Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Структурата на програма "Obrazotvorche Mistetstvo"




План.

ZM 1. Методология vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас pedagogіchna як аз предмет на преподаване на науката.

Lektsіya номер 4.

NO 1.4. Zmіst navchannya Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас.

1. Принципът, че viznachennya zmіstu analіz прог ите Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас.

2. Затоплете структура "Obrazotvorche Mistetstvo".

3. Obsyag umіn знания, navichok че uyavlen ите Obrazotvorche Mistetstvo.

Klyuchovі ponyattya от: zmіst navchannya, принципи viznachennya zmіstu Obrazotvorche Mistetstvo, управляващи стандартни pochatkovoї zagalnoї osvіti, Programa ите Obrazotvorche Mistetstvo, методи navchannya, природа, malyuvannya е вид malyuvannya на pam'yatі, malyuvannya за uyavoyu.

Основният литературата тези:

1. Konovets SV Obrazotvorche Mistetstvo в pochatkovіy shkolі. Метод. поз. - К., 2000 - 80 стр.

2. Технология Kriterії otsіnyuvannya dosyagnen uchnіv pochatkovoї училище // Pochatkova Osvita. - 2008 г. - №37-38. - 96 секунди.

3. Masol LM Методи navchannya Mistetstvo в pochatkovіy shkolі: Posіbnik за vchitelіv / L.M.Masol, O.V.Gaydamaka, E.V.Bєlkіna, O.V.Kalіnіchenko, І.V.Rudenko. - H: Веста: Vidavnitstvo "Ranok", 2006 г. - 256 стр..

4. В света на детството: по-младият студент / Zh.I.Aydarova, M.V.Andronova, K.V.Bardin т.н. - Москва, 1988 ..

5. Затоплете за serednoї zagalnoosvіtnoї училище. 1-4 клас. - К:. "Pochatkova училище", 2007 г. - 432 стр.

Dodatkova литература за тези:

1. Виноградов G. Fine Arts School. - М., 1990.

2. Основи на М. Kirichenko obrazotvorchoї грамотност. - К., 2000.

3. Konovets SV Pіdgotovka vchitelya Obrazotvorche Mistetstvo. - Ровно, 2002.

4. Konovets SV Obrazotvorche Mistetstvo в pochatkovіy shkolі. - К., 2000.

5. Nemensky BA Fine Art и изкуство работа в 1-4 Кл. - М., 1991.

6. Н. Ростовцев методи на преподаване изкуство в училище. - М., 1981.


Zmіst lektsії:

1. Принципът, че viznachennya zmіstu analіz прог ите Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас.

Obrazotvorche Mistetstvo Je unіkalnim в zdіysnennі zavdan hudozhnogo як, така че аз osobistіsnogo rozvitku. Цзе не zumovleno tіlki от самата природа Obrazotvorche Mistetstvo и втория Тим, Scho в Rann vіtsі Obrazotvorche dіyalnіst Даже за dіtey odnієyu ите naybіlsh е достъпно че emotsіyno zahoplyuyuchih форми tvorchoї dіyalnostі. Efektivnіst virіshennya Проблеми polіpshennya hudozhno-estetichnogo rozvitku shkolyarіv tіsno pov'yazana ите rozrobkoyu че Vidanov pіdruchnikіv аз Технология-методичен posіbnikіv В, spіvzvuchnih Zi zmіstom че zavdannyami novih програма shkіlnih.

Zmіst navchannya malyuvannyu - система Naukova знания umіn аз navichok, ovolodіnnya yakimi zabezpechuє vsebіchny rozvitok zdіbnostey uchnіv, formuvannya їh svіtoglyadu, moralі че povedіnki, pіdgotovku да suspіlnogo Zhittya да pratsі. Uspіshny hudozhno-CREATIVE rozvitok dіtey zumovlyuєtsya dotrimannyam методично printsipіv, адекватна spetsifіtsі Mistetstvo:



1) keruvannya hudozhno-CREATIVE rozvitkom uchnіv peredbachaє vrahuvannya vіkovih, іndivіdualnih, natsіonalnih, културен, regіonalnih Особено аз traditsіy; ostannє zumovlyuє zvernennya да glibokih korenіv narodnoї tvorchostі, proniknennya natsіonalnim дух, не slіpe kopіyuvannya vzіrtsіv аз kanonіv natsіonalnogo декоративна Mistetstvo;

