Studopediya

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

3. Pensіyny Украйна Фондация Тема




План.

План.

Vstup

Обобщение lektsіy скоростта

DERZHAVNІ TSІLOVІ фонд

за studentіv dennoї че zaochnoї форми navchannya pіdgotovki директно 6.030508 "Fіnansi аз Кредит"

Zatverdzheno

в Министерството на zasіdannі fіnansіv

Номерът на протокол 1

Vid 09/04/2013 стр.

,

DonNUET

Донецк

ZMІST

Vstup ................................................................................................ 0.3

ZMІSTOVY МОДУЛ 1. ORGANІZATSІYNІ засада FUNKTSІONUVANNYA

Царуване TSІLOVIH FONDІV ......................................................... 4

1. При спазване Zagalna характеристика управляващи tsіlovih fondіv ............. ............ ..4

Тема 2: Управляващ regulyuvannya dіyalnostі Управляващ tsіlovih fondіv ... .. ... .. ... 10.

ZMІSTOVY МОДУЛ 2. TSІLOVІ фонд SOTSІALNOGO

SPRYAMUVANNYA ...................................................... .. ........................ .19

3. При спазване Pensіyny Украйна Фондация .................................... ... ..................... ..19

Тема 4. Фондът sotsіalnogo strahuvannya ите timchasovoї vtrati pratsezdatnostі

(FSSTVP). ..................................................................................... ... 33

Тема 5. Фондът sotsіalnogo strahuvannya ОД neschasnogo vipadku на virobnitstvі

че profesіynogo zahvoryuvannya (FSSNVVPZ). .............................. .. ............ 39

6. При условията на фонда sotsіalnogo strahuvannya vipadok bezrobіttya (FSSVB) ...... .. ... 50

ZMІSTOVY модул 3. SPETSІALNІ средства в STRUKTURІ

Управляващ от I MІSTSEVOGO BYUDZHETІV .......... .................................... 0,66

Тема 7. аз tsіlovі бюджетни средства Konsolіdovany в суверенна strukturі

бюджет. .................................................................................. ... ... ... 0.66

Тема 8. Tsіlovі средства в strukturі mіstsevih byudzhetіv ...................... ... ......... .83

Списък lіteraturi ......................................................................... ...... 92

Derzhavnі tsіlovі фонд - TSE складове zagalnoderzhavnih fіnansіv. На vіdmіnu ОД бюджетната resursіv Коста spetsіalnih fondіv zavzhdi труд tsіlove spryamuvannya. За ekonomіchnim zmіstom смрад Даже един іz zasobіv pererozpodіlu natsіonalnogo доход іnіtsіativi ите правомощия на korist един її.

Vivchennya dosvіdu funktsіonuvannya tsіlovih fondіv в zarubіzhnih kraїnah че analіz vіtchiznyanoї практика dopomagayut z'yasuvati їh vpliv на formuvannya fіnansovoї СИСТЕМИ правомощия, її ekonomіku sotsіalnu тази сфера. Lachey за тези умове mozhna zabezpechiti efektivnosti rozpodіlchih vіdnosin система.

distsiplіna на преподаване "Derzhavnі tsіlovі фонд" vivchaєtsya студенти директно pіdgotovki 6.030508 "Fіnansi аз Кредит". Metoyu її vivchennya Je formuvannya знания schodo organіzatsії funktsіonuvannya в Ukraїnі Управляващ tsіlovih fondіv, Особено dіyalnostі tsіlovih fondіv sotsіalnogo spryamuvannya тя Управляващ бюджетната tsіlovih fіnansovih fondіv.

Zavdannya, Scho PID час vivchennya представлява distsiplіni nastupnі:

- Nadannya zagalnoї характеристики управляващи tsіlovih fondіv (DTF);

- Viznachennya sutnostі суверенна regulyuvannya dіyalnostі DTF;



- Oznayomlennya ите dіyalnіstyu tsіlovih fondіv sotsіalnogo spryamuvannya;

- Особено viznachennya stvorennya че funktsіonuvannya Управляващ бюджетната tsіlovih fondіv.

