Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Тема номер 5




I Методи priyomi oznayomlennya и изкуства и занаяти Mistetstvo dіtey doshkіlnogo vіku.

Vikladach Chuykіna LA

Rozglyanuto аз skhvaleno

на zasіdannі tsiklovoї komіsії

vikladachіv doshkіlnih distsiplіn

Минути № 4 ОД 06.01.2010 стр

komіsії главата ______ Chuykіna LA

Мета: Zabezpechiti в hodі lektsії Znannya studentіv около метод ponyattya Priya, декоративни malyuvannya структура Etap (система за излитане) oznayomlennya dіtey doshkіlnogo vіku и декоративни Mistetstvo. Rozvitvati vmіnnya vіdbirati suchasnі, ratsіonalnі методичен че priyomi oznayomlennya dіtey doshkіlnogo vіku и декоративно - прилага Mistetstvo. Vihovuvati pochuttya красива.

план

Enter.

- Virazhalnі zasobi Mistetstvo.

- Basic Programa rozvitku ditini "Имам Svіtі" в oznayomlennі dіtey и PDM.

1.Traditsіynі ФОРМИ navchannya аз Robot и PDM

1.1. Структура на декоративна malyuvannya.

2.Naochnі методичен че priyomi, vimogi да їh vikoristannya.

3.Slovesnі методичен че priyomi.

4.Praktichnі че іgrovі методичен че priyomi.

5.Etapi (система за излитане) oznayomlennya и декоративни и приложни Mistetstvo.

Klyuchovі ponyattya: метод, Priya, метод ,, zanurennya''sistema вземе, декоративна структура malyuvannya

Zasobi navchannya: komp'yuternі zasobi, презентация "Методи oznayomlennya dіtey и декоративни Mistetstvo" "dityachі робот zrazki да се предприемат, hudozhnє дума vistavka lіteraturi.

Zavdannya за samostіynoї роботи studentіv:

1.Dodati в "Skarbnichku" naochnіst, fotoіlyustratsії, hudozhnє дума от типа на DPM да вземе и dіtmi в DOP.

2.Opratsyuvati: Kaluska LV Народните художествени занаяти в детската градина клетки. - Харков: Ranok-N.stor. 17-19

3. Основи на Kotlyar VP Obrazotvorche Mistetstvo аз техника hudozhnogo vihovannya dіtey: Учението posіbnik.- K:. Condor 2006 година. stor46-47

4. Skidanov LY, Sіrchenko L.І. Декоративна malyuvannya че aplіkatsіya Детска градина във вашата партида stor.8-20

5. коментар stattі zh.Doshkіlne vihovannya номер 11 -1999r. Декоративна malyuvannya L. Sіrchenko.

Enter.

Народни изкуства и занаяти на Украйна Mistetstvo svoїm zmіstom аз Форма Je blizkim schodo rozumіnnya ия CREATIVE vіdtvorennya в zobrazhuvalnіy dіyalnostі doshkіlnikіv. Цзе daє zmogu учители vikoristovuvati Yogo як zasіb rozvitku бази estetichnoї svіdomostі ия tvorchostі.

Virazhalnі zasobi изкуства и занаяти Mistetstvo:

V Форма; materіalu текстура, декорация як ozdoblennya система;

V

Широко vikoristovuyutsya в ozdoblyuvalnomu mistetstvі, knizhkovіy іlyustratsії, skulpturі, arhіtekturі.

Programa peredbachaє takі zavdannya:

  1. Rozvivati ​​в dіtey estetichne spriymannya в bezposerednomu oznayomlennі случва декоративна Mistetstvo - rozpisi, vishivka, Керамика toscho.
  2. Vchiti rozumіti стойности I красота декоративна Mistetstvo.
  3. Vchiti dіtey kompozitsії vіzerunkіv на paperі rіznoї форма, върху ob'mnih taloschinnih предмети.
  4. Vchiti garmonіynogo poєdnannya kolorіv че їh vіdtіnkіv як в декоративна malyuvannі, така че аз в dekorativnіy aplіkatsії.
  5. Ovolodіti tehnіchnimi priyomami декоративна malyuvannya че aplіkatsії
  6. Vchiti vikonuvati kolektivnі робот skladati панели S okremih vіzerunkіv за декоративни мотиви, които rosіyskogo ukrajins'koho декоративна Mistetstvo.

