Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Zasobi navchannya




Zasobi navchannya - materіalnі ия іdealnі ob'єkti, SSMSC vikoristovuyutsya в osvіtnomu protsesі як nosії Informácie че іnstrumenti dіyalnostі vchitelya ия uchnіv че ги zastosovuyutsya okremo як, така че аз spіlno. Преди да ги nalezhat: Natural аз sotsіalne otochennye, obladnannya, pіdruchniki, книги, komp'yuteri ите vіdpovіdnim іnformatsіynim zabezpechennyam, Naukova dopomoga, elektronnі dovіdniki, Енциклопедия на toscho.

Іsnuyut rіznі klasifіkatsії zasobіv navchannya. А те ите - klasifіkatsіya за дидактизма
funktsієyu:

іnformatsіynі zasobi (аз pіdruchniki navchalnі Relief);

didaktichnі zasobi (tablitsі, плакати, vіdeofіlmi, programnі zasobi priznachennya учението demonstratsіynі приклада);

tehnіchnі zasobi navchannya (audіovіzualnі zasobi, komp'yuter, zasobi telekomunіkatsіy, vіdeokomp'yuternі система multimedіya, vіrtualna realnіst).

Когато tsomu PID система zasobіv navchannya rozumіtimemo sukupnіst vzaєmopov'yazanih (в рамките на методология їh vikoristannya) дидактизма Компоненти Connection, SSMSC utvoryuyut Pevnyi tsіlіsnіst, Yednist.

Заедно ите, имайте предвид, zasobi navchannya іnformatiki mozhna umovno podіliti на DVI групи: traditsіynі че novі іnformatsіynі tehnologії. Rozglyanemo їh detalnіshe.

Pіdruchniki аз navchalnі Relief vіdіgrayut іstotnu роля в metodichnіy sistemі navchannya. їh, е едната страна, то е възможно да се vіdnesti skladovoї Частейн zmіstu navchannya в Yogo широк rozumіnnі, S іnshogo може rozglyadati як vazhlivy yelement Sistemi zasobіv navchannya.

В pіdruchnikah ите іnformatiki vikladeno основана на знанието и sposobіv dіyalnostі vіdpovіdno да tsіley navchannya, viznachenih Programs.

Pіdruchnik rozrahovany peredusіm на uchnіv vіdpovіdnogo vіku. Заедно ите бележка в deyakih pіdruchnikah ите іnformatiki Je materіal, potrіbny uchitelevі за organіzatsії на преподаване и pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv.

Преди pіdruchnika іnformatiki visuvaєtsya ниска vimog stosovno структуриране vikladu materіalu учението zokrema pedagogіchna dotsіlnіst teoretichnoї Частейн и система за задача pіdruchnika, tochnostі, stislostі аз yasnostі MTIE, zhvavostі, tsіkavostі vikladu, на Quality іlyustrativnogo materіalu.

Relief Elektronnі ите іnformatiki, SSMSC zberіgayutsya на magnіtnih nosіyah в formі gіpertekstu, трудят perevagi преди klasichnimi "paperovimi" posіbnikami, oskіlki:

• Relief, Scho mіstit gіpertekstovu тройна posilan, bіlsh zruchna за vikoristannya uchnyami в protsesі на преподаване. Gіpertekstova тройна - TSE форма organіzatsії Informácie в komp'yuterі в yakіy її odinitsі podanі не lіnіynіy poslіdovnostі, а viglyadі deyakoї СИСТЕМИ ите rіznimi zv'yazkami mіzh її компоненти. Vikoristannya gіpertekstu dozvolyaє podolati obmezhennya, harakternі за zvichaynih materіalіv на преподаване - tekstіv. Poshuk аз pereglyad povіdomlen, подадена в lіnіynіy poslіdovnostі без да се запознаят Scho vіdobrazhayut їh структура prizvodyat до голяма navantazhennya на pam'yat аз uskladnyuyut efektivnosti rozumіnnya bezposerednogo контекст на даден фрагмент;



• Got Yakscho учените достъп до elektronnoї Relief, на vіn zavzhdi Mauger pіdgotuvati Vlasnyi varіant vіdpovіdno да zmіstu zapitannya vchitelya, АВО Mauger dopisati pererobiti Relief, vstavlyayuchi да neї Нова іnformatsіyu аз viluchayuchi zastarіlu;

• Relief elektronnі psihologіchno gotuyut uchnіv да vikoristannya maybutnіh elektronnihbіblіotek се прехвърлих да navchalnoї Informácie на magnіtnі чи optichnі nosії минути, за да globalnoї MEREZHI Іnternet.