В rezultatі vivchennya navchalnoї distsiplіni студент виновен за благородство:

- Структура, че klasifіkatsіyu Управляващ tsіlovih fondіv;

- Organic ясен, че контролират над dіyalnіstyu DTF;

- Sutnіst на Pension strahuvannya на;

- Dzherela formuvannya че например vikoristannya koshtіv FSSTVP, FSSNVVPZ, FSSVB;

- Osoblivostі funktsіonuvannya tsіlovih fondіv суверенна че mіstsevih byudzhetіv.

Takozh студент виновен vmіti:

- Разбера zagalnu характеристика zagalnoderzhavnim tsіlovim средства;

- Narahovuvati pensії за rіznih kategorіy населението;

- Vіdrahovuvati vneski да fondіv sotsіalnogo strahuvannya;

- Formuvati рентабилност Частейн е суверенно mіstsevogo byudzhetіv.

Vivchennya процент peredbachaє изваждане lektsіy, samostіynu робот studentіv, държейки semіnarskih аз вземам практичност и vikoristannyam активност metodіv navchannya Scho vklyuchayut Място на dіlovih Игор, olіmpіad, pіdgotovku Naukova dopovіdey аз povіdomlen. Контрол на знания zdіysnyuєtsya Шляков Място на потока аз pіdsumkovogo модулна контрол на formі diferentsіyovanogo zalіku, АВО іspitu.

ZMІSTOVY МОДУЛ 1. ORGANІZATSІYNІ засада FUNKTSІONUVANNYA управляващи TSІLOVIH FONDІV

1. При спазване Zagalna характеристика управляващи tsіlovih fondіv.

1. Аз Priznachennya роля Управляващ tsіlovih fondіv.

2. Sutnіst Управляващ tsіlovih fondіv.

3. Klasifіkatsіya Управляващ tsіlovih fondіv.

Препоръчителна литература 2, 15,17, 18, 20, 22, 23.

1.1. Priznachennya аз Управляващ роля tsіlovih fondіv

Fondi fіnansovih resursіv tsіlovogo priznachennya Je samostіynoyu Ланка fіnansovoї Sistemi аз входящи до склада Управляващ fіnansіv. Главна tsentralіzovanim фонд стотинка koshtіv правомощия Je бюджет. Бюджет Коста аз zneosoblenі zabezpechuyut realіzatsіyu funktsіy правомощия. Заедно ите бележка при оформянето на правомощия Buti pevnі могат да изискват SSMSC трудят Особено стойности аз potrebuyut garantovanogo fіnansovogo zabezpechennya. До такава potreb nalezhat: nadannya Pevnyi sotsіalnih garantіy население в razі dosyagnennya nepratsezdatnogo vіku, vtrati pratsezdatnostі, goduvalnika, роботи, nastannya іnshih neperedbachuvanih podіy. Цзе аз Je причина за formuvannya fondіv tsіlovogo priznachennya.

Perehіd да rinkovih vіdnosin в Ukraїnі ob'єktivno suprovodzhuєtsya krizovoe yavischami, SSMSC sposterіgayutsya mayzhe в vsіh области аз Galuzo икономика. Bazovі клон на Националната Gospodarstwa potrebuvali zamіni znoshenogo obladnannya, rekonstruktsії аз rozshirennya главно virobnichih fondіv; лесно и хранителни promislovostі factuality potrebuyut termіnovoї dokorіnnoї modernіzatsії; іsnuvala velichezna изисква в pіdtrimtsі rozvitku sіlskogo Gospodarstwa. Всички ТСЕ suprovodzhuvalosya nayavnіstyu nebezpechnih yavisch в fіnansovіy sistemі, SSMSC protіkayut на fonі іnflyatsії, zbіlshennya rozmіrіv vnutrіshnogo че zovnіshnogo Borg Крайна.

