент Vpershe svіtovіy praktitsі Bulo zasnovano іnstitut Влади. президент Perche на САЩ от 1789-1796 пункта. ЦКБ Джордж Вашингтон (1732-1799). За час, Scho minuv един, САЩ далеч stvoriti по-демократична система ", че strimuvan protivag" mіzh rіznimi gіlkami Влади.

Преди prezidentskoї Влади в nalezhat takі іnstituti структурирам САЩ:

1) Vіtse [197] -председателят - друго лице pіslya президент. Zamіschaє Yogo в razі іmpіchmentu, smertі, vіdstavki ABO nespromozhnostі vikonuvati svoї obov'yazki, Je главата на Сената [198] (Vishcha САЩ камара на парламента - Конгресо [199]);

2) Kabіnet Mіnіstrіv - skladaєtsya S kerіvnikіv departamentіv I vіdomstv, yakih nazivayut mіnіstrami ABO секретари. не Vіn Got konstitutsіynogo статус vikonuє tіlki konsultatsіynі funktsії не vidaє zhodnih aktіv. Rіshennya, priynyatі на zasіdannyah Kabіnetu. oformlyuyutsya як Acti президент;

3) Vikonavchy aparata президент, Yaky vklyuchaє: Раду natsіonalnoї Bezpeka, kantselyarіyu Bіlogo дома, Budget Bureau, Рада ekonomіchnih konsultantіv, doradchy komіtet в Prezidentі и мощност uryadovoї organіzatsії;

4) vikonavchі Агенция: natsіonalne upravlіnnya vіdnosin на труда, іnformatsіyne агенция, агенцията natsіonalnoї Bezpeka, natsіonalne агенция, която е аеронавтика Space, Централна rozvіduvalne upravlіnnya че іn.

Obirayut американския президент termіnom 4 Rocky непряк golosuvannyam - kolegієyu vibіrnikіv [200].

Процедура іmpіchmentu Mauger Бути zastosovana до президента на САЩ за obvinuvachennyam в derzhavnіy zradі, habarnitstvі че в іnshih vipadkah "negіdnoї povedіnki". За процедура іstorіyu tsієї Крайна іmpіchmentu vіdbuvalasya trichі: от 1868 г. stosovno Ендре президентът Джонсън през 1974 г., стр. - Ричард stosovno Nіksona аз в 1998-1999 пункта. - Stosovno Bіlla Klіntona [201].

Problemnіst prezidentskoї pravlіnnya форми:

- Tendentsіya да авторитаризъм pevnі zagrozi nadmіrnoї tsentralіzatsії че uzurpatsії Влади, особено в така ранг superprezidentskih respublіkah Latinskoї Америка (Венецуела, Bolіvіya) чи Африка (Zіmbabve, Конго, Уганда);

- Potentsіyno mozhlive protistoyannya zakonodavchoї че vikonavchoї Vlad;

- Nevipravdano играе важна роля в kerіvnitstvі правомощия nayblizhchogo otochennye президент.

Strimati rozvitok podіbnih tendentsіy zdatnі rozvinuta демократична култура gromadyan, тя е активна конструктивен polіtichna opozitsіya, zhorstky Pravovyi прегледност sudovoї ите страна Влади.

2. Парламентарната respublіkanska форма pravlіnnya. Іsnuє в Gretsії, Estonії, Іzraїlі, Іndії, Іtalії, Litvі, Moldovі, Slovachchinі, Turechchinі, Ugorschinі, NGF, Chehії, Shveytsarії toscho.