Navchalnі CD-та. Ostannіm час придобили rozpovsyudzhennya lazernі компакт дискове (CD-ROM) S materіalami The Технология за vivchennya rіznih predmetіv. В такъв nosіyah Informácie rozmіschuyutsya rіznі Vidi екран и озвучаване zasobіv, pristosovanih за vikoristannya за взаимопомощ komp'yutera.

Takі zasobi mozhna vikoristovuvati в Учение protsesі The за demonstratsії, frontalnoї че іndivіdualnoї роботи uchnіv на urotsі за domashnoї samostіynoї роботи.

CD-та dopomagayut zabezpechiti іndivіdualne vikoristannya uchnem materіalu учението іndivіdualnu traєktorіyu Yogo spriynyattya, іntensifіkuvati zvorotny телефон рецепция "учен-учител."

Pid час учението хоризонтали CD-ROM neobhіdno keruvatisya Naukova, pedagogіchnimi, ergonomіchnimi ия іnshimi kriterіyami:

1. Nayavnіst в учението materіalі NAUKOVO vіrogіdnoї че pedagogіchno obґruntovanoї система разбере zakonіv, teorіy аз іnshih osvіtnіh elementіv скоростта. Rozvinuta Poshuk система. Funktsії контрол refleksії ия otsіnyuvannya navchalnoї dіyalnostі.

2. Dotrimannya gіgієnіchnih vimog schodo zberezhennya Зора, Poperedjennia perevtomlennya shkolyarіv. Urahuvannya vіkovih Особено, pіznavalnih mozhlivostey, rіznoї іntelektualnoї pіdgotovki uchnіv.

3. Vіdpovіdnіst materіalu osvіtnіm стандарти іnformatiki и аз Programa, mozhlivіst poєdnannya ите "paperovimi" pіdruchnikami ия іnshimi zasobami navchannya.

4. Osobistіsna orієntatsіya materіalu. Mozhlivіst іndivіdualnoї traєktorії Yogo vivchennya.
Rozpodіl navchalnoї Informácie за rіvnyami skladnostі I spriynyattya начини.

5. Технология-Nayavnіst pіznavalnih аз CREATIVE zavdan, pov'yazanih ите materіalom Scho
vivchaєtsya, аз spriyayuchih rozvitkovі критична mislennya, analіtichnogo представителства да rozglyaduvanih
аз ob'єktіv проблеми.

6. Emotsіyna форма подадена navchalnoї Informácie. Perevazhannya Зоров ред над movnim аз muzichnim, nayavnіst vzaєmopov'yazanogo поток Informácie, Yaky podaєtsya portsіyami в zrozumіlіy аз logіchnіy poslіdovnostі в достъпно за uchnіv tempі. Mozhlivіst VIBOR uchnem темпо ритъм аз dіyalnostі, obsyagu materіalu, Yaky vivchaєtsya.

7. "Dobrozichlivy"-ия іntuїtivno zrozumіly іnterfeys Komp'yuterniy програма. Аз Zastosuvannya бутони стандартно меню за іnstrumentіv панели. Vikoristannya mozhlivostey suchasnoї komp'yuternoї tehnіki за organіzatsії efektivnoї роботи uchnya S posіbnikom.

E-bіblіoteka че elektronnі navchalnі Courcy в Electro bіblіoteka stvoryuєtsya viglyadі tsentralіzovanogo skhovischa, pobudovanogo на poєdnannі mashinnoї pam'yatі, mіkronosіїv аз zasobіv извършване Informácie Іnformatsіya vіdshukovuєtsya в sistemі zapam'yatovuyuchih pristroїv за взаимопомощ vіdpovіdnih metodіv Poshuk.

Преди іnformatsіynih resursіv nalezhat іnformatsіyno-navchalnі materіali lektsії, речници, posilannya на lіteraturnі dzherela, posilannya на vіddalenі merezhevі ресурси Tsі іnformatsіynі ресурси Je предимно складове Electonics kursіv (Bazi danih WWW сървъри, софтуер zabezpechennya че іn.) - Kursіv на преподаване, подадена movoyu HTML ,

Elektronі navchalnі Courcy, krіm іnformatsіynih materіalіv, povinnі mіstiti цепка ия ​​materіali organіzatsії за самоконтрол е контрола за zavdannya samostіynogo vikonannya, излагане на храна за самоконтрол, тест toscho на. "

E-Курсът vikonuєtsya в formatі, Yaky dopuskaє gіperposilannya, grafіku, anіmatsіyu, reєstratsіynі формата, іnteraktivnі zavdannya multimedіynі Ефект.

E-Курсът varіativny schodo vikonannya Йому mozhna Nadachi дали yakoї zruchnoї за изваждане форми - kolіr фон, текст, шрифт rozmіr за neobhіdnostі за облекчаване на принтери могат rozdrukuvati Частейн pіdruchnika ABO Yogo vidati neobhіdnim издание.

Materіal іz vchitel на преподаване E-курс Mauger dopovniti, vipraviti, vіdpraviti uchnevі Electonics защо, zapisati върху CD ABO rozmіstiti на osvіtnomu уеб saytі за достъп odnochasnogo да Демба uchnіv. E-Курсът Mode zabezpechuє samonavchannya mozhlivіst че самоконтрол.

Включено в E-курс elementіv anіmatsії че Komp'yuterniy Игор posilyuє Yogo efektivnіst аз privablivіst. Gіpertekstova структура процент dozvolyaє zdіysnyuvati іndivіdualnu traєktorіyu navchannya обаче gіpertekstova система navіgatsії виновен buduvatisya кука, обитатели zberіgalas logіka аз sistematichnіst schodo zasvoєnnya osvіtnіh standartіv.

Uchnі mozhut samostіyno popovnyuvati Taqiy E-Course Творчески роботи за neobhіdnostі vіdkrivayuchi їh за достъп zagalnogo, napriklad на уеб saytі. Publіkatsіya в Electonics kursі stvorenih ABO vіdіbranih uchnyami materіalіv и takozh rozmіschennya їh на разположение за уеб saytі іnshih, suttєvo pіdvischuє їh vіdpovіdalnіst за yakіst svoєї Informácie.

E-Course nadaє velikі mozhlivostі за osobistіsnoї tvorchoї роботи. Магистър аз uchnі оформяне може Braty съдбата в skladannі Vlasnyi E-курс в dopovnennі materіalami Yogo ABO zavdannyami без suttєvih vitrat на perevidannya. В paperovih pіdruchnikah като mozhlivіst не peredbachena, konstruyuvannya uchnyami osobistіsnogo vmіstu utrudneno. Максимална Scho Mauger zrobiti ТСЕ zalishiti учени в областта pіdruchnika svoї pomіtki.

E-Course nadaє mozhlivіst направена преди Демба учител за промяна

Формуляр Е-курс - ябълчена киселина. А Цзе Scho oznachaє okremі блокове mozhut zamіnyuvatisya, dopovnyuvatisya в hodі navchannya. На vіdmіnu ОД paperovih pіdruchnikіv zamіna Electonics не blokіv potrebuє іstotnih vitrat на perevidannya.

Практика svіdchit Scho на преподаване E-игрището dotsіlno данъци имат viglyadі sukupnostі modulіv Якимов pereduє vstupna че organіzatsіyna Частейн.

В своята Черга, кожата модул Mauger skladatisya Zi zmіstovno zakіnchenih Частейн, кожен и yakih mіstit theoreticity materіal. Zavdannya за praktichnoї робот zapitannya че testovі zavdannya за самоконтрол, promіzhny контрол, Yaky Mauger за Бажанов suprovodzhuvatisya pіdkazkami тя методично взаимопомощ. Vіntsem модул obov'yazkova Chastina - tematichnost контрол форма yakogo Mauger Бути zaproponovana vikladachem консултант.

Krіm на кожа модул E-игрище е виновен mіstiti

• тема, че Мета navchannya,

• klyuchovі думи, които ponyattya,

• Познаване на които vmіnnya, neobhіdnі за vivchennya materіalu;

• Познаване на които vmіnnya, SSMSC formuyutsya PID час navchannya;

• theoreticity materіal,

• termіni че їh rozkrittya (glosarіy)

• praktichnі zavdannya че laboratornі роботи

• структурно logіchna схема ABO схема vzaєmozv'yazkіv,

• списък на rekomendovanoї lіteraturi,

• zavdannya за samostіynogo vikonannya че zapitannya за самоконтрол,

• zavdannya за контрол tematichnost

Облекчение за E-Разбира се не може да avtomatizuvati tіlki dіyalnіst uchnіv в protsesі navchannya и втори учител dіyalnіst

• pіdgotovku vchitelya преди изваждане lektsіy провеждане лаборатория аз вземам,

• Провеждане kolokvіumіv че контролната robіt, Priya zalіkіv, провеждане на лабораторни практичност аз вземам,

• профил на преподаване и компания doslіdnitskoї роботи uchnіv

В електронното курсовете vikoristovuyutsya mіkrosvіti, мулти gіpermedіa това.

Mіkrosvіti аз мултимедийно

Mіkrosvіt - Computer-bazovane seredovische учението orієntovane на doslіdnitsku dіyalnіst uchnya. Лице на vikoristovuє otochuyuchy Svit як Dzherelo pіznannya, аз zavdannya rozrobnikіv іnformatsіynih tehnologіy navchannya тип "mіkrosvіt" polyagaє всъщност обитатели zabezpechiti novatorskі че tvorchі Пътища Ahead rozv'yazuvannya задачи аз, odnochasno, zabezpechiti zasvoєnnya uchnyami neobhіdnogo materіalu.

Дейност vikoristannya Komp'yuterniy modelyuvannya dopomagaє uchnyam в stvorennі rіznomanіtnih yakіsno novih модели на сгъваеми системи са printsipі, дали як modelyuyuchu Komp'yuterniy Programa mozhna rozglyadati як deyaky mіkrosvіt Zi svoїm vikonavtsem, seredovischem Yogo "іsnuvannya" (funktsіonuvannya) Аз svoїmi mozhlivostyami (системни команди ) Navchannyu чрез doslіdzhennya ostannіm час nadaєtsya всички bіlshe стойност oskіlki ТСЕ dozvolyaє rozvivati ​​Създател на mislennya ия aktivnіst uchnіv. Модел Square ОД Своге zmіstu, Got брой vlastivostey Scho dozvolyayut govorito за efektivnіst її vikoristannya в Учение protsesі The на о-Perche, Won Je zasobom pіznannya, с други думи, адекватна Won ob'єktu yavischu ABO Scho vivchaєtsya, аз често Je bіlsh zruchnoyu за vivchennya, nіzh недвижими ob'єkt. Учените pratsyuvati Mauger як ите Готов Modell, така че аз Braty съдбата в її stvorennі. Modelyuyuche seredovische често dozvolyaє stvoryuvati modelі doslіdzhuvanih ob'єktіv ABO yavisch. В protsesі modelyuvannya проведе analіz ob'єkta, vidіlennya главно vlastivostey Scho pіdlyagayut doslіdzhennyu аз vivchennyu, rozglyad їh vzaєmozv'yazkіv аз официално списък (по razі rozrobki analіtichnoї modelі) ABO подава чрез INSHI ob'єkti (napriklad grafіchnі ABO komp'yuternі начин) , Pіslya роботи з Modell zdobutі характеристики оформяне може Бути perenesenі на недвижими ob'єkt за koriguvannya modelі далеч.

Usі komp'yuternі modelі mozhna podіliti два класа Ti, Scho іmіtuyut povedіnku deyakogo ob'єkta (ABO viniknennya, prodovzhennya аз zniknennya deyakogo yavischa), втората Ti, SSMSC іmіtuyut deyaku dіyalnіst Специално за мозъка.

Mіkrosvіt - TSE zasіb navchannya, stvoreny за pevnoї navchalnoї метилен аз virіshennya специфичен zavdan Учението. Tehnologіya rozrobki mіkrosvіtіv Mauger Бути rіznoyu, ейл ги naychastіshe vikoristovuєtsya Komp'yuterniy pіdtrimka vikoristannya неподвижни изображения koloru, звук anіmatsії. Takі система SSMSC vklyuchayut vikoristannya kіlkoh rіznih seredovisch учението nazivayutsya multimedіya. Мултимедия - sukupnіst tehnologіy Scho dozvolyayut за взаимопомощ komp'yutera vvoditi, opratsovuvati, zberіgati, изпратете както аз vіdobrazhati (vivoditi) Уведомление от viglyadі текст grafіchnih vіdobrazhen, anіmatsіynih fіlmіv, цифровизация neruhomih неподвижни изображения vіdeo, звук, MTIE. Така ранга на robotі ите komp'yuterom vikoristovuyut практичен начин да OAO All mozhlivі подадена Informácie аз zbagachuyut їh Vlasnyi mozhlivostyami подадена в viglyadі okremih danih, достъп Shvidky аз rіznomanіtnogo kombіnuvannya.