Otzhe, derzhavnі Fondi dopomagali virіshuvati zavdannya zabezpechennya pіdyomu virobnitstva, zdіysnyuvati pereborennya timchasovoї stagnatsії аз nestіykostі, lіkvіdatsії krizovoe yavisch Scho іsnuvali в ekonomіtsі.

Як vіdomo, naybіlsh poshirenimi форми organіzatsії fіnansovih resursіv в zagalnoderzhavnomu masshtabі vistupayut царуване аз mіstsevі бюджет. Ale брой faktorіv obumovlyuyut dotsіlnіst vikoristannya ия іnshoї форма - Управляващ tsіlovih fondіv. Obmezhenіst fіnansovih resursіv бюджет дали времето Yaky sprichinyaє neobhіdnіst їh pererozpodіlu ите metoyu zbalansuvannya ekonomіchnogo rozvitku regіonіv, rozv'yazannya ekologіchnih проблеми virіvnyuvannya zhittєvogo rіvnya население Особено sotsіalno nezahischenih verstv.

На ДАНИАН час за властващия Релеф tsіlovih fondіv mozhlivo:

■ vplivati ​​на процесите чрез virobnitstva fіnansuvannya, subsiduvannya аз kredituvannya на фирми;

■ zabezpechuvati prirodoohoronnі влязат, fіnansuyuchi їh за rakhunok spetsіalno viznachenih Jerel аз shtrafіv за zabrudnennya navkolishnogo seredovischa;

■ Hotel nadavati sotsіalnі населението чрез viplatu pensіy, sotsіalnu Relief, subsiduvannya sotsіalnoї іnfrastrukturi в tsіlomu.

Stvorennya postіynih fondіv pov'yazane ите vidіlennyam okremih funktsіy правомощия. Zokrema в realіzatsії sotsіalnoї funktsії Особено uwagi pridіlyaєtsya sotsіalnomu strahuvannyu. В protsesі stvorennya Sistemi samostіynih sotsіalnih fondіv поставя zavdannya "rozvantazhiti" бюджет ОД znachnoї chastki sotsіalnih vidatkіv аз zabezpechiti їh автономна garantovane fіnansuvannya.

Dzherela formuvannya tsіlovih управляващи fondіv viznachayutsya характер аз masshtabnіstyu zavdan за realіzatsії yakih смрад stvorenі. На їh стойност vplivaє ekonomіchny аз fіnansovy мелница мощност, за да Chi іnshomu etapі rozvitku. Otzhe, dzherela formuvannya koshtіv управляващи tsіlovih fondіv mozhut майка як vіdnosno stabіlny така че аз timchasovy характер.

Напр vikoristannya koshtіv остаряла ОД priznachennya fondіv, специално ekonomіchnih умове аз zmіstu rozroblenih програма, Scho realіzuyutsya. Deyakі derzhavnі tsіlovі Fondi оформяне може Бути аз іnvestorami uchasnikami fіnansovogo анализ на пазара на zv'yazku и Тим, Scho на о-Perche, nerіdko vikoristannya стотинка koshtіv не zbіgaєtsya имат chasі ите їh nadhodzhennyam, а в друг, постъпленията ОД іnvestitsіy на Je dodatkovim Jerel fіnansuvannya vitrat vіdpovіdnogo фонд.

Правото stvorennya tsіlovih fondіv nadіlenі органичен tsentralnoї як, така че аз mіstsevoї Влади. На regіonalnomu rіvnі formuyutsya svoї tsіlovі фонд за rakhunok mіstsevih Jerel. Zagalnoderzhavnі tsіlovі Fondi трудят svoї teritorіalnі vіddіlennya I peredayut Частейн koshtіv в rozporyadzhennya teritorіalnih vladnih структури.

Управляващ Utvorennya tsіlovih fondіv vіdbuvaєtsya ABO Шляков vіdokremlennya vidatkіv суверенните бюджетни pevnі tsіlі стойности Scho трудят pershochergove за Крайна в ДАНИАН време, ABO чрез formuvannya spetsіalnih fondіv, SSMSC труд samostіynі dzherela dohodіv.