2) zaluchennya uchnіv да rozumіnnya zmіstu че sutnostі Mistetstvo slіd zdіysnyuvati Шляков osobistіsno-emotsіynogo spriynyattya hudozhnoї Informácie. Същото чрез Цзе dosyagaєtsya духовни и морални минути estetichne vihovannya uchnya, probudzhennya в Yogo dushі Welcome pochuttіv, chuynostі, zdatnostі да spіvperezhivannya;

3) hudozhnіy изображение Je основа на yakіy buduєtsya hudozhno-образна spriymannya Mistetstvo аз Vlasna hudozhnya dіyalnіst. Чрез ТСЕ се разчита на hudozhnіy изображение neobhіdno peredbachati в vsіh видове hudozhnoї dіyalnostі - аз в rozdіlі "практичност робот" и в rozdіlі "Spriymannya";

4) opanuvannya MTIE Mistetstvo аз formuvannya navichok praktichnoї робот dotsіlnі лишаване от hudozhno-образна Kljuchi як opanuvannya zasobіv viraznostі hudozhnogo изображение. Іnakshe nabutі Znannya ия umіnnya ще pozahudozhnіmi (tobto Marne);

5) efektivnіst вземе Mistetstvo, іstotno депозити ОД zatsіkavlennya hudozhnoyu PRACE, ОД oderzhuvanogo dіtmi в protsesі вземе emotsіynogo zadovolennya, radostі. умовете Zabezpechennya tsієї dosyagaєtsya dotrimannyam vischezaznachenih позиция на характера аз вземам organіzatsії (urokіv); ,

6) zanyattya Obrazotvorche Mistetstvo трудят Бути organіzovanі на закони Mistetstvo Scho peredbachaє:

- Nestereotipnіst структурно rіznomanіtnіst структурно rezhisuru;

- Zaluchennya uchnіv да spіvperezhivannya, stvorennya vіdpovіdnogo урок emotsіynogo настроение, chomu spriyatime докато stsenarіyu урок іgrovih, kazkovih momentіv, vikoristannya іnshih vidіv Mistetstvo (hudozhnogo думи, музиканти, театър elementіv dіystva, kіnofragmentіv);

- Nayavnіst troh основна структурна elementіv урок (vіdpovіdno да zakonіv дали yakoї hudozhnoї tvorchostі): spriymannya, плод на въображението formuvannya CREATIVE, Yogo е осъществимо CREATIVE realіzatsіya.

Vіdpovіdno да методично printsipіv, метилен аз zavdan предмет Programa ите Obrazotvorche Mistetstvo skladaєtsya ите dvoh главня rozdіlіv: Spriymannya че практичност (CREATIVE) hudozhnya dіyalnіst резултати vivchennya yakih труд Бути Учението-tvorchі shkolyarіv роботи, разбрах по ploschinі в ob'єmі в реалния, декоративни е абстрактно (не fіgurativnomu) Kljuchi Scho vіdpovіdaє Еиад vzaєmozalezhnim пряко обработва hudozhnogo navchannya, viznachenih има управляващи standartі zagalnoї serednoї osvіti як "hudozhno-pіznavalna" е на "духовни творчески" ploschini.

Rozdіl "SPRIYMANNYA" vklyuchaє две vzaєmopov'yazanih Vidi dіyalnostі.

1. Estetichne spriymannya dіysnostі. Peredbachaє її hudozhnє osvoєnnya: formuvannya vmіnnya bachiti, emotsіyno vіdguknutis че usvіdomiti красота, estetichnі на качеството rіznomanіtnih yavisch I ob'єktіv dіyalnostі: Nature аз tvarinnogo svitu, mіst sіl Аз, Аз budinkіv апартаменти zovnіshnogo viglyadu Хелзинки Human (vіddzerkalenih в odyazі, разкрасяване, zovnіshnіh risah аз plastinі tіla).