Намерете ни parlamentarnoї pravlіnnya форми:

- Председател vvazhaєtsya главата на властите, върховенството на недвижими бира nalezhit parlamentovі - Tsey тяло (ABO kolegіya Особено, отлята върху osnovі парламент) obiraє на президента;

- Председател zdіysnyuє perevazhno predstavnitskі funktsії (predstavlyaє мощност в mіzhnarodnih правна vіdnosinah, ukladaє земи іnozemnimi ите правомощия akredituє аз priymaє zakordonnih poslіv);

- Фактическа Централна fіguroyu суверенна Zhittya Je prem'єr-mіnіstr официално Yogo priznachaє президент, бира не Vlasnyi rozsud и S predstavnikіv partії чи koalіtsії, Scho Got bіlshіst mіsts в parlamentі. Същото Lider parlamentskoї bіlshostі staє главата Uryadov, Yaky dіє uprodovzh termіnu povnovazhen Парламента;

- Без sanktsії prem'єr mіnіstra-президент не е chlenіv Uryadov ите Plant Mauger zvіlnyati;

- Vіdstavka Uryadov в razі vislovlennya Йому вот на Парламента [202] nedovіri Mauger tyagti себе rozpusk парламент (Scho Да формалните правила на президента) е priznachennya dostrokovih viborіv;

- В razі Vidanov президент yakihos ukazіv, смрад лишаване песни Sealy pіslya ПРОЦЕДУРАТА на [203] kontrasignuvannya prem'єr-mіnіstrom че / ABO profіlnim mіnіstrom.

Видове челно parlamentarnoї respublіki Je Цитау. Преди кочан XX век. Спечелил Була іmperієyu [204]. Pіslya porazki в Pershіy svіtovіy vіynі, през 1918 г., стр., Progoloshena Федеративна respublіkoyu skladі от 18 страни. В Suchasnyj teritorіalnih бразди іsnuє мощност от 3 Zhovtnya 1990 стр., Когато складът да NGF uvіyshla Nіmetska-демократична република.

Povnovazhennya Федералния президент Nіmechchini ohoplyuyut takі области:

- Zdіysnyuє predstavnitskі funktsії, ukladaє земи іnshimi Правомощията;

- Akredituє [205] аз priymaє poslіv;

- Priznachaє аз zvіlnyaє федерален suddіv, chinovnikіv, ofіtserіv, че не-ofіtserіv [206];

- Priznachaє chlenіv Federalnoї rahunkovoї камара над подадена її главата;

- Zdіysnyuє (в okremih vipadkah) полето pomiluvannya;

- Perevіryaє konstitutsіynіst влезе в сила zakonіv че obnaroduє їh;

- Vidaє ACTI, SSMSC трудят Бути kontrasignovanі федерален канцлер [207] ABO vіdpovіdnim mіnіstrom (за vinyatkom aktіv за zvіlnennya канцлер аз rozpusk Бундестаг [208]);

- Rozpuskaє Парламентът Yakscho vіn отвътре konstitutsіynoї процедура не Obere канцлер ABO vіdmovit Йому в dovіrі;

- Proponuє obrannya Бундестаг кандидатура за канцлер аз priznachaє її в vipadku obrannya;

- Пила за канцлер priznachaє аз zvіlnyaє федерален mіnіstrіv.

Федералният президент Je главата на правомощия, obiraєtsya termіnom 5 rokіv федерален Zborov, SSMSC skladayutsya ите deputatіv Бундестаг аз takoї Е kіlkostі delegatіv, obranih на proportsіynіy osnovі земя парламенти [209].

За parlamentarnoї respublіki, ако Uryadov себе formuє zakonodavchy тялото vlastiva bіlsha, nіzh в prezidentskіy formі pravlіnnya VZAYEMODIYA gіlok Влади срещу Цзе Mauger stvoryuvati ия pevnі trudnoschі.