Мултимедия rozroblyayutsya за stimulyatsії в uchnіv naybіlshoї kіlkostі vіdchuttіv. Efektivnostі navchannya ите vikoristannyam мултимедийно spriyaє Висока motivatsіya dіyalnostі uchnіv. Мултимедия ohoplyuyut широка гама от vplivіv на преподаване. Понг оформяне може да включва Komp'yuterniy upravlіnnya, vikonannya deyakogo zavdannya на obladnannі, як pіd'єdnane да komp'yutera аз Yogo PID pratsyuє upravlіnnyam, vikonannya odnієї ABO kіlkoh полето SSMSC bezposeredno не pov'yazanі ите komp'yuterom. Vikoristannya мултимедийни системи dozvolyaє formuvati navichki, SSMSC в іnshih на преподаване Komp'yuterniy seredovischah sformuvati nemozhlivo

Системи gіpermedіa

Мултимедийно влиза іnformatsіynі технолози navchannya як zasіb форма organіzatsії Учението materіalu аз не nalezhit да pedagogіchnih tehnologіy. В poєdnannі ите gіpertekstom stvoryuyut мултимедийно Sistemi gіpermedіa. Hypertext virіznyaє три golovnі osoblivostі

• nabіr vuzlіv (на върха в текста, че viglyadі grafіchnih povіdomlen)

• тройна, як zv'yazuє tsі vuzli,

• мултимедийна система.

Vuzli входни служител точки в tekstovі чи grafіchnі Уведомление аз за взаимопомощ MEREZHI pov'yazanі такъв ранг, Scho Mauger Бути іnformatsіya подадени в strukturovanomu АВО, АВО в nestrukturovanomu naborі podіy (як с "Mozkovy shturmі" rozv'yazuvannya deyakoї проблеми). Vuzli в tekstі - ТСЕ vidіlenі spetsіalnim ранг думи. Pіdvіvshi да има курсора, можете да viyti и текст аз отивам да іnshogo текст (vuzla графика). В tsomu vuzlі mozhlivі INSHI ФОРМИ подадени navchalnoї Informácie, napriklad, іlyustratsії, SSMSC в своята Черга, mozhut точка майка svoї vihodu в INSHI vuzli Count система. Takі снимки nazivayutsya gіperkartami. Gіperkarti dozvolyayut "kartuvati знания" да се включат ob'єkti системи novih zv'yazkіv як в protsesі navchannya така че аз Komp'yuterniy урок, преди да бъде rozdavalnim materіalom аз orієntirom за uchnya в deyakomu fragmentі система. Kartuvannya служи takozh за aktivіzatsії yakimi знания ovolodіv учени преди vivchennyam novoї тези Je deyakim sintezuyuchim zasobom аз Mauger як vikoristovuvatisya іnstrument navіgatsії имат голям entsiklopedіyah.

Pid zasobami novih іnforiatsshno-komunіkatsіynih tehnologіy (ZSHKT) rozumіtimemo програмно aparatnі zasobi ия pristroї Scho funktsіonuyut на bazі komp'yuternoї tehnіki и takozh Suchasnyj zasobіv аз системи іnformatsіynogo obmіnu, zabezpechuyuchi operatsії schodo Poshuk, zbirannya, nakopichennya, zberіgannya, opratsyuvannya, подадена , извършване Informácie.

Преди ZNІKT nalezhat komp'yuteri, Complete termіnalnogo obladnannya за komp'yuterіv usіh klasіv, lokalnі komp'yuternі MEREZHI, pristroї Въведение-vivedennya, zasobi аз pristroї manіpulyuvannya audіovіzualnoyu іnformatsієyu (на bazі мултимедийни технологии I "vіrtualna realnіst" системи), suchasnі zasobi звезда "yazku, система парче іntelektu на, системи mashinnoї grafіki, programnі комплекс (MTIE programuvannya, преводачи, kompіlyatori, operatsіynі системни пакети от приложни програми, които zagalnogo navchalnoї на priznachennya toscho).