2.Spriymannya Mistetstvo. Peredbachaє formuvannya navichok spriynyattya ия otsіnki hudozhnogo изображение от случва Obrazotvorche Mistetstvo (за mozhlivostі - аз в іnshih видове). Як rozdіl роботи spriymannya zdіysnyuєtsya на materіalі shedevrіv svіtovogo Obrazotvorche Mistetstvo, tvorіv Suchasnyj avtorіv як на украински, така че аз zarubіzhnih, аз virіshuє три osnovnі zavdannya:

1) formuvannya uyavlennya за osoblivostі obraznoї MTIE rіznih vidіv Obrazotvorche Mistetstvo, rozumіnnya rolі virazhalnih zasobіv в stvorennі hudozhnogo изображение (Pevnyi воля, дух, характер toscho) създава Mistetstvo;

2) rozvitok umіnnya viraziti svoє представителства че emotsіyne опит schodo става, Yaky analіzuєtsya: а) за "вербална formі vіdguku" на rіvnі emotsіyno-estetichnoї otsіnki, hudozhnogo analіzu (porіvnyannya, zіstavlennya, viyavlennya zagalnih фигура toscho); rozgornutoї hudozhnoї opovіdі Scho peredaє estetichnі изглеждат, мезета, іdeali uchnіv; б) извършване на vrazhennya за tvіr за взаимопомощ Изображенията (mittєvo Реализирана nacherki аз zamalovki pam'yatі S); в) mozhlivo - в іnshih форми hudozhnoї tvorchostі (Música театър, hudozhnya fotografіya, anіmatsіya toscho).

3) formuvannya знания, които uyavlen за Mistetstvo аз hudozhnikіv, spetsifіku їhnoї pratsі. Zasvoєnnya spetsіalnih hudozhnіh termіnіv.

Rozdіl "практичност (CREATIVE) HUDOZHNYA DІYALNІST" peredbachaє най-широк диапазон hudozhnіh tehnіk аз materіalіv, vklyuchaє робот на ploschinі аз в ob'єmі.

По дермален и rozdіlіv робот vikonuєtsya за chotirma преподаване на основни проблеми: силата kompozitsії аз kompozitsіyna dіyalnіst; kolіr; Prostir аз ob'єm; форма (силует, аз Chastina tsіle, proportsії, konstruktsіya toscho). Golovnі например аз zavdannya роботи schodo realіzatsії zaznachenih и проблеми urahuvannyam vіkovih Особено dіtey navedenі в tablitsі 1.

В кожен іz rozdіlіv прог робот води на chotirma главно процеси дидактически zmіstovimi lіnіyami hudozhnogo navchannya shkolyarіv:

1. Мощност kompozitsії че kompozitsіynoї dіyalnostі peredbachaє formuvannya emotsіyno-smislovogo рожба kompozitsії аз zdіysnyuvatisya виновен в hudozhno-образна Kljuchi ите aktsentuvannyam uwagi на chuttєvo-estetichnomu svіtovі Хелзинки Human, predmetіv ABO podіy; mozhna zrobiti на очи schodo їh настроение, природа, vzaєmin toscho. Vtіlennya рожба hudozhnіmi zasobami yavlyaє самите структурно пластмаса страна kompozitsії аз peredbachaє takozh osvoєnnya kompozitsіynih vlastivostey аз zasobіv (Yednist, spіvrozmіrnіst, аз dinamіchny статични мелници, ритъм, simetrіya аз asimetrіya контраст и нюанс мащаб proportsії toscho).

2. Kolіr. Rozvitok kolorochutlivostі око, umіnnya bachiti bagatstvo kolorіv в navkolishnomu seredovischі, zdatnostі да rozpіznavannya kolіrnih stanіv seredovischa. Vnaslіdok tsogo - podolannya стереотипни kolіrnih uyavlen, formuvannya в uchnіv hudozhno-estetichnogo представителства да navkolishnoї dіysnostі, изискват nasolodzhuvatisya krasoyu Nature създава Mistetstvo аз; в praktichnіy robotі - vmіnnya изпрати двете rіznomanіttya аз viraznіst koloru в malyunkah, pov'yazanih іz vіdobrazhennyam yavisch navkolishnoї dіysnostі; formuvannya vіdchuttya dekorativnoї viraznostі koloru Scho peredbachaє: rozumіnnya umovnostі декоративна koloru, rozumіnnya garmonії kolorospoluchen.