Tsіlovі фонд бюджет vklyuchayut byudzhetnі priznachennya viklyuchno на konkretnі tsіlі в такъв vipadkah:

• Yakscho право peredbachene pokrittya vidatkіv іz специално viznachenogo dzherela nadhodzhen;

• Когато oderzhanі Централна, mіstsevimi власти Влади ABO bezposeredno rozporyadnikom бюджетната koshtіv dotatsії, грант чи darunka в vartіsnomu rozrahunku на специфична Мета.

Rahunki tsіlovih fondіv Sovereign бюджет stvoryuyut в vіdpovіdnostі да zakonіv.

Zagalom попадение на organіzatsії tsentralіzovanih fondіv fіnansovih resursіv mozhna sformulyuvati, както следва:

• vіdrahuvannya да fondіv tsentralіzovano viznachayutsya правомощия vіdpovіdnimi закони даже аз vlasnіstyu правомощия;

• vіdrahuvannya да fondіv Je obov'yazkovimi плащания ия mozhut styaguvatisya primusovo;

• vitrati ите fondіv zdіysnyuyutsya лишаване от pevnі изисква SSMSC peredbachenі закон.

В zahіdnih kraїnah брой такива fondіv превръща OD 30 до 80. grupu Середа tsіlovih fondіv stanovlyat Fondi суверенна sotsіalnogo strahuvannya. В Ukraїnі на ДАНИАН час stvoryuyutsya takі osnovnі derzhavnі tsіlovі фонд:

V Pensіyny фонд;

Фондация V sotsіalnogo strahuvannya ите timchasovoї vtrati pratsezdatnostі;

Фондация V sotsіalnogo strahuvannya на vipadok bezrobіttya;

Фондация V sotsіalnogo strahuvannya ОД neschasnih vipadkіv;

V Zahist іnvalіdіv фонд.

1.2. Управляващ Sutnіst tsіlovih fondіv

Vazhlivoyu Ланка fіnansovoї системи на Украйна vistupayut derzhavnі tsіlovі Fondi, SSMSC го yavlyayutsya sukupnіst fіnansovih resursіv Scho znahodyatsya в rozporyadzhennі Централна ABO regіonalnih mіstsevih organіv samovryaduvannya че трудът tsіlove priznachennya.

Derzhavnі tsіlovі як Fondi Ekonomichna kategorіya - TSE spetsifіchna образуват pererozpodіlu аз vikoristannya fіnansovih resursіv, Scho як tsentralnoї zaluchayutsya органи, така че аз mіstsevoї Влади за fіnansuvannya Pevnyi suspіlno-ekonomіchnih, ekologіchnih іnshih които изискват сложни и takozh їh vikoristovuvannya.

За glibokogo rozumіnnya sutnostі че георефериране управляващи tsіlovih fondіv в sistemі ekonomіchnih vіdnosin, dotsіlno rozglyadati їh в vzaєmozv'yazku е такава kategorіyami, як: Cena, sobіvartіst, zarobіtna борда podatki toscho.

Як складове Chastina tsіni vіdrahuvannya за действащи tsіlovih fondіvzbіlshuyut sobіvartіst produktsії (robіt, poslug), Scho негативно върху vіdobrazhaєtsya konkurentospromozhnostі vіtchiznyanih tovarіv, rіvnі zarobіtnoї заплащане, доходите на населението. Въпреки това, zavdyaki svoєmu іsnuvannyu, zaznachenі Fondi vikonuyut funktsіyu sotsіalno-ekonomіchnogo stabіlіzatora.

Vochevid фонд zarobіtnoї заплащането на населението - цинизми Dzherelo formuvannya byudzhetіv управляващи tsіlovih fondіv, в същото час samі fіzichnі лица Je Главна spozhivachami fіnansovih resursіv управляващи tsіlovih fondіv.

Bezumovno Scho rіznomanіtnі vіdrahuvannya че Zborov, SSMSC да splachuyutsya Управляващ tsіlovih fondіv за ekonomіchnim zmіstom vistupayut podatkami, да ponyattya podatkovih менгеме bezposeredno pov'yazane dіyalnіstyu ите Tsikh fondіv.