Problemnіst parlamentarnoї pravlіnnya форми:

- Trudnoschі в formuvannі parlamentskoї bіlshostі Scho peredbachaє pіdchas neprostі mіzhpartіynі (mіzhfraktsіynі) Преговорите с viznachennі Uryadov склад;

- Іnodі nechislennі partіynі fraktsії в parlamentі mozhut vіdіgravati nevipravdano голяма роля, oskіlki сама їhnya съдбата Mauger Защо virіshalnoyu в stvorennі bіlshostі Abi в hodі ситуационна golosuvannya. умовете Дзе stvoryuє за polіtichnoї koruptsії [210];

- Nestіykіst partіynih parlamentskih koalіtsіy Scho Uryadov аз zumovlyuє nestabіlnіst на Парламента - ostannіy Mauger Бути президент rozpuscheny ите іnіtsіativi Uryadov.

3. Zmіshana форма respublіkanska pravlіnnya [211]. Harakterizuєtsya poєdnannyam elementіv prezidentskoї че parlamentarnoї respublіk (и їh perevagami че nedolіkami) vіdpovіdno да chogo има две varіanti:

1) prezidentsko-парламентарна (ABO napіvprezidentska);

2) на парламентарно-prezidentska (ABO napіvparlamentarna).

Spіlnі Рис oboh varіantіv:

- Председател - главата на властта - на obirayut zagalnih популярно VIBOR;

- Ръководителят на правомощията не bezposeredno nalezhit да zhodnoї gіlki Влади, vіn nadіleny samostіynim статус аз konstitutsіyno viznacheny як "гарант" АВО "arbіtr" [212].

- Председател svoїm указ Pevnyi Ale за умовете, viznachenih konstitutsієyu, Mauger rozpustiti парламента, и парламент - usunuti и растителни президент, за іmpіchmentu [213];

- Председател на zatverdzhuє парламент подава кандидатурата prem'єr-mіnіstra аз Uryadov склад;

- Povnovazhennya президент bіlshі, nіzh в prem'єr-mіnіstra;

- Uryadov polіtichno vіdpovіdalny аз до президента, аз пред парламента.

Vіdmіnnostі mіzh zaznachenimi varіantami polyagayut в действителност, Scho:

1) за prezidentsko-parlamentarnoї respublіki:

- Председател samostіyno viznachaєtsya ите кандидатурата prem'єr-mіnіstra formuє че Uryadov, pіslya chogo podaє Yogo склад на zatverdzhennya Парламента;

- Uryadov в Perche Черга pіdzvіtny президент ходжа ия парламент Mauger visloviti uryadovі nedovіru. Тим е не по-малко след това, rіshennya Uryadov schodo vіdstavki Je прерогатив на [214] на главата на властта;

2) над-prezidentskoї на парламентарната respublіki:

- Точно utvorennya Uryadov nalezhit parlamentovі, председател Mauger proponuvati да Yogo склад svoї кандидатура (квота [215] президент - Цзе оформяне може Бути peredovsіm mіnіstri: отбраната, vnutrіshnіh полето, іnozemnih дясно);

- Prem'єr-mіnіstr аз Uryadov vіdpovіdalnі nasampered пред Парламента, Yaky Mauger без pogodzhennya и президент vіdpraviti їh в vіdstavku. Президентът полето vіdstavki Uryadov не Got. Не vipadkovo на парламентарно-prezidentskіrespublіki за nayavnіst "dvoh tsentrіv Влади) neofіtsіyno nazivayut" prezidentsko-prem'єrskimi "[216].

Преди prezidentsko-парламентарна respublіk nalezhat: Bіlorus, Kolumbіya, Makedonіya, Перу, OOO Руската федерация, Украйна, Уругвай, Frantsіya, Horvatіya че іn.

Преди на парламентарно-prezidentskih respublіk nalezhat: Gruzіya, Іslandіya поласкан, Португалия, Fіnlyandіya че іn.

Десен президент rozpustiti Парламентът okremih kraїnah realіzuєtsya в rіznomu: там де vіn еднокамерен (например, в Ukraїnі.), Правото на президента да rozpusk stosuєtsya парламент в tsіlomu, и там де dvopalatny - nizhnoї камари: от Frantsії TSE - Natsіonalnі Zborov трябва Russie - Derzhavna че можем Polschі - на диета [217].