OAO All tsі zavdannya zdіysnyuyutsya protyagom chotiroh rokіv. Vіdpovіdno да kozhnoї konkretnoї фенките Programs peredbachenі konkretnі zavdannya.



Базовата ПРОГРАМА "Имам Svіtі"

В hodі декоративна malyuvannya отглежда rozshiryuє Znannya doshkіlnika за kilimarstvo, іgrashku фолк, писанка, vishivku. Formuvati umіnnya eksperimentuvati аз Zi stvoryuvati znayomih elementіv (Рослин, геометричен) украшение в kruzі, ovalі, kvadratі, trikutniku, smuzhtsі на ploschinnih форми, силует, SSMSC іmіtuyut обекти pobutu; vchiti vikonuvati vіzerunki ritmіchno, kolorovimi poєdnannyami vlastivimi за ukraїnskoї vishivki, яйца, Keramiky.

Когато oznayomlennі случва Obrazotvorche Mistetstvo vazhlivo formuvati в ditini umіnnya emotsіyno spriymati іlyustratsії, reproduktsії картини, създават изкуство и занаяти ukrajins'koho Mistetstvo, sponukati dіtey tsіkavitis създава Obrazotvorche Mistetstvo, pomіchati viraznі zasobi изображение в kartinі, skulpturі, posilyuvati emotsіynі vrazhennya vіdpovіdnoyu Musica.

Структурата е zmіst декоративна malyuvannya

  1. Traditsіynі ФОРМИ organіzatsії dіtey:

grupovі, frontalnі, іndivіdualnі, mіnі-zanyattya.

Navchannya prikrashannyu predmetіv проведе в takіy poslіdovnostі:

V rozglyadannya predmetіv, malyuvannya elementіv, skladannya vіzerunkіv аз rozpisu, prikrashannya. OAO All Частейн povinnі Бути vzaєmopov'yazanі ия suprovodzhuvatisya rozpovіdyami, обяснения, предавания, първият учител spіvbesіdami dіtey

2. Формата на робот kerіvnika іzostudії:

V gurtkova робот povsyakdenna dіyalnіst, іgri-zanyattya "в hudozhnіy maysternі"

V samostіyna hudozhnya dіyalnіst.

Методология vikoristannya занаяти в robotі ите doshkіlnikami peredbachenі takі Etap aktivіzatsії dіyalnostі dіtey:

ü pіznavalny Scho harakterizuєtsya nagromadzhennyam знания за народни занаяти;

ü emotsіyno - zmіstovy, zavdannya yakogo polyagaє в rozvitku zdatnostі да hudozhno-CREATIVE spіvperezhivannya опит съм formuvannі морални -etichnih uyavlen;

ü hudozhno-dіyalny, Yaky polyagaє в практичност realіzatsії zasvoєnih знания за народни занаяти, в formuvannі navichok vigotovlennya Pevnyi virobіv.

Методи skladaєtsya іz sukupnostі metodіv аз методично priyomіv, spryamovanih на pіdvischennya efektivnostі zasvoєnnya знания за народните художествени занаяти, zvichaї, trudovі traditsії, moralnі нормално в pratsі, mobіlіzatsіyu pіznavalnoї aktivnostі че formuvannya emotsіyno-tsіnnosnogo представителства да virobіv.

Kerіvnik Obrazotvorche Mistetstvo organіzovuє dіyalnіst dіtey, zbagachuє їh potrіbnimi vikoristovuyuchi знания в tsomu rіznі методичен че priyomi.

Pіdgotovka да предприеме. В іzostudії treba майка dostatnyu Количество tvorіv декоративна Mistetstvo - reshetіlіvskі vishivki, opіshnyanskі че kosіvskі keramіchnі virobi, Folk іgrashki, dekorativnі rozpisi maystrіv К. Bіlokur, Хоми П., М. Pryimachenko че petrikіvsky rozpis на peperі, derevі че pap'є - маше , virobi hohlomskogo rozpisu, merezhivo, kilimki е предмет на tkatstva. Mozhna vikoristovuvati reproduktsії, zrazki, Реализирана за мотиви rіznih vidіv Mistetstvo. Ostannіm час vipuscheno брой albomіv в serії "Charivny на World Folk Mistetstvo" prisvyachenih okremim видове декоративни Mistetstvo "Petrikіvsky rozpis" "Kosіvsky rozpis", "Yavorіvska derev'yana іgrashka", "Opіshnyansky rozpis" (ч методично rekomendatsіyami), че dopovnennyami robochem zoshitіv

Поддържан нагоре materіalom за rozglyadannya аз vikoristannya в декоративна malyuvannya че aplіkatsії Je направя първи декоративна Mistetstvo. Така че, oznayomlyuyuchi dіtey ите keramіkoyu в starshіy grupі, учител Mauger rozglyadati ите dіtmi kumantsі, Wazi, tarіlochki, аз Glechik т.н. Основни принципи за напречните materіalu navchannya на zanyattyah rekomenduєtsya vvzhati dostupnіst украшение rozumіnnyu ия CREATIVE vіdtvorennyu; tsіkave kolorove virіshennya ия tehnіka vikonannya; tipovіst декоративен мотив за konkretnoї mіstsevostі; bagatі prikladnі mozhlivostі (де Mauger Бути vikoristany Taqiy украшение) в ozdoblennі odyagu, ястия, meblіv. budіvel.

Mozhlivstі pobіchnogo vplivu декоративни и приложни Mistetstvo на osobistіst bezmezhnі ия учител zavzhdi zumіє zvernuti dіtey uwagi на тези як prikrashaє їh kіmnatu, фоайе, muzichny - origіnalna keramіchna ваза, декоративни tarіl, gaptovana servetka, vishity кърпа.

Obіznannіst учител-художник и teorієyu декоративна Mistetstvo. Zdatnіst sklasti mistetstvoznavchu rozpovіd за malyukіv, zrobiti оптимално dobіr programovogo zmіstu да вземе rіznih vidіv че tipіv (mistetstvoznavcha rozpovіd, besіda, rozpovіdі dіtey, точно в tehnіtsі skladannya vіzerunkіv аз prikrashannya predmetіv - TSE Vidi за метода; mistetstvoznavchі praktichnі ия tvorchі (kombіnovanі) - TSE типи за zmіstom I структури

На кочан zanyattya neobhіdno vikoristati "hvilinki Crazy" - miluvannya че rozglyadannya virobіv на temі. Баян rozglyadati, dotrimuyuchis pevnoї poslіdovnostі.Golovna мета - navchiti dіtey не tіlki pomіchati krasivі rechі, zatrimuvatis bilja ги miluvatisya и втори rozumіti їhnyu красота, zmіst аз priznachennya интериор; vihovuvati Bazhannya да stvoryuvati krasivі модел ия prikrashati vigotovlenі ги virbi и глина Papero, pap'є- маше предмети ABO їh Изображенията в malyunkah

Etap rozglyadannya virobu декоративна Mistetstvo. (Divas rozdatkovy materіal).

Rozglyadannya аз obstezhennya virobu изкуства и занаяти Mistetstvo.

1. хостинг Проект аз miluvannya virobom.

2. Практичност (uzhitkove ABO повече декоративна) priznachennya.

3. Hudozhnє дума.

4. Форми Pіdkreslennya virobu obstezhuyuchim жест.

5. Kolorove TLO kolorova аз дин.

6. хостинг Проект elementіv, їh roztashuvannya.

7. Kompozitsіyne roztashuvannya vіzerunku, dekoruvannya Частейн virobu Някои от елементите їh povtoryuvanіst navsіy poverhnі virobu.

8. Miluvannya аз emotsіyne skhvalennya virobu.

Zrazok - TSE Изображенията (malyunok чи aplіkatsіya) vikonane учители в допълнение към zanyattya materіalі аз в tіy tehnіtsі в yakіy pratsyuvatimut dіti. Vіn виновен vіdpovіdati vimogam dostupnostі viklikati аз имам dіtey іnteres. Vikoristovuєtsya zrazok, як и природата, на zanyattya на кочан. Vikoristannya не zrazka zabezpechuє aktivіzatsії CREATIVE potentsіalu. Dіti, як обикновено namagayutsya naslіduvati Йому не zamislyuyuchis за привеждане chogos Своге, іndivіdualnogo. Vikoristannya kіlkoh zrazkіv ABO zanyattya pіslya подробно analіzu descho urіznomanіtnyuє malyunki, Реализирана potіm dіtmi.

Особено yaskravo viyavlyaєtsya повторение zrazka в vikonannі zavdan ите rozpisu ploschinnih образува Scho zobrazhuyut pobutu обекти (посуда, odyag toscho) и takozh origіnalnih zavdan ите rozpisu ob'єmnih predmetіv в manerі фолк maystrіv (конични, лъжици, barinі, makіtri, kumantsі, zrazki Частейн odyagu. Том Varto vigotoviti 2-3 zrazka за Wink tvorchostі че varіantіv VIBOR vіzerunkіv .Osnovoyu софтуер zmіstu в такъв zrazkah оформяне може Buti odnakovі Elements, odnakovo zapovnena образуват INSHI Е skladovі Частейн vіzerunka в кожата zrazku оформяне може Бути rіznimi об. vikoristannya dekіlkoh zrazkі на zanyattі mozhlive лишаване todі, ако обемът на знанията за ума декоративната vіzerunki Pevnyi Mistetstvo, за zapovnennya pevnoї geometrichnoї форма, ако аз dіti ovolodіli tehnіkoyu malyuvannya чи aplіkatsії. учител съветва maljuvaty vіzerunki blizki да yakogos zrazka, бира и dobiratsya kolori TLO samostіyno.

Дисплей - ТСЕ naochne обяснения Як dіyati Дали. Demonstruyuchi учител zvertaє uwagi на poslіdovnіst vikonannya на sposіb Damage mazkіv, lіnіy, дъги на їh rozmіschennya. Pokazuvati priyomi Изображенията, изисквани в допълнение materіalі w, з yakimi dіti pratsyuvatimut в pomіrnomu tempі. Показване Mauger Бути Povny ABO chastkovim.

  1. Slovesnі методичен че priyomi. За provіdnim метод tsі zanyattya klasifіkuyutsya як mistetstvoznavchі rozpovіdі учител, Scho trivayut hvilin 10-15; mistetstvoznavchі besіdi; stvorennya dіtmi mistetstvoznavchih rozpovіdey за предмета на PDM (hudozhno-дидактически дроб). Їh trivalіst zumovlena іnteresom dіtey (blizko 20 hvilin).

Pіdgotovkoyu да ovolodіnnya doshkіlnyatami uzagalnenimi начини Закона разумно имат декоративен malyuvannі труд Бути zanyattya mistetstvoznavchogo природата "Shcho Такео модел?" S rozglyadannyam ярко predmetіv аз demonstratsієyu учител svoї CREATIVE декоративна kompozitsіy в smuzі. Golovna мета - aktivіzatsіya Bazhannya navchitisya maljuvaty garnі vіzerunki. Предметът на първите обитатели prikrashati Изображенията.

Mіnі- zanyattya на тези "творци, Scho vigotovlyayut tkanini ... ите rozpisu ястия ... іlyustratori ЦДГ kazok ...... ите odyagu, че INSHI"

На zanyattyah и декоративни malyuvannya че aplіkatsії оформяне може Бути vikoristanі takі slovesnі priyomi: zapitannya, обяснения vkazіvka, otsіnka аз zaohochennya.

Zapitannya за analіzu представлява най takіy formі: "В yakіy robotі kvіtka namalovana poseredenі tarіlochki" "De Kvity аз оставя добро namalovanі vіlnimi инсулти"?

Обяснение vikoristovuєtsya PID час процес за vikonannya декоративна vіzerunka, poslіdovnіst форма zapovnennya, pіdkreslyuє chomu ROBIT така вместо іnakshe.

Vkazіvka як методично Priya vikoristovuєtsya в vsіh vіkovih GROUP. Naychastіshe vikoristovuє zagalnu vkazіvku, ако pomіchaє Scho bіlshіst dіtey pripuskaє едно аз tuzh pomilku аз за взаимопомощ Цена Не е посочено dopomagaє dіtyam vipraviti nedolіk.

Otsіnka че zaohochennya в pozitivnіy че taktovnіy formі. "Обитатели правилно аз prikrashati красиво нещо ..." W serednoї фенките администрирани diferentsіyovana otsіnka, лопатар ОД на роботи за качество. Kriterієm otsіnki дали пари ли zanyattі Je vikonannya zmіstu софтуер. Преди analіzu zaluchayutsya аз dіti. Форма otsіnki роботи dіtey върху кожата zanyattya treba urіznomanіtnyuvati не pripuskayuchi шаблон (Як робот ви podobaєtsya аз chomu - Takі dopuskayutsya шаблон не е.)!

Особено vazhlivim Je vikoristannya hudozhnogo думи на zanyattyah ите zobrazhuvalnoї dіyalnostі. Aje, rozvivayuchi estetichnі pochuttya ditini, учител spryamovuє їh uwagi не tіlki на zasobi Изображенията и първият, който zmіst pevnoї тези Yaky robit изображение viraznim.

Vono daє bіlsh yaskrave, Живописна е по-точен за uyavlennya Mistetstvo в tsіkavіy dostupnіy за dіtey formі. Vіrshі, загадки, легенди, дават zmogu duzhe лесно uyaviti viniknennya на чи іnshogo изкуства и занаяти Mistetstvo, Pevnyi жанр Yogo стойност, които георефериране в zhittі suchasnoї Хелзинки Human. Nadast Pevnyi база от знания, не ruynuyuchi творческа атмосфера Naukova, netsіkavimi за dіtey фактори.

Hudozhnє дума vikliche estetichnu Nasoloda ОД mamboo.com Този потребител е Mistetstvo че virazhati svoє постъпки пред Демба. Кожна ditina, PID vplivom pochuttіv Scho zdatne viklikati virazne дума vihovatelya, Mauger stvoryuvati nevicherpnі начин pochutogo, pereroblyuyuchi їh на svіy, лишаване їy odnіy vіdomy начин. учител Kvalіfіkovany не nіkoli Бюд pochinati zanyattya не vikoristavshi viraznі думи schodo tsієї такива. Същото го ditina nalashtovuєtsya на tvorchіst zavdyaki далеч без yakoї роботи не dіtey трудят сенсей. Dosvіd pokolіn, История, yaskravі че poetichnі инвентаризация, Scho prisutnі в vіrshah, легенди, pіsnyah, toscho. Дай dіtyam Prostir за uyavi, як аз Je pershoosnovoyu за stvorennya spravzhnіh ЦДГ shedevrіv. Zhodna zvichayna rozpovіd nezdatna viklikati в dіtey Таку буря pochuttіv, Aje Световната зловонна миризма spriymayut vsіma chuttya власти. Pochuttya аз mayzhe nerozdіlnі dіtey възглавници. Іdut Niby една нишка, един zlitі ACORD, не dіti viznayut pіvtonіv. Всички bachitsya їm tіlki крайности. Pochuttya їhnі duzhe burhlivі, ейл zavzhdi korotkі, TSE pochuttya - spalahi. Zvіdsi минути отнема Fridom obraznіst, метафори и porіvnyannya, SSMSC Garnier dopomozhe учител ditinі премине Папир, изпрати до rіznomaїttyam Цвят, nezvichnim zasobom Изображенията. Аз vsomu tsomu съкровище кочан The hudozhnє slovo.Mіstse hudozhnogo думи на zanyattі Mauger viznachatisya в zalezhnostі ОД тези, които метилен zanyattya ум. На zanyattyah іz malyuvannya PID час oznayomlennya Zi svіtom художник ditina zustrіchaєtsya ите novimi думи. Urahovuyuchi osoblivostі doshkіlnika, neobhіdno така poyasniti стойности novih slіv, обитатели ditina малък mozhlivіst spriynyati кожен дума emotsіyno, zatsіkavleno, grayuchi това е. Metoyu вземе такова mozhut Бути:

· Poznayomiti dіtey Zi думи yakimi koristuєtsya художник

· Учи dіtey компетентно аз коригира promovlyati novі думи.

· Учи vikoristovuvati rіznu глас сила,

· Zbagachuvati emotsіynu nasichenіst в promovlyannі нова дума и vіdtіnkami rіznogo настроение.

· Rozvivati ​​pochuttya ритъм аз имам melodіynostі promovlyannі думи.

Perelіk Right:

Ø Shepotіnnya думи

Ø Scream дума

Ø Word stribaє

Ø Word sumuє

Ø Zdivovane дума

Ø Rozcharovane дума

Ø Spokіyne дума

Ø Radіsne дума.

Hudozhnє дума Bootie декорирана в rіznomanіtnih видове: Folklornі че hudozhnі текст за народни занаяти

Ø mistetstvoznavcha rozpovіd

Ø легенда

Ø приказка,

Ø vіrsh

Ø мистерия

Ø ПРИКАЗКА

Ø prikmeta

Ø pіsnya

Ø besіda

Z'yavlyaєtsya rozumіnnya zhanrіv Malih poetichnih форми ukrajins'koho фолклор: Украинската народна песен pіsnya, prislіv'ya, мистерия, skoromovka.

Vimogi да tvorіv за dіtey serednogo doshkіlnogo vіku takі:

· Chіtka zrozumіla която създава морал;

· Slim zmіst;

· Rhythm че kompozitsіya;

· Pіznavalny характер случва в Obrazotvorche zmіstі

Обитатели posiliti іnteres до роботи okremі zanyattya проводими в іgrovіy formі.

Praktichnі че іgrovі методичен че priyomi:

Zanyattya - има право да tehnіtsі malyuvannya elementіv, rozpisu, vіzerunka.Demonstratsіya tehnіchnih priyomіv в spіvtvorchostі ите dіtmi.

Hudozhno-didaktichnі іgri за rozvitku kompozitsіynih vmіn в roztashuvannya vіzerunku ,, дьо Местр vіzerunok Suka? '' "HTO склад модел правилно?", "Cover vіzerunkom Прибори за хранене», «Vdyagni Lyalka Галя", "Як mozhna prikrasiti sporudi?", "В maysternі hudozhnikіv "," склад украшение "," Shcho zmіnilos в Misnik "," Vgaday вид на народни занаяти "," Vіdshukay geometrichnі форма в орнаменти "toscho.

Skladannya план - Abstract hudozhno didaktichnoї-Гри.





; Дата: 05.01.2014; ; Прегледи: 2992; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:





zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва!
Page генерирана за: 0.023 сек.