Doslіdzhennya ekonomіchnoї естество, че mehanіzmu funktsіonuvannya управляващи tsіlovih fondіv в Ukraїnі uskladnyuєtsya nestіykіstyu їhnogo фискална и правен статут, oskіlki и рок в Година zmіnyuєtsya структура tsіlovih fondіv, входящо Scho аз не принадлежа към актьорския състав на Суверенния бюджет на Украйна. Цзе stosuєtsya пенсионен фонд, fondіv sotsіalnogo strahuvannya toscho.

На rokіv кочан 90 tsіlovі Fondi Pocha vinikati на rіznih rіvnyah byudzhetnoї система Особено bagato їh мишена Bulo на mіstsyah за іnіtsіativoyu mіstsevih organіv vikonavchoї Влади.

За rakhunok tsіlovih fondіv mіstsevі органичен Shvydko постижимо тихо tsіley за vtіlennya yakih смрад аз stvoryuvalisya. Pіslya realіzatsії svoїh zavdan pevnі Fondi pripinyali svoє іsnuvannya и novі stvoryuvalisya аз prodovzhuvali funktsіonuvannya далеч.

В tsіlomu в seredinі 1996 стр. в Ukraїnі dіyalo Ponad 140 pozabyudzhetnih fondіv, stvorenih централни органи, които OD 100 до 300 в fondіv kozhnіy oblastі, stvorenih за іnіtsіativi vikonavchih organіv mіstsevogo samovryaduvannya. Vіdrahuvannya в usі и ги splachuvali за да peredbachenomu zdіysnennya obov'yazkovih platezhіv с държавен бюджет. Естествено, Scho в Цзе не не mіg proreaguvati Uryadov. Приема Kabіnetu Mіnіstrіv OD 23 Veresnya 1996 стр. mіnіsterstvam dorucheno Bulo lіkvіduvati OAO All tsіlovі pozabyudzhetnі Fondi, dіyalnіst yakih не peredbachena zakonodavstvom.

1.3. Управляващ Klasifіkatsіya tsіlovih fondіv

Pіslya vporyadkuvannya мощност около formuvannya tsіlovih pozabyudzhetnih fondіv, як Bulo zdіysneno на pіdstavі Приема Kabіnetu Mіnіstrіv Украйна OD 23 Veresnya 1996 стр. "За lіkvіdatsіyu galuzevih tsіlovih pozabyudzhetnih fondіv" в Bulo Ukraїnі vstanovleno две Vidi tsіlovih fondіv: tsіlovі byudzhetnі средства; derzhavnі че mіstsevі pozabyudzhetnі средства.

Дали Yaky tsіlovy бюджетни средства utvoryuєtsya ABO на pіdstavі право ABO на pіdstavі нормативен акт, Yaky vidaєtsya за vikonannya zahodіv, peredbachenih в Pevnyi zakonі. Як vzhe zaznachalos, Vidi tsіlovih fondіv, Особено бюджетната tsіlovih postіyno zmіnyuvalisya.

Derzhavnі tsіlovі Fondi Намерете ни klasifіkuyutsya за следното:

1. За tsіlovim priznachennyam.

2. За utvorennya начин.

3. За termіnom dії.

4. За Yurydychna природата.

5. За teritorіalnіstyu.

6. За ekonomіchnim zmіstom.

7. За Jerel fіnansuvannya.

За tsіlovim priznachennyam derzhavnі tsіlovі Fondi оформяне може Бути:

- Ekonomіchnі;

- Sotsіalnі.

Преди ekonomіchnih mozhna vіdnesti vzhe lіkvіdovany Управляващ іnnovatsіyny фонд, rozvitku palivno-energetichnogo комплекс.

Преди sotsіalnih nalezhat: Pensіyny Фондация Украйна, sotsіalnogo strahuvannya Фондация суверенна sotsіalnogo strahuvannya на vipadok Zahist Фондация bezrobіttya Фондация sotsіalnogo іnvalіdіv strahuvannya ОД neschasnogo vipadku че INSHI.