4. Radyans'ka република. Цзе svoєrіdna форма respublіkanskogo pravlіnnya, як іsnuvala в Radyans'ka Soyuzі (1922-1991 стр.); Всичко, свързано modelі (при znachennі монопол partіynogo kerіvnitstva) zalishayutsya инфекции в Kitayskіy Narodnіy Respublіtsі, Koreyskіy Хората Demokratichnіy Respublіtsі на Cube аз.

За Konstitutsієyu КПКЗ 1977 Roku и vіdpovіdno ия konstitutsіyami usіh p'yatnadtsyati Федерална respublіk за radyanskoї respublіkanskoї ФОРМИ pravlіnnya Буле harakternі takі Рис:

- Progoloshuvalasya zagalnonarodna мощност, як "virazhaє ще robіtnikіv ия Интереси, селяни іntelіgentsії, работници usіh natsіy I Крайна народи";

- Не peredbachalosya принцип podіlu Влад на okremі "gіlki" oskіlki в КПКЗ "Vlad nalezhit всички хора" (ейл ponyattya национално suverenіtetu sformulovane не Bulo);

- На printsipі єdnostі Влади хора formuvalasya "polіtichna основа КПКЗ": "єdina система organіv derzhavnoї Влади" її utvoryuvala, представлявани от народна vibornimi Radami deputatіv rіznih rіvnіv - ОД sіlskih на Върховната Рада, в Scho poєdnuvali svoїy dіyalnostі zakonodavchu ия vikonavchu funktsії;

- Usі INSHI derzhavnі органичен Буле pіdkontrolnimi ия pіdzvіtnimi Radama фолк deputatіv. "Organіzatsіya аз dіyalnіst Radyanskoї правомощия - zaznachalosya Чл. 3 Konstitutsії - buduyutsya vіdpovіdno на принципа на демократично tsentralіzmu: vibornostі vsіh organіv derzhavnoї Влади znizu отгоре, pіdzvіtnostі їh narodovі, obov'yazkovostі rіshen vischih organіv за nizhchih ";

- Наистина polіtichna Влади radyanskіy derzhavі nalezhala монопол іsnuyuchіy и otzhe ия nepodіlno pravlyachіy Komunіstichnіy partії, КОТРА kontrolyuvala dіyalnіst usіh Glad pochinayuchi S процеси obrannya фолк deputatіv. Чл. 6 Konstitutsії КПКЗ zhorstko viznachala "Kerіvnoyu аз spryamovuyuchoyu мощност Radyans'ka suspіlstva, ядрото Yogo polіtichnoї система Управляващ че Gromadska organіzatsіy Je Komunіstichna partіya Radyans'ka съюз" [218]. Lіderi Komunіstichnoї partії (Generalnі sekretarі [219]) Буле фактическа kerіvnikami Radyanskoї правомощия. Termіn їh povnovazhen zakonodavcho не obmezheny ЦКБ. Населението не vplivalo на їh obrannya чи usunennya е растение с [220]. Zrozumіlo, Scho заради такива умове, за жалост, не може да povnotsіnno rozvivatisya як dіysno predstavnitskі demokratichnі органичен Влади.

Кожна Мощност namagaєtsya vіdshukati за себе си svoї "іdealnі" форма на суверенна pravlіnnya, zmіnyuyuchi в polіtichnіy sistemі че държавно спонсорирани mehanіzmі Ti Chi INSHI Elements. Ale іdealne mozhlive лишаване от teorії. Suspіlno-polіtichne Zhittya zanadto rіznomanіtne аз ruhlive, обитатели в Бути финес е теоретично vibuduvanі logіchnі схема.


<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| В polіtichnih системи svitu

; Дата: 04.01.2014; ; Прегледи: 153; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.24
Page генерирана за: 0.051 сек.