Studopediya

КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Относно zavdannya че teoretichnі мощност defektologії




план:

1. Defektologіya як Galuzo pedagogіchnoї наука. Темата е zavdannya defektologії.

2. Структура е osoblivostі Process аномално rozvitku на.

3. Причини viniknennya vіdhilen rozvitku в dіtey.

4. Vidi psihofіzichnogo rozvitku съборени.

литература:

1. Виготски, LS Основи на Дефектология. -. SPb, 2003 година.

2. Sinov VM Kobernik GM Основи defektologії. - К., 1994.

3. Kobernik GN, Sinev В. Н. Въведение в специални дефектология - К. 1984.

4. Vlasova ТА, Pevzner М. S. за деца с увреждания razvitii.- М., 1973.

5. Kataeva AA, EA Strebeleva Предварително oligofrenopedagogika.- Москва, 1988.

6. Петров VG Беляков IV децата с умствена изостаналост - - М., 1998 кои са те.

7. пожар L. Pathopsychology. - Москва, 1996.

8. Кузнецова LV Основи на специална психология. - Москва, 2002 година.

9. Сорокин VM Специална психология. -. SPb, 2003 година.

На фокус жалко sogodnі в Ukraїnі narodzhuєtsya голямо количество dіtey anomalіyami rozvitku. За случайността dannimi blizko 70% novonarodzhenih mayutsya nevrologіchnі patologії rіznogo ґenezu Scho обикновено maybutnomu произвежда разрушена да psihofіzichnogo rozvitku. Takі dіti potrebuyut spetsіalnogo vivchennya, vihovannya че navchannya. Naukova galuzzyu Scho pokladaє върху себе си tsі zavdannya Je defektologіya.

1. Defektologіya як Galuzo pedagogіchnoї наука. Темата е zavdannya defektologії.

Defektologіya (OD лат defectus -. Nedolіk аз лога - на думи) - це Galuzo pedagogіchnoї наука, Scho vivchaє zakonomіrnostі че osoblivostі rozvitku, vihovannya че navchannya rіznih kategorіy необичайно dіtey.

Defektologіya ob'єdnuє брой sumіzhnih Galuzo:

- Теория (vivchaє Process vihovannya че navchannya dіtey на nedolіkami слух);

- tіflopedagogika (dіtey на дефекти Зора);

- olіgofrenopedagogіka (rozumovo vіdstalih dіtey);

- logopedіya (и dіtey movlennєvimi разрушена);

Vseredinі defektologії prodovzhuєtsya viniknennya novih Galuzo (napriklad, spetsіalna психология - psihologіchne vivchennya dіtey іz zgadanimi vische дефекти rozvitku; surdotehnіka аз tiflotehnіka - Изпълнение zasobi navchannya, korektsії аз kompensatsії defektіv слух, че Зора).

Defektologіya tіsno pov'yazana на следващите sumіzhnih науките: nevropatologієyu, patopsihologієyu, patofіzіologієyu, zagalnoyu че medichnoyu генетика zagalnoyu че vіkovoyu psihologієyu, zagalnoyu че spetsіalnoyu pedagogіkoyu, movoznavstvom че іn.

В своята Черга, спечели daє unіkalny materіal за Tsikh науките и takozh за teorії pіznannya.

Defektologіya virіshuє takі zavdannya:

- zdіysnyuє gliboke аз vsebіchne vivchennya ob'єktivnih zakonomіrnostey fіzichnogo че psihіchnogo rozladu dіtey, SSMSC труд съборени;



- vivchaє структура дефект и rozroblyaє korektsіynі и kompensatornі mehanіzmi vplivu на ditinu на osoblivo osvіtnіmi изисква;

- viznachaє efektivnі и пътища, които zasobi profіlaktiki anomalіy rozvitku, Poperedjennia dityachoї defektivnostі;

- vivchaє osoblivostі dіyalnostі в sotsіalnomu otochennі (sіm'ї, трудови колективи, че преподаването), че rozroblyaє Пътища Ahead іntegratsії че pratsevlashtuvannya pіdlіtkіv на rіznimi съборени.