За начин utvorennya tsіlovі derzhavnі Fondi podіlyayutsya две Vidi:

- фондове, Коста yakih vklyuchenі бюджета;

- Фондове, Scho трудят Vlasnyi upravlіnnya.

За termіnom dії vidіlyayut takі Fondi, як:

- Postіynі;

- Timchasovі.

Timchasovі Fondi formuyutsya ите metoyu priskorenogo virіshennya актуални проблеми и pripinyayut svoє funktsіonuvannya pіslya vikonannya ги pokladenih zavdan. За vtіlennya Pevnyi ekonomіchnih програма mozhut stvoryuvatisya tsіlovі як Fondi в бразди правомощия, така че аз по mіzhnarodnomu rіvnі. Така че, Крайна Єvrosoyuzu stvoryuyut Fondi nadannya Relief kraїnam Shіdnoї Єvropi.

За Yurydychna от природата tsіlovі podіlyayutsya Fondi в:

- Най-фонд, SSMSC stvorenі на закони. Napriklad, целева Pensіyny фонд за Закона на Украйна "За pensіyne zabezpechennya";

- Stvoryuyutsya ефект фонд, SSMSC vimog zakonіv, napriklad, pіslya на приемане на Закона на Украйна "На Основи на sotsіalnoї zahischenostі іnvalіdіv в Украйна" ОД 03.21.1991 стр. іz zmіnami, изменена 14.10.1994 стр., Bulo насочите фонд sotsіalnogo Zahist іnvalіdіv.

В skladі Sovereign бюджет на Украйна stvoryuvalis tsіlovі Fondi koshtіv за їh bіlsh оперативни аз efektivnosti vikoristannya и takozh за rozvitku vidіv ekonomіchnoї dіyalnostі, spriyannya zaynyatostі, zadovolennya sotsіalnih potreb население.

За teritorіalnіstyu vidіlyayut nastupnі фонд:

- Mіzhnarodnі;

- Zagalnoderzhavnі;

- Regіonalnі;

- Mіstsevі.

За ekonomіchnim zmіstom rozrіznyayut takі фонд:

- Іnvestitsіynі;

- Pozichkovі;

- NAUKOVO-doslіdnі;

- Vіyskovі;

- Sotsіalnogo Zahist;

- Sotsіalnogo rozvitku (kulturnі, sportivnі, osvіtnі toscho).

За Jerel fіnansuvannya rozrіznyayut:

- фондове, vklyuchayutsya Scho суверенна бюджет в склада;

- фондове, Scho не vklyuchayutsya складови с държавни бюджет.

Zgіdno іz klasifіkatsієyu за Jerel Намерете ни fіnansuvannya'll им даде okremі и схематични (фиг. 1.1).


Фигура 1.1 - Warehouse tsіlovih fondіv Украйна за Jerel fіnansuvannya

Коста Управляващ tsіlovih fondіv, krіm Пенсионния фонд на Украйна, obslugovuyutsya власти Sovereign хазна.

Тема 2: Управляващ regulyuvannya dіyalnostі Управляващ tsіlovih fondіv.

1. Разпоредбите на Zagalnі за прегледност контролираме dіyalnіstyu DTF.

2. Парламентарен контрол върху ясен аз dіyalnіstyu DTF.

3. ПРАВНО ОСНОВАНИЕ funktsіonuvannya DTF.

Препоръчителна литература: 1, 2, 4-6, 8, 10.