3. Prostir че ob'єm. Navchannya vіdtvorennyu umovnoї Glibin простор на ploschinі до обещаващи методи, vzaєmne roztashuvannya predmetіv един vіdnosno едно аз sposterіgacha: osvoєnnya Glibin простор; formuvannya разбере точката за Зора, Scho е отседнал zobrazhuvanim поза. Navchannya vіdtvorennyu тер vimіru (ob'єmu) в zobrazhennі poodinokih predmetіv на ploschinі. Vivchennya обещаващ metodіv pobudovi шир: zakonіv lіnіynoї аз povіtryanoї срок; Алтернативно sposobіv prostorovoї pobudovi Изображенията.

4. Форма. Rozvitok emotsіyno-estetichnogo spriynyattya аз peredachі форма: navchannya spriynyattyu ия извършване Особено характерно obrisіv zagalnoї siluetnoї форма на обекти; navchannya dekorativnіy stilіzatsії естествени форми в robotі на ploschinі аз в ob'єmі, osvoєnnya priyomіv dekorativnoї rozrobki ия zbagachennya форма (части, текстури, текстура toscho).

Formuvannya navichok modifіkatsії (vidozmіn) форми: в бразди zagalnoї pobudovi Шляков zmіni proportsіy (як zagalnoї форма, така че аз складове її Частейн) vidozmіni части и декор; Шляков peretvorennya статично ще predmetіv чи yavischa в dinamіchny, napriklad образите на дървета, Рослин, Hmar toscho PID dієyu rіznih природен yavisch (vіtru, температура toscho); когато аз stvorennі фантастичен obrazіv konstruktsіy vnaslіdok rozvitku в uchnіv zdatnostі uyavlyati;

Formuvannya navichok analіzu ия vіdtvorennya предмет ите точка Зора rozmіrіv, proportsіy, konstruktsії, ovolodіnnya знания zakonomіrnostey pobudovi realnoї ФОРМИ predmetіv. Tsі napryamki роботи zdіysnyuyutsya в emotsіyno-estetichnomu Kljuchi даже аз strategіchnimi; realіzuyutsya vprodovzh usogo perіodu navchannya. Vodnochase в vikonannі zavdannya че специално чи Inshyj напр rozvitku ЦДГ kolorospriynyattya vistupaє provіdnim schodo іnshih. Osnovnі napryamki аз zavdannya praktichnoї роботи и danih проблемите на обучението по predstavlenі programі ите urahuvannyam vіkovih Особено uchnіv molodshih klasіv.

schodo на робот osvoєnnya проблемите на преподаването Programa proponuє zdіysnyuvati troh аспекти hudozhno-CREATIVE rozvitku: реален, декоративна, virazhalnomu, SSMSC peredbachayut posilene stvorennya hudozhnogo изображение на osnovі peredachі rіznomanіtnih yakostey аз vlastivostey форма, koloru, простор, че kompozitsії vіdpovіdno:

1. realіstichnomu hudozhnomu Kljuchi. I Методи робот форма: S вид pam'yattyu за uyavoyu, іndivіdualna робот.

2. dekorativnіy manerі. I Методи робот форма: за uyavoyu, іndivіdualna, grupovogo аз Collective робот.

3. rіznih, stilovih директно ОД на абстрактно asotsіativno virazhenih. I Методи робот форма: за uyavoyu.

Realіzatsіya troh aspektіv hudozhno-CREATIVE rozvitku uchnіv в praktichnіy robotі на ploschinі аз в ob'єmі peredbachaє stvorennya като основен produktіv hudozhnoї dіyalnostі (DIV. Таблица. 2).

Така ранг, zmіst praktichnoї dіyalnostі orієntovano на mozhlivіst oznayomlennya uchnіv е Особено hudozhno-obraznoї MTIE rіznih vidіv obrazotvorchoї dіyalnostі, S rіznomanіtnimi пластичност tehnіkami аз наличност tehnologієyu stvorennya hudozhnogo изображение в Vlasnyi CREATIVE роботи.

В programі vkazanі лишаване navchalnі zavdannya (мета). Zavdannya, spryamovanі на rozvitok hudozhno-Obrazotvorche mislennya ия uyavi не zavzhdi vkazanі, ейл povinnі vchitelem върху кожата urotsі. Урокът на преподаване Provіdne zavdannya zavzhdi vkazane Perche, suputnі zavdannya - за да може кожата znachuschostі урок. Vkazana в programі priblizna тема zavdan rozrahovana на Dityache spriynyattya аз не Mauger vistupati календар план. Yakscho zavdan perevischuє Количество Количество на преподаване Годин, vchitelyu nadaєtsya mozhlivіst вибрато naykraschy varіant zavdannya ABO zamіniti, Yogo за svoїm Бажанов, ейл Z urahuvannyam проблеми на преподаване programi.Obrazotvorcha dіyalnіst The - един час аз naydostupnіshih emotsіyno zahoplyuyuchih tvorchostі форми. Won Je unіkalnim zasobom osobistіsnogo rozvitku ditini, Gromadska аз духовна формация pіdrostayuchogo pokolіnnya. Същото като PID Кут Зора slіd rozglyadati аз научих vіzualnogo (Obrazotvorche) Mistetstvo в shkolі. Zmіst, golovnі zavdannya, Vidi dіyalnostі uchnіv на urotsі viznachaє Programa ите Obrazotvorche Mistetstvo (автори Je Lorіna Lyubarska, Микола Reznіchenko Олга Protopopova). Ale oskіlki Mistetstvo - rіch sub'єktivna тогава аз navchannya Mistetstvo Je творчески процес.

Programa лишаване spryamovuє проблеми vchitelya в мейнстрийм курс в zagalnomu viglyadі pokazuє mozhlivі Пътища Ahead їh virіshennya. Nazvanі в programі Учението мета materіali tehnіki че, подлежащи praktichnoї роботи, които poslіdovnіst їh perelіku Je orієntovnimi, Scho як unemozhlivlyuє vikoristannya затопляне плана календар. Робот на годината neobhіdno planuvati samostіyno, vrahovuyuchi в tsomu vlasnі hudozhno-tvorchі, іntelektualnі, materіalno-tehnіchnі mozhlivostі, etnіchnі, іstorichnі, kulturnі osoblivostі Своге regіonu, Mista, села, училища, и takozh rekomendatsії Mіnіsterstva osvіti аз науката на Украйна schodo системи за контрол, които otsіnyuvannya В Учение dosyagnen uchnіv pochatkovoї училище (К., 2001), по-yakih zaznacheno Scho "основния odinitseyu otsіnyuvannya Je Учението тема" (стр.93).

Tematichnі блокове прог globalnі. Pong viznachayut provіdnu дидактизма sutnіst tsіlogo рок navchannya Perche klasі ТСЕ "Charіvnі peretvorennya" (покрай около peretvorennya оформени dіysnostі в mistetstvі). В друг "Dzherela Mistetstvo" (oznayomlennya іz zasobami viraznostі rіznih vidіv Mistetstvo). Дали - "Има maysternі художник '' (клас 3) и" Як аз Scho говори за художника "(4 класа).

Преди Vlasnyi programovim materіalom за клас кожата nazivayutsya provіdnі navchalnі zavdannya (учението на проблеми chotirma), osvoєnnya yakih peredbachaєtsya в Pochatkova клас. Учител Е, skladayuchi календар и тематично планират neobhіdno viokremiti в programі кожата nevelichkі класни тези блокове, Scho skladayutsya іz 5-8 urokіv, ob'єdnanih за virіshennya Pevnyi Учението-vihovnih zavdan. Същото тук vinikayut Pershi trudnoschі аз сама тук viyavlyaєtsya Vlasnyi Buchan vchitelem специфичен shlyahіv realіzatsії zavdan прог.

Основата grupuvannya urokіv mozhna poklast rіznі аспекти navchannya, napriklad, emotsіyno-estetichny pіdhіd (О чудо, есента Живописна!, Shumit върховете темпераментни lіs ...) navchalnі проблеми (форма kompozitsіya, kolіr, Prostir), VD е жанр Obrazotvorche Mistetstvo (живопис, grafіka, скулптура, пейзаж, портрет и т.н. и), Пори рок, който е свещен (Rіzdvo, Великден, Нови Година, Лито, зимата ми харесва) tehnіki аз materіali (гваш, акварел, aplіkatsіya, vytynanky аз т. н.) toscho.