Spriyatlivoyu основа за rozvitku defektologії Буле zakonodavchі Акти yakimi navchannya аз vihovannya необичайно dіtey Bulo Въведение в zagalnoderzhavnu система narodnoї osvіti и ​​potіm stvorenі spetsіalnі NAUKOVO-doslіdnі място за аз uchbovі ипотеката за pіdgotovki fahіvtsіv-defektologіv. Naukova rozrobka мощност defektologії в CPCP velasya в Naukova-doslіdnomu іnstitutі defektologії APN КПКЗ (Москва), іnstitutah pedagogіki аз psihologії URSR (Киев) и в deyakih іnshih NAUKOVO инсталирате и takozh на столове defektologіchnih fakultetіv pedagogіchnih іnstitutіv. NAUKOVO цифри робот методично провежда vchitelyami spetsіalnih shkіl. Vihodili zbіrki "Uchbovo-vihovna робот spetsіalnih училища" (1940-57) и "Spetsіalna училище" (1958-68). W 1969 vidaєtsya списание "Defektologіya". Znedavna в svіtlі reformuvannya vischoї spetsіalnoї osvіti Іnstitut defektologії Педагогически науките на Украйна Bulo pereіmenovano в Іnstitut spetsіalnoї pedagogіki НПД на Украйна, defektologіchnі факултет в Іnstituti korektsіynoї pedagogіki че psihologії.

Зад кордон zamіst ponyattya "defektologіya" zastosovuєtsya ponyattya "spetsіalne navchannya» (специално образование). В Federalnіy Respublіtsі Nіmechchinі, Avstrії аз Shveytsarії-широк takozh ponyattya "lіkuvalna педагогика» ( «Heilpädagogik»).

В перспектива коли defektologії - pedagogіchna dopomoga лица в допълнение chislі dіtyam, kotrі труд pevnі fіzichnі Wadi ABO spetsifіchnі проблеми в sensornіy, іntelektualnіy, motornіy, emotsіynih области sferі sotsіalnoї че sotsіalno-psihologіchnoї vzaєmodії.

Предметът на клон vivchennya defektologії як NAUKOVO pіznannya Je dіti на fіzichnimi аз psihіchnimi nedolіkami (така zvanі "anomalnі" dіti) Този проблем їh navchannya ия vihovannya.

Ненормално nazivayut dіtey са yakih vnaslіdok fіzichnogo ABO psihіchnogo дефект съборени Нормално hіd zagalnogo rozvitku.

В vіtchiznyanіy defektologії trivaly часа vikoristovuvavsya termіn "anomalії rozvitku" Ale на sogodnі - в korektsіynіy pedagogіtsі че spetsіalnіy psihologії води Poshuk termіnologії stosovno dіtey на rіznimi nedolіkami rozvitku. Цзе poshirenі, бира nechіtko viznachenі termіni, napriklad "dіti фенките riziku" (деца в риск), "dіti от особено изискват" (деца със специални нужди), "dіti Зи spetsifіchnimi osvіtnіmi проблеми" (деца със специални образователни потребности) toscho. Често ofіtsіynih документи vikoristovuyut ponyattya "dіti на obmezhenimi mozhlivostyami опазване на здравето", "S dіti съборени psihofіzichnogo че / ABO rozumovogo rozvitku". Okrіm на як в mіzhnarodnih, така че аз имам vіtchiznyanih документи spryamovanih nasampered на stvorennya odnakovih mozhlivostey за rozvitku ия osvіti dіtey на obmezhenimi mozhlivostyami, zastosovuєtsya termіn "іnvalіdi" (деца с увреждания).

Defektologії задача за Suchasnyj etapі - преход ТСЕ NAUKOVO zabezpechennya Процес на системи spetsіalnoї osvіti нов тип orієntovanogo на tsіnnostі vіdkritogo демократичен Gromadyanska suspіlstva.

Prіoritetami suchasnoї defektologіchnoї наука Je:

- stvorennya научна основа на системата Rann (и Persha месеца при Zhittya ditini) viyavlennya разрушени rozvitku че rannoї kompleksnoї медицински и психо-pedagogіchnoї облекчение;

- rozrobka NAUKOVO бази іntegrovanogo navchannya че novih форми vzaєmodії masovogo че spetsіalnogo navchannya;

- pereosmislennya spіvvіdnoshen standartіv osvіti че zhittєvoї kompetentsії в sistemі spetsіalnogo shkіlnogo navchannya;

- rozrobka metodіv че tehnologіy yakіsnoї іndivіdualіzatsії spetsіalnoї osvіti, psihologіchnogo suprovodu dіtey на rіznimi разрушена в protsesі navchannya;

- viznachennya zmіstu че metodіv vzaєmodії spetsіalіstіv на sіm'єyu, як vihovuє ditinu на rozvitku разрушена.

Virіshuyuchi tsі skladnі zadachі, defektologіya prodovzhuє rozvivatisya як комплекс науката, в osnovі yakoї lezhit іdeya за neobhіdnіst tsіlіsnogo pіdhodu да vivchennya ditini проблеми rozvitku.

2. Структура е osoblivostі Process аномално rozvitku на.

Odnієyu на главоболие проблеми teorії defektologії Je Обяснение sutnostі аномално rozvitku. Rozglyanemo deyakі spetsіalnі ponyattya.

Онтогенезата (гр ОД ontos -. Єstvo, генезис - pohodzhennya) - це protses іndivіdualnogo rozvitku organіzmu ОД narodzhennya да kіntsya Zhittya в специфични Minds zovnіshnogo seredovischa.

Termіn "dizontogeneza" Vpershe vikoristany Schwalbe през 1927 стр. за viznachennya ponyattya vіdhilennya vnutrіshnoutrobnogo formuvannya структури organіzmu ОД їh нормално rozvitku. Смятате далеч termіn "dizontogenіya" nabuv Shirshov смисъл. Yogo Pocha vikoristovuvati за poznachennya rіznih форми съборени онтогенезата.

Rozvitok rozglyadaєtsya Yak Сгъваем Метод следната кожен stadіya yakogo vklyuchaє на poperednyu, zmіnyuyuchis в tsomu. Kіlkіsne nakopichennya за промяна zabezpechuє pіdґruntya за yakіsnih за промяна.

Кожа organіzm премине poslіdovnі perіodi rozvitku. Rozrіznyayut две osnovnі perіodi: zarodkovy (пренатална) аз pіslyazarodkovy (следродилната). Obsyag genetichnoї Informácie, zakladenoї в yaytseklіtinі, viznachaє далеч rozvitku Nadzvychaina sytuatsia Folding процес. Заедно іz забележка uves protses embrіonalnogo rozvitku Je доведе vzaєmodії faktorіv vplivu: genetichnih, ABO endogennih (vnutrіshnіh), че ekzogennih (zovnіshnіh).

На правоприлагащите при 1916 стр. vidatny психолог PY Troshin zauvazhiv: "... Според sutі mіzh Нормално аз необичайно dіtmi Absent rіznitsі, Ti-ти INSHI - dіti, те rozvitok vіdbuvaєtsya zgіdno един от първите закони се timey Vіdmіnnіst polyagaє Lachey по начини rozvitku.".

основа sutnostі The съборени много трудно rozvitku teorіyu LS Vigotskogo за dizontogeneza анормална структура. Един от централната її іdey - nayavnіst дефект yakogos един analіzatora ABO іntelektualnogo дефект не viklikaє іzolovanogo vipadіnnya tіlki odnієї funktsії, и ще се продава само на няколко vіdhilen в rezultatі chogo vinikaє tsіlіsna картина svoєrіdnogo, atipіchnogo rozvitku.

На правоприлагащите на кочан rokіv 30-те години на ХХ век. LS Vigotsky zaproponuvav rozrіznyati DVI групита simptomіv анормален rozvitku в strukturі дали дефект yakogo: pervinnі (разрушени Scho vinikayut bezposeredno характер на bіologіchnogo hvorobi) и vtorinnі (разрушена, SSMSC Je naslіdkom Parvin дефект).

Первин че vtorinny дефекти могат predstaviti viglyadі в камък, Scho padaє във водата. Местоположение padіnnya камък, tobto там vіdbuvaєtsya де RPPOs poverhnі VOD може porіvnyati на Первин дефект. Hvilі Е, SSMSC rozhodyatsya rіznі в ръка - це naslіdok padіnnya Scho го yavlyaє vtorinny дефект. Divlyachis на tsі hvilі може pomіtiti Scho смрад означаваме Dali ОД георефериране padіnnya, Тим Mensch pomіtnі. Otzhe, означаваме в menshіy mіrі vtorinny дефект pov'yazany на Первин, екип Legshei vіn pіddaєtsya korektsіynomu vplivu.

W фланга на анатомични и fіzіologіchnih peredumov да Первин разрушена nalezhat organіchnі urazhennya mozk та analіzatornih системи АВО їh nedorozvinennya. Mozhlive takozh їh poєdnannya: Yakscho ushkodzhuyutsya pіdkorkovі utvorennya, vinikaє nedorozvinennya страна на главата mozk морбили.

Viyavlyaєtsya Первин дефект са разрушена rozumovoї pratsezdatnostі, Mozkovy disfunktsіyah, разрушена ухото, Зора, мускулно-скелетна ruhovoї системи toscho. Viyavlennya Первин дефект аз organіzatsіya vіdpovіdnoї робот schodo Yogo zmenshennya vplivu Je прерогатив на психопатология, psihіatra, невролог.

Vtorinny дефект vinikaє в protsesі rozvitku ditini е разрушена psihofіzichnogo rozvitku трябва да razі, Yakscho не zabezpechuєtsya mozhlivіst kompensatsії Первин разрушена.

LS Vigotsky viniknennya vtorinnih defektіv viokremlyuvav як zagalnu zakonomіrnіst аномално rozvitku. Така vіn zaznachav Scho в dіtey на nedolіkami rozvitku vsіh kategorіy sposterіgayutsya movlennєvogo spіlkuvannya съборени, Хох смрад viyavlyayutsya в rіznomu. Дефект, Scho pereshkodzhaє нормално spіlkuvannyu ditini на odnolіtkami съм отглежда в своето Черга galmuє zasvoєnnya познанията си по системата аз umіn.

Mehanіzm viniknennya vtorinnogo rіzny дефект. В Pershe, vtorinnomu nedorozvinennyu pіdlyagayut funktsії, bezposeredno pov'yazanі на ushkodzhenoyu (и тип tsogo vinikayut movlennєvі глух dіtey разрушена, разрушена конструктивен практика в dіtey на toscho ICP). В друг начин, vtorinne nedorozvinennya характеристика и за тиха funktsіy Scho към момента poshkodzhennya perebuvali в чувствителни perіodі rozvitku. В tretє, vazhlivim фактор viniknennya vtorinnih vіdhilen Je sotsіalna deprivatsіya (OD лат deprivatio -. Vtrata, pozbavlennya).

Същото vtorinny дефект в Dumka LS Vigotskogo - "Основна ob'єkt psihologіchnogo vivchennya аз korektsії rozvitku ненормално". Profіlaktikoyu rozvitku че korektsієyu vzhe nayavnih vtorinnih съборени zaymayutsya психолози, логопеди патолози korektsіynі че sotsіalnі учители.

Символи spіvvіdnoshen Первин и vtorinnih simptomіv Nadzvychaina sytuatsia сгъване. Цзе pіdtverdzhuє psihodіagnostichna практика. Не е лесно viyaviti Первин съборени аз vіdokremiti Yogo ОД vtorinnih в zv'yazku и Тим, Scho ostannі mozhut Бути еднозначно virazhenimi аз prihovuvati osnovnі съборени. В podіbnih vipadkah mozhlivі dіagnostichnі pomilki, ако vtorinnі vіdhilennya spriymayutsya як pervinnі. Unaslіdok tsogo mozhna sformulyuvati nepravilnі rekomendatsії schodo zmіstu korektsіynoї робот, екип самата zmenshuyuchi efektivnіst ostannoї.

Viznachivshi dizontogeneza rozvitok як, Scho vіdbuvaєtsya в nespriyatlivih умове аз obґruntuvavshi Yogo sutnіst, potrіbno z'yasuvati Ti закони, за yakimi vіn іsnuє. Oskіlki protses rozvitku zdіysnyuєtsya за Pevnyi закони logіchno peredbachiti Scho ия ОД vіdhilennya Демба трудят не vipadkovy характер и chіtko viznachenі zakonomіrnostі.

Oznachaє Цзе, Scho Да pevnі zakonomіrnostі perebіgu dizontogeneza, SSMSC mozhna viokremiti в три фенките zakonomіrnostey rozvitku съборени (за VM Sorokіnim):

1), така zvanі zagalnі, АВО golovnі, zakonomіrnostі: syudi nalezhat Ti Закони rozvitku Scho vlastivі як за нормална rozvitku, така защото patologії;

2) модален nespetsifіchnі - це osoblivostі, harakternі за vsіh dіtey на vіdhilennyami на площад rozvitku външен диаметър dizontogeneza ум;

3) модален-spetsifіchnі - osoblivostі rozvitku, vlastivі Lishe за konkretnoї ФОРМИ vіdhilennya Scho vіdrіznyayut Qiu форма OD іnshih.

В suchasnіy spetsіalnіy psihologії VV Lebedinsky naybіlsh chіtko аз strukturovano viznachiv параметричен dizontogeneza:

- funktsіonalna lokalіzatsіya разрушена (як funktsіonalna система надут hvoroblivogo vplivu)

- час на патогенния фактор vplivu (в Yaky perіod rozvitku organіzmu vіdbuvsya патогенност vpliv)

- естеството и vіkova dinamіka mіzhfunktsіonalnih zv'yazkіv (osoblivostі rozvitku разрушена funktsіonalnih системи, които dinamіka їh vzaєmozv'yazku на іnshimi системи organіzmuіnshih funktsіonalnih системи)

- spіvvіdnoshennya Первин и vtorinnih rozladіv (SSMSC funktsіonalnі и системи в yakіy mіrі porushuyutsya PID vplivom Первин дефект).

3. Причини viniknennya vіdhilen rozvitku в dіtey.

Лопатар ОД причини viniknennya ЦДГ anomalіy, їh podіlyayut на vrodzhenі аз nabutі.

Vrodzhenі anomalії pov'yazanі на dієyu dosit rіznomanіtnih chinnikіv. Преди да ги vіdnosyatsya patogennі фактори SSMSC prichinyayut zahvoryuvannya materі в perіod vagіtnostі: токсикоза, іntoksikatsії, съборени obmіnu rechovin, gormonalnі съборени, іnfektsії, нараняване, pereoholodzhennya. Копнеж urazhennya nervovoї системи buvaє в zarazhennі токсоплазмоза. Zbudnik pronikaє іz organіzmu materі plіd в плацентата. Когато zahvoryuvannі рубеола vіdznachayutsya rіznomanіtnі urazhennya слух, Зора, и takozh ruhovі съборени. ОТРИЦАТЕЛЕН vpliv Има takozh и sposіb Zhittya vagіtnoї: систематично nedoїdannya, Стреса kurіnnya, алкохол и зависимост вещество.

Pevnyi отрицателна роля в rozvitku плода Mauger майка vzhivanie брой medikamentіv (zokrema, antibіotikіv) zahvoryuvannya nirok че Sertsevy-sudinnoї система.

Vnutrіshnoutrobny rozvitok Mauger porushitisya в rezultatі nesumіsnostі група krovі materі че плода (Rh).

Vrodzhenі dityachі anomalії vinikayut takozh vnaslіdok dії genetichnih (spadkovih) faktorіv (разрушена ухо, Зора, rozumova vіdstalіst). Torn в budovі че kіlkostі хромозома, хромозомна zumovlenі anomalіyami naborіv batkіv, Да причина за virazhenih форми rozumovoї vіdstalostі (hvoroba надолу). Zokrema, vіdznacheno Scho urazhennya генеративен klіtin materі pov'yazane на dієyu на organіzm ядрената opromіnennya, deyakih hіmіkatіv.

Vplivaє на plіd takozh zahvoryuvannya batkіv на SNІD, pogіrshennya умове pratsі zhіnok, ekologіya.

Nabutі dityachі anomalії takozh, як и vrodzhenі, viklikanі rіznomanіtnimi негативно vplivami на organіzm ditini в narodzhennі че в nastupnі perіodi rozvitku.

Nabutі съборени vklyuchayut rіznomanіtnі vіdhilennya в rozvitku, viklikanі Prirodova аз pіslyarodovimi ushkodzhennyami organіzmu ditini.

Местоположение Provіdne в tsіy grupі patologії zaymayut asfіksіya (zupinka dihannya ditini) аз vnutrіshnocherepna Prirodova нараняване. Vnaslіdok asfіksії vіdbuvaєtsya kisneve goloduvannya mozk Scho sprichinyaє grubі съборени nervovoї системи novonarodzhenogo. Vnutrіshnocherepna sprichinyaє контузия krovoviliv в tkaninu mozk Scho ще се продава само в системата за Структурна промяна влезете nervovoї.

Особено grupu skladayut dityachі tserebralnі paralіchі, SSMSC Je naslіdkom urazhennya Централна ABO pereferіynih vіddіlіv mozk пренатална постнатална чи perіod.

В Pershi Роки Zhittya ditini да Nabutov anomalіy rozvitku mozhut prizvesti іnfektsіynі zahvoryuvannya nervovoї система: menіngіti че entsefalіti. Zahvoryuvannya menіngіtom (неработоспособен obolonok главата mozk) Mauger viklikati gіdrotsefalіyu, глухота, ruhovі rozladi, zatrimku fіzichnogo rozvitku. Naslіdki zahvoryuvannya entsefalіtom (неработоспособен главата mozk) остаряла ОД vіku боледува. В Rann ditinstvі vіn Mauger причини glibokih zatrimok psihіchnogo че мотор rozvitku, afektivnih zrivіv.

Преди GOSTR іnfektsіynih zahvoryuvan nervovoї системи vіdnositsya polіomієlіt. Vіrus, Yaky potraplyaє в централната нервна система ,, vibіrkovo vrazhaє ruhovі неврони гръбначномозъчната mozk аз. Hvoroba viklikaє rіzke obmezhennya ruhovoї система.

Преди ushkodzhennya nervovoї системи prizvodyat іnfektsіynі zahvoryuvannya takozh, як захват takі аз kіr. Травматични увреждания mozkovі skladayut ОД 25-45% vsіh vipadkіv ushkodzhen в ЦДГ vіtsі. Їh naslіdkom mozhut Бути patologіchnі zmіni Ruhov и psihіchnih funktsіy (paralіchі, rozladi слуха, Зора, разрушена pam'yatі и movlennya, znizhennya іntelektualnoї dіyalnostі).

4. Vidi psihofіzichnogo rozvitku съборени.

Vidіlyayut osnovnі категории съборени в rozvitku dіtey:

1. разрушена іntelektu - olіgofrenіya (OD gretskogo olyqos - Maliy, phzen - Rozum) АВО rozumova vіdstalіst.

За етап virazhennya іntelektualnoї nedostatnostі MS Pevzner rozrobila klasifіkatsіyu rozumovoї vіdstalostі че podіlila її 3 групи:

а) debіlnіst АВО rozumova vіdstalіst в stupenі debіlnostі (и dіti vіdnosno белия дроб, neglibokoyu rozumovoyu vіdstalіstyu);

б) іmbіtsilnіst (и dіti glibokoyu rozumovoyu vіdstalіstyu);

в) іdіotіya (и dіti naybіlsh glibokoyu rozumovoyu vіdstalіstyu).

За Suchasnyj mіzhnarodnoyu klasifіkatsієyu hvorob (ICD-10) на osnovі psihometrichnih doslіdzhen іntelektu rozumovu vіdstalіst podіlyayut 4 форма:

а) лесно (IQ - в бразди 40-69)

б) pomіrna (IQ - в бразди 35-39)

в) vazhka (IQ - в бразди 25-39)

ж) gliboka (IQ - nizhche 20).

2. разрушена psihіchnogo rozvitku:

а) zatrimka psihіchnogo rozvitku;

б) emotsіonalno разрушена-сферична volovoї (rannіy ОДЗ аутизъм);

в) povedіnki разрушена.

3. съборени Зора:

а) slіpota (gostrota Зора на otsі, як поддържа bachit нагоре външен диаметър 0.01 - 0.04);

б) slabozorіst (gostrota Зора на otsі, як поддържа bachit нагоре, външен диаметър 0.05 до 0.2);

в) и kosookіst amblіopіya (gostrota Зора vische 0.4).

4. съборени слух:

а) глухота (ухо на vusі, як поддържа chuє нагоре, bіlshe 85db);

б) tugovuhіst (serednya vtrata апарат vusі, як поддържа chuє нагоре, по-малко от 85%);

в) pіznya vtrata слуха (изслушване в vtrata vіtsі 3-4 rokіv аз pіznіshe, movlennya zberezhene).

5. movlennya съборени:

а) и разрушена Budova funktsіy movlennєvogo aparata (dislalіya, rinolalіya, dizartrіya);

б) sistemnі movlennya разрушена (alalіya, afazіya);

в) изваждане разрушена писмо I (disleksіya, disgrafіya);

ж) разрушена темпо ritmіchnoї страни movlennya (zaіkannya);

г) motivotvіrnoї разрушена страни movlennya (мутизъм).

6. разрушена опорно-двигателния Ruhov aparata:

а) SSMSC vinikli vnaslіdok zahvoryuvannya nervovoї система: церебрална парализа (ОДЗ Център paralіch); polіomієlіt;

б) vrodzhena patologіya опорно-двигателния Ruhov aparata;

в) nabutі zahvoryuvannya че ushkodzhennya опорно-двигателния Ruhov aparata.

7. Kompleksnі rozvitku разрушена:

а) dіti е разкъсан докосване funktsіy че іntelektu надолу;

б) dіti S разрушена movlennєvih funktsіy че іntelektu;

в) slіpogluhonіmі dіti.

Poklikannya polyagaє учител в stvorennі умове за rozvitku kozhnoї ditini на urahuvannyam її mozhlivostey. В Suchasnyj svіtі еднозначно zrosla Количество dіtey S разрушена нормална rozvitku: Yakscho в seredinі XX век. 60 70% novonarodzhenih Буле практическото здравеопазване, sogodnі 40-50% dіtey труд Pevnyi skhilnіst да Журнал на промените в rozvitku. Количество dіtey Zi сгъване rozladami rozvitku за Tsei часа mayzhe не zmіnilasya (4-5%), но еднозначно bіlshe dіtey на "Mezhov". Їh rozvitok Mauger Бути nablizheny към нормалното Lachey за Minds правилни vihovannya аз spetsіalnogo navchannya.
Преди dіtey іz проблеми rozvitku nalezhat dіti и ​​съборени іntelektu (rozumovo vіdstalі); vіdhilennyami най pіznavalnomu rozvitku (іz zatrimannyam psihіchnogo rozvitku); ухото разрушена; S разрушена Зора; S разрушена опорно-двигателния Ruhov aparata; и movlennya разрушена; emotsіynimi rozladami Н, Y часа до chislі rannіm Dityache аутизъм (hvoroblivim стан psihіki); S разрушена povedіnki и dіyalnostі; и vazhkimi комплекс разрушена.
Dіtyam іz vrodzhenimi аз Nabutov Vadamee rozvitku potrіbnі spetsіalnі Minds vihovannya аз navchannya, spryamovanі на koriguvannya їhnіh nedolіkіv, prosuvannya в zagalnomu rozvitku аз sotsіalіzatsії. Pratsyuyut от тях учители в клон spetsіalіsti korektsіynoї pedagogіki, ​​як малък ranіshe заглавия defektologіya.
Система spetsіalnogo navchannya zastosovuyut schodo dіtey като kategorіy:
- S разрушена в rozvitku. Смрад vіdstayut в psihofіzichnomu rozvitku vnaslіdok разрушена dіyalnostі един АВО kіlkoh analіzatorіv (Зоров, слухови, Ruhov, movnogo) и takozh unaslіdok organіchnogo urazhennya Tsentralnoї nervovoї система;
- на vіdhilennyami в psihofіzichnomu rozvitku. Vіdhilennya труди в rozvitku analіzatorіv, yakih virazhenіst не rіzko obmezhuє їhnі mozhlivostі, як в dіtey S разрушена в psihofіzichnomu rozvitku;
- obmezhenimi mozhlivostyami на опазване на здравето. Torn в rozvitku Tsikh dіtey nadayut їm Особено състояние tobto pevnі pіlgi (за traditsіynoyu termіnologієyu - dіti-іnvalіdi);
- Особено е osvіtnіmi необходимо. За категорията tsієї dіtey neobhіdnі spetsіalna korektsіyna pіdtrimka и Методи spetsifіchnі navchannya, SSMSC mozhut Бути zabezpechenі аз в zagalnoosvіtnomu doshkіlnomu zakladі, аз в doshkіlnih ипотеки kompensuyuchogo тип.
OAO Всички dіti на anomalіyami psihofіzichnogo rozvitku potrebuyut spetsіalnogo navchannya че vihovannya. По-далеч, че spetsіalіsti Scho pratsyuyut на ditinoyu на obmezhenimi mozhlivostyami, povinnі stvoriti optimalnі Minds за її далеч rozvitku че sotsіalnoї reabіlіtatsії. В nashіy kraїnі іsnuє многонишкова тройна spetsіalnih на преподаване и vihovnih doshkіlnih че uchbovih zakladіv за dіtey S Особено osvіtnіmi необходимо. Derzhavna polіtika ostannіh rokіv на vіdnoshennyu да Tsikh dіtey spryamovana в napryamku їh іntegratsії в suspіlne Zhittya. Широко rozpovsyudzhuєtsya тройна іnklyuzivnogo navchannya (включване - включвания) tobto dіtey включване на особена необходимост от zvichaynih на преподаване и vihovnih zakladіv. Цзе tіlki Pershi скица на пътя към stvorennya bezbar'єrnogo пространство за vsіh kategorіy dіtey.





; Дата на добавяне: 14/12/2013; ; Прегледи: 3881; Нарушаването на авторски права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикува материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Не е авторът на материала, и предоставя на студентите възможност за безплатно обучение и употреба! Най-новото допълнение , Ал IP: 66.249.93.207
Page генерирана за: 0.027 сек.