2.1. Zagalnі позиция от около прегледност контролираме dіyalnіstyu DTF

В Suchasnyj умове rozvitku nezalezhnoї Украйна Управляващ tsіlovih стойности fondіv, на бюджета, за іz еднозначно zrostaє. Їh іsnuvannya neobhіdnim даже аз dotsіlnim, TSE pov'yazano іz следното:

1) в organіv derzhavnoї Влади аз upravlіnnya Scho formuyut tsіlovі Fondi, z'yavlyayutsya dodatkovі dzherela fіnansuvannya svoїh potreb Ponad byudzhetnі Коста;

2) іsnuvannya един tsentralіzovanogo фонд стотинка resursіv nedostatnє за zadovolennya vsіh управляващи изисква;

3) nayavnostі perevischennya dohodіv над vidatkami tsіlovih fondіv Коста оформяне може Бути vikoristanі за pokrittya defіtsitu бюджет;

4) z'yavlyaєtsya mozhlivіst ите bіlshoyu efektivnіstyu provoditi контрола на робота tsіlovim vikoristannyam Управляващ koshtіv.

Як vіdomo, derzhavnі tsіlovі Fondi mozhut utvoryuvatisya:

- Шляков vіdokremlennya іz суверенна бюджет okremih vidatkіv Scho трудят голямо значение,

- Abo formuvannyam spetsіalnih fondіv іz samostіynimi Jerel dohodіv.

Jerel управляващи tsіlovih fondіv zavzhdi Je natsіonalny dohіd Крайна. А mobіlіzatsіya koshtіv zdіysnyuєtsya чрез:

- Spetsіalnі Zborov (duzhe често obov'yazkovі);

- Dobrovіlnі vneski аз pozhertvuvannya;

- Poziki;

- заеми;

- Посока koshtіv іz бюджет.

ПРАВНА РАМКА dіyalnostі Управляващ tsіlovih fondіv Украйна и практичност zahodіv Scho ги zdіysnyuyutsya, Да Konstitutsіya на Украйна, Кодекса zakonіv за PRACE че INSHI ACTI zakonodavstva, vіdpovіdnі uryadovі РЕШЕНИ аз vlasnі Приема fondіv.

В Konstitutsії Украйна (rozdіl II "права, свободи че obov'yazki Хелзинки Human аз гражданите", член 46). Zaznacheno "Gromadyani трудят право да sotsіalny Zahist, Scho vklyuchaє право да zabezpechennya їh в razі povnoї, chastkovoї ABO timchasovoї vtrati pratsezdatnostі, vtrati goduvalnika, bezrobіttya ите Square тях OD obstavin и takozh в starostі че в іnshih vipadkah, peredbachenih закон. Цзе полето garantuєtsya zagalnoobov'yazkovim Управляващ sotsіalnim strahuvannyam за rakhunok на застраховка vneskіv gromadyan, на фирми, набор аз organіzatsіy и takozh бюджетен че іnshih Jerel sotsіalnogo zabezpechennya ... ".

Управляващ прегледност zdіysnyuє spetsіalno upovnovazheny Kabіnetom Mіnіstrіv Украйна Централният орган vikonavchoї Влади.

Як вже було зазначено у темі 1, правом створення цільових фондів наділені як органи центральної, так і місцевої влади. На регіональному рівні формуються свої цільові фонди за рахунок місцевих джерел. Загальнодержавні цільові фонди мають свої територіальні відділення і передають частину коштів у розпорядження територіальних владних структур.

Відмітимо, що рахунки цільових фондів Державного бюджету, а також цільових фондів, що не входять до складу держбюджету створюють у відповідності до законів.

Цільові державні фонди, як правило, перебувають у розпорядженні державних органів влади, але оперативне управління здійснюється спеціально створеним адміністративним апаратом. Керівництво фондів самостійно визначає напрями використання коштів відповідно до законодавства.

Рахунки цільових фондів Державного бюджету створюють у відповідності до законів. У випадку з бюджетними цільовими фондами, передача коштів з рахунка загального фонду на рахунки цільових фондів бюджету дозволяється тільки у відповідності до бюджетних призначень.

Нагляд за діяльністю цільових страхових фондів загальнообов'язкового соціального страхування здійснює Наглядова рада. Наглядова рада здійснює контроль за виконанням статутних задач та цільовим використанням коштів відповідним фондом з загальнообов'язкового державного соціального страхування (ЗДСС). З цією метою у склад Наглядової ради входять представники від застрахованих громадