Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Dіti е разрушена movlennєvogo rozvitku

Lektsіya 3.

План.

1. Причини съборени movlennєvogo rozvitku в dіtey.

2. Vidi movlennєvih съборени.

3. Osnovnі napryamki pedagogіchnoї че sotsіalno-psihologіchnoї reabіlіtatsії dіtey-logopatіv.

4. Organіzatsіya logopedichnoї взаимопомощ в Ukraїnі.

литература:

1. Grinshpun BM, Liapidevskii SS Класификацията на говорни нарушения // говорни нарушения при деца и юноши. - М., 1969.

2. Logopedіya. / Pid изд. MK Шеремет. - К., 2010.

3. Filicheva TB, Cheveleva NA, Chirkina GV Основи на логопедична терапия, -. Москва, 1989.

4. четения по Логопедия. / Под red.L. S. Волкова и VI Seliverstov. - М., 1997.

1. Причини съборени movlennєvogo rozvitku в dіtey.

Nayvischa че nayvazhlivіsha psihіchna funktsіya Хелзинки Human - Цзе Mova - Basic zasіb spіlkuvannya. Mova Got viznachalnu роля в protsesі kompensatsії rіznih anomalіy rozvitku.

Ponad doshkіlnikіv 50% и 17% shkolyarіv molodshogo shkіlnogo vіku труд rіznomanіtnі съборени movlennєvogo rozvitku (Chastina ите yakih да kіntsya navchannya в Pochatkova клас dolaє Tsey rozlad). Tsі не danі vrahovuyut dіtey Have yakih movlennєvі съборени drugoryadnimi Да, и на Quality Первин vistupaє, napriklad, глухота. Съборени movlennєvogo rozvitku Mauger suprovodzhuvati INSHI rozladi, takі як zatrimka rozumovogo rozvitku, аутизъм, церебрална ABO paralіch. За rіznimi случайността danimi vіdomo, Scho на rozladi в komunіkatsії (съборени vimovi, movlennya) strazhdaє кожа десети.

Movlennya - един лидер naybіlsh лагер-надолу faktorіv аз stimulіv rozvitku ditini. Цзе zumovleno vinyatkovoyu ролка, як vono vіdіgraє в Хелзинки Human zhittі. Movlennya в svoєmu rozvitku премине pevnі Etap. На дермални и etapіv Elements movlennєvoї Sistemi formuyutsya в pevnіy zakonomіrnostі. Въпреки това, Yakscho tsі zakonomіrnostі porushuyutsya, movlennєva система ditini formuєtsya neposlіdovno, аз, як naslіdok, Веда да movlennєvih съборени, vipraviti SSMSC Mauger tіlki spetsіalіst.

Movlennєvі съборени - zbіrny termіn за poznachennya vіdhilen ОД movlennєvoї норми SSMSC povnіstyu ABO chastkovo pereshkodzhayut movlennєvomu spіlkuvannyu аз obmezhuyut mozhlivostі sotsіalnoї adaptatsії ditini. Як обикновено смрад obumovlenі vіdhilennyami в psihofіzіologіchnomu mehanіzmі movlennya не vіdpovіdayut vіkovіy normі, samostіyno не dolayutsya аз mozhut іstotno vplinuti далеч по psihіchny rozvitok ditini. За їh poznachennya fahіvtsyami vikoristovuyutsya rіznі не zavzhdi vzaєmozamіnnі termіni - rozladi дефекти movlennya movlennya, nedolіki movlennya, nedorozvinennya movlennya, movlennєva patologіya, movlennєvі vіdhilennya.

Преди dіtey S съборени movlennya vіdnosyatsya dіti ите psihofіzichnimi Vadamee rіznoї virazhenostі Scho viklikayut rozladi komunіkativnoї аз pіznavalnoї funktsіy movlennya. Vid іnshih kategorіy dіtey ите Особено изисква їh vіdrіznyayut Нормално bіologіchny слух zіr аз povnotsіnnі peredumovi іntelektualnogo rozvitku. Vidіlennya Tsikh diferentsіyuyuchih Намерете ни neobhіdne за їh vіdmezhuvannya ОД movlennєvih съборени, при Scho vіdznachayutsya dіtey ите olіgofrenієyu, zatrimkoyu psihіchnogo rozvitku, slіpih аз slabozorih, глухи, че tugovuhih, dіtey ите rannіm ЦДГ toscho аутизъм.



Formuvannya movlennєvoї funktsії Je Folding процес, при който пари ли, че вземат участие на Централна periferіyny vіddіli movlennєvogo aparata.

1. Централна vіddіl: kіrkovі център (movno всечуващ - център Vernіke; movno-Rukhs - център Brocchi), pіdkіrkovі vuzli, provіdnikovі Пътища предстои, е основната vіdpovіdnih nervіv на.

2. Periferіyny vіddіl:

- Dihalny (ангина klіtka ите legenyami, бронхите, трахеята);

- Voice (ларинкса, че се сгъва golosovі);

- Artikulyatsіyny (Yazikov, разруха, Zubi, schelepi, m'yake че твърдо pіdnebіnnya, алвеоли)

В zalezhnostі ОД георефериране hvoroblivogo vplivu movlennєvі съборени mozhut събуди централната ABO periferіynogo природата.

Середа причини Scho viklikayut movlennya съборени, rozrіznyayut bіologіchnі аз sotsіalnі.

Bіologіchnimi причини rozvitku movlennєvih съборени Je patogennі chinniki Scho vplivayut, главоболие нареждат в perіod vnutrіshnoutrobnogo rozvitku аз pologіv (gіpoksіya плода rodovі toscho нараняване), и takozh в Pershi mіsyatsі Zhittya pіslya narodzhennya (mozkovі іnfektsії, toscho нараняване). Movlennєvі съборени, viniknuvshi PID vplivom на патогенност и chinnikіv, samі на sobі не znikayut аз без spetsіalno organіzovanoї korrektsіynoї logopedichnoї Relief оформяне негативно може по poznachitisya vsomu далеч rozvitku ditini.

Sotsіalno-psihologіchnі chinniki riziku pov'yazanі, главоболие ранг, а psihіchnoyu deprivatsієyu dіtey. NEGATIVE dіyu на movlennєvy rozvitok Mauger nakladati zasvoєnnya ditinoyu odnochasno dvoh movnih системи (vivchennya іnozemnoї MTIE на поръчка іz nedostatnіm rіvnem volodіnnya rіdnoyu movoyu zgіdno vіkovih стандарти ditini) zayva stimulyatsіya movlennєvogo rozvitku ditini, неадекватно тип vihovannya ditini, pedagogіchna zanedbanіst, tobto vіdsutnіst nalezhnoї uwagi да rozvitku movlennya ditini, movlennєvі дефекти otochuyuchih ditinu хора.

2. Vidi movlennєvih съборени.

Съборени movlennєvogo rozvitku че zvukovimovi труд dіapazon ОД prostoї zamіni zvukіv да nemozhlivostі rozumіti vikoristovuvati movlennya ABO PID час komunіkatsії.

За rozrobki klasifіkatsії съборени movlennєvogo rozvitku vazhlivimi viyavilis попадение на analіzu структурни дефекти, rozroblenі LS Vigotskim:

- Vidіlennya Первин дефект;

- Vstanovlennya природата vtorinnih vіdhilen;

- Vivchennya pohodzhennya simptomіv Scho sposterіgayutsya;

- Klasifіkatsіya simptomіv ите urahuvannyam provіdnih faktorіv: час viniknennya Первин дефект етап Yogo virazhenosgі, умовете vihovannya аз sukupnostі sotsіalnih faktorіv в yakih vіdbuvaєtsya rozvitok osobistostі anomalnoї ditini.

Taqiy pіdhіd да analіzu структурни дефекти могат да прекарат diferentsіatsіyu vіdhilen movlennєvogo rozvitku в rіznih kategorіy dіtey іz psihofіzichnimi Vadamee. Донеси Scho в dіtey, SSMSC іntelektu труд съборени, слух, Зора nedorozvinennya movlennya носят vtorinny характер, ABO Як vistupaє друга Первин дефект (napriklad имат dіtey іz olіgofrenієyu alalієyu аз, аз olіgofrenієyu dizartrієyu toscho). В іnshih vipadkah съборени movlennєvogo rozvitku даже аз sposterіgaєtsya Первин дефект в dіtey іz rіznimi Vadamee movlennya.

Usі movnі съборени dіlyatsya на DVI групи:

- Съборени usnogo movlennya (disfonіya, bradіlalіya, tahіlalіya, dislalіya, rinolalіya, dizartrіya, alalіya, afazіya, че zaїkannya):

- Съборени pisemnogo movlennya (disleksіya, disgrafіya).

3. Osnovnі napryamki pedagogіchnoї че sotsіalno-psihologіchnoї reabіlіtatsії dіtey-logopatіv.

Virіshalnim за viznachennya ум movlennєvogo съборени Je dіagnostichne obstezhennya.

Мета dіagnostichnogo obstezhennya dіtey е разрушена movlennya polyagaє в vivchennі сгъване за svoєyu Budova форми psihіchnoї dіyalnostі: movlennya че mislennya. Bezumovno, vazhlive стойности в logopedichnіy dіagnostitsі dіtey іz psihofіzichnimi Vadamee Got otsіnka rozvitku ия іnshih vischih psihіchnih funktsіy (Rukhs, слухови, Зоров, mnestichnih toscho). Analіz movlennєvih съборени peredbachaє rozglyad movlennєvoї dіyalnostі як skladnoї bagatorіvnevoї funktsіonalnoї система skladovі Частейн yakoї остаряла един ОД odnoї аз vzaєmoobumovlyuyut един.

Особено uwagi pridіlyaєtsya мощност rozvitku movlennya dіtey в ontogenezі ите metoyu rannoї dіagnostiki movlennєvih съборени. Същото да gruntovno rozglyadaєtsya проблем z'yasuvannya Первин дефект аз vіdokremlennya movlennєvih пачка, Scho трудят Первин характер на редки съборени, когато movlennya uskladnenih rozvitku дефекти.

Dіagnostika movlennєvogo rozvitku dіtey държани за Еиад предимно директно:

- Dіagnostika movlennya dіtey в protsesі vivchennya іntelektualnoї dіyalnostі як един іz pokaznikіv rozumovogo rozvitku (при vstupі на училище за посоката на силата virіshennі uchnya dopomіzhnu toscho в училище);

- Детайлно vivchennya vsіh zasobіv movlennya ите metoyu viyavlennya аз podalshoї korektsії nedolіkіv.

Dіti-lalopathy труд funktsіonalnі ABO organіchnі vіdhilennya в stanі tsentralnoї nervovoї система. Їm vlastiva nestіyka uwagi, pіdvischena zbudzhuvanіst, Rukhs rozgalmuvannya, nedostatnіy rozvitok вербална logіchnogo mislennya, nedostatnya zdatnіst да zapam'yatovuvannya perevazhno вербална materіalu, nedostatnіy контрол rozvitok над movlennyam, nedostatnya sformovanіst dovіlnostі в spіlkuvannі аз dіyalnostі. Як naslіdok Have dіtey nedostatno sformovanі psihologіchnі peredumovi да ovolodіnnya povnotsіnnimi navichkami navchalnoї dіyalnostі.

За korektsії аз Poperedjennia movlennєvih rozladіv Середа dіtey doshkіlnogo че molodshogo shkіlnogo vіku виновен provoditis робот е систематично в yakіy mozhna vidіliti nastupnі osnovnі napryamki:

1. Rozvitok zvukovoї movlennya страните. Formuvannya povnotsіnnih uyavlen около Sound склад дума за bazі rozvitku phonematic protsesіv аз navichok analіzu е синтез на звуковите складове склад дума. Korektsіya defektіv zvukovimovi.

2. Rozvitok leksichnogo фондова аз gramatichnoї Budova MTIE:

- Коригиран nayavnih стойност в ditini slіv аз далеч zbagachennya slovnikovogo склад як Шляков nakopichennya novih slіv Scho vіdnosyatsya да rіznih Частейн MTIE, така че аз за rakhunok rozvitku umіnnya активно koristuvatisya rіznimi slovotvorennya начини;

- Коригираната стойност vikoristovuvanih sintaksichnih konstruktsіy; далеч rozvitok аз vdoskonalennya gramatichnogo украсена movlennya Шляков ovolodіnnya pobudovoyu slovospoluchennya, zv'yazkom slіv в rechennі, модели на реченото rіznih sintaksichnih konstruktsіy.

3. Formuvannya zv'yaznogo movlennya:

- Rozvitok navichok pobudovi zv'yaznogo vislovlyuvannya, programuvannya Yogo zmіstu;

- Точно ти chіtke formulyuvannya възглавници PID час samostіynogo zv'yaznogo vislovlyuvannya;

- Vіdbіr movlennєvih zasobіv за pobudovi vislovlyuvannya в тих чи іnshih tsіlyah spіlkuvannya (доказателство, mіrkuvannya, perekaz текст rozpovіd За сюжет malyunkom за serієyu сюжетни линии malyunkіv).

4. Rozvitok аз vdoskonalennya psihologіchnih peredumov да navchannya:

- Stіykostі uwagi;

- Sposterezhlivostі (Особено за movlennєvih yavisch);

- Zdatnostі да zapam'yatovuvannya;

- Navichok аз priyomіv самоконтрол;

- Pіznavalnoї aktivnostі;

- Dovіlnostі spіlkuvannya аз povedіnki.

5. povnotsіnnih umіn на преподаване Formuvannya:

- Planuvannya maybutnoї dіyalnostі (на приемане uchbovoї zadachі; Дейност osmislennya materіalu; vidіlennya главата в materіalі учението viznachennya shlyahіv аз zasobіv dosyagnennya navchalnoї метилен);

- Контрол върху dіyalnostі на svoєї (OD umіnnya pratsyuvati Zi zrazkami да umіnnya koristuvatisya spetsіalnimi priyomami самоконтрол);

- Robot Pevnyi tempі (vmіnnya Shvydko аз yakіsno pisati, rahuvati; provoditi analіz, porіvnyannya, spіvstavlennya);

- Zastosuvannya знания на novih situatsіyah;

- Analіz, otsіnka produktivnostі vlasnoї dіyalnostі.

6. Rozvitok аз vdoskonalennya komunіkativnoї gotovnostі да navchannya:

- Vmіnnya uvazhno sluhati аз chuti vchitelya, pіdporyadkovuvati svoї dії Yogo іnstruktsіyam (zaynyati pozitsіyu uchnya); не peremikatisya на storonnі dії;

- Vmіnnya rozumіti аз vikonuvati на преподаване zavdannya позира в verbalnіy formі;

- Vmіnnya vіlno volodіti устно zasobami spіlkuvannya;

- Vmіnnya tsіlespryamovano аз poslіdovno vikonuvati navchalnі dії ия reaguvati адекватно да контролира аз otsіnku vchitelya.

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| Dіti е разрушена movlennєvogo rozvitku

; Дата: 04.01.2014; ; Прегледи: 1503; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.26
Page генерирана за: 0.057 сек.