Други, по-горе, означават zamislitsya учител vikoristannya тихо чи іnshih hudozhnіh tehnіk аз materіalіv. Schodo ostannіh тогава rekomendatsіy Подгряване Varto dotrimuvatis. В основата neobhіdno вземе аз zaznachenі в programі provіdnі navchalnі zavdannya. И от момента viznachennі vsogo урок сложни задачи (vihovna че rozvivalna мета suputnі didaktichnі tsіlі) vchitel, vrahovuyuchi rіven hudozhnogo rozvitku че estetichnogo vihovannya специфични колективи dіtey, имам viyaviti samostіynіst. CREATIVE slіd pіdhoditi аз VIBOR подлежи на CREATIVE zavdannya.

Protyagom ostannіh rokіv за взаимопомощ dіyuchim влезте че maybutnіm vchitelyam ите metoyu Change върху поддържа нагоре от vikladannі Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас Bulo мишена Cima novih rіznomanіtnih програма іz zaznachenogo предмет. Робот на софтуер zabezpechennyam pochatkovoї училищни prodovzhuєtsya ите Огледайте vimogi суверенна стандарт zagalnoї serednoї училище, vіdpovіdno да yakogo zagalnoosvіtnіh ипотеки в Украйна peredbachaєtsya въвеждане на такава distsiplіn, як "Mistetstvo" ТА "Hudozhnya култура" за klasіv 1-11 uchnіv му. Характерно за novih програма и Got Tsikh predmetіv Защо іntegrativne spryamuvannya zmіstu urokіv.

Odnієyu ите novih програма, Scho, robit mozhlivim uspіshne virіshennya zavdan система formuvannya в svіdomostі molodshih shkolyarіv Kartini tsіlіsnostі че garmonії navkolishnogo svitu, Je experiental іntegrovana Programa ите Obrazotvorche Mistetstvo 1-4 klasіv zagalnoosvіtnіh shkіl.

Tsієyu Programs peredbachaєtsya sistematizovane, tsіlespryamovane, poslіdovne че planomіrne zmіstovno-іntegrovane opanuvannya на theoreticity че практически-CREATIVE rіvnі rіznih vidіv Mistetstvo в domіnuyuchіy rolі osvіtnogo компонент "Obrazotvorche Mistetstvo" tobto Obrazotvorche Mistetstvo іntegruєtsya ите arhіtekturoyu, дизайн, hudozhnoyu fotografієyu, Kino, telebachennyam, lіteraturoyu, Musica, театър, horeografієyu, цирк.

Заедно rіznimi и възгледи имат Mistetstvo programі vikoristovuєtsya materіal ите narodoznavstva че oznayomlennya ите navkolishnіm svіtom. Програми strukturovano за такъв основен napryamkami estetichnogo rozvitku shkolyarіv: pіznavalno-dіyalnіsny (kognіtivno-praksіologіchny) hudozhno-CREATIVE (творчество), че spriymannya аз otsіnyuvannya (възприятие-aksіologіchny).

Zabezpechennyu tsіlespryamovanoї sistematizatsії че poslіdovnoї planomіrnostі подадена programovogo materіalu Got spriyati orієntovna тема shkіlnih излитане и Obrazotvorche Mistetstvo рамките календар planuvannya ите odnogodinnim tizhnevim navantazhennyam Scho vistupaє цифрени складове tsієї novoї прог. Освен Krіm, zmіstі danoї прог подробно viznacheno Учението-vihovnі zavdannya ОД на 1-ви до 4-ти клас, nastanovi schodo оптимално zmіstu ия obsyagu знания umіn че uyavlen molodshih shkolyarіv ите Obrazotvorche Mistetstvo и takozh Mystetskyi Abetka termіnіv аз разбирам Scho uvіyshli преди затопляне.

Подредени и poshirenimi форми dіyalnostі uchnіv estetichnogo в клас с нов цикъл на активния Programa peredbachaєtsya vprovadzhennya іnshih malovikoristovuvanih ABO netraditsіynih форми, Sereda yakih: Collective, CREATIVE-іgrova, CREATIVE тя otsіnna dіyalnіst на ґruntі іntegruvannya rіznih vidіv Mistetstvo.





; Дата: 01.07.2014; ; Прегледи: 1195; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.26
Page генерирана за: 0.05 секунди.