W usogo rіznomanіttya pedagogіchnih, zastosuvan ZNІKT slіd vidіliti vikoristannya софтуер zasobіv (PP) в разстлана zv'yazku S їh populyarnіstyu в praktitsі osvіtnogo процеси.

Navedemo klasifіkatsіyu іnformatiki софтуер процент zabezpechennya.

Приложен софтуер zasobom Учението priznachennya'll nazivati PP в Пари ли vіdbivaєtsya deyaka Тема Galuzo, tієyu чи іnshoyu mіroyu realіzovuєtsya tehnologіya ия vivchennya, zabezpechuyutsya умове за zdіysnennya аз komp'yuternoї pіdtrimki rіznih vidіv navchalnoї dіyalnostі.

Programnі zasobi priznachennya The Технология за navchannya іnformatiki rozroblyayutsya за vikoristannya в учението-vihovnomu protsesі ите metoyu rozvitku osobistostі uchnya, іntensifіkatsії процеси navchannya аз podіlyayutsya за funktsіonalnogo Вижте нашето аз имам един методичен priznachennya Черга, rozpodіl за funktsіonalnim priznachennyam peredbachaє в svoєmu skladі

• pedagogіchnі programnі zasobi (PPV), за priznachenі organіzatsії аз komp'yuternoї pіdtrimki dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї,

• Затоплете dіagnostichnі testovі мета yakih - konstatatsіya причини pomilkovih Закона разумно uchnya, otsіnyuvannya Yogo umіn знания, navichok,

• іnstrumentalnі programnі zasobi (ІPZ) priznachenі за konstruyuvannya zasobіv софтуер (системи) Протоколът на преподаване іnshogo priznachennya, pіdgotovki generuvannya ABO Технология-методичен аз organіzatsіynih materіalіv, stvorennya grafіchnih чи muzichnih включвания servіsnih "nadbudov" затопляне

• домейн-orієntovanі programnі seredovischa Scho dozvolyayut zdіysnyuvati modelyuvannya ob'єktіv, SSMSC vivchayutsya, АВО їh vzaєmozv'yazkіv в Pevnyi материалното seredovischі,

• PP priznachenі за formuvannya култура navchalnoї dіyalnostі, іnformatsіynoї култура на osnovі zastosuvannya Sistemi pіdgotovki tekstіv, E-таблица, grafіchnih I muzichnih redaktorіv ABO іntegrovanih системи їh комплекс vikoristannya,

• PP priznachenі за avtomatizatsії процеси opratsyuvannya rezultatіv eksperimentu на преподаване, в допълнение chislі vimіryuyuchi аз kontrolyuyuchі подгряване за datchikіv, SSMSC dozvolyayut oderzhuvati, zapisuvati аз vіzualіzuvati іnformatsіyu за недвижими perebіgayuchi процеси,

• navchalnі seredovischa programuvannya, priznachenі за Pochatkova navchannya programuvannya аз formuvannya основните компоненти Connection algoritmіchnogo стил mislennya;

• servіsnі programnі zasobi Scho zabezpechuyut komfortnіst роботи koristuvacha (Автоматизация на технологични процеси rezultatіv navchannya, generuvannya аз rozsilannya organіzatsіyno-методично materіalіv, zavantazhennya аз извършване на ПП в MEREZHI, upravlіnnya zanyattya разбира се);

• PZ іgrovі Scho Да zasobom, Yaky zabezpechuє Komp'yuterniy pіdtrimku rіznih vidіv іgrovoї че Технология-іgrovoї dіyalnostі The.

Zasobi navchannya, в допълнение chislі ия Ti, Scho funktsіonuyut osnovі на хит, след като е на преподаване и методичен materіalami (pіdruchniki, navchalnі posіbniki за uchnіv, metodichnі posіbniki, rekomendatsії за vchitelya) utvoryuyut tsіlіsnu система път и аз Компоненти Свързващ комплект Pevnyi структура tobto navchalno- методично настроите (NMC) на bazі ZNІKT.





; Дата: 04.01.2014; ; Прегледи: 1032; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.26
Page генерирана за: 0.053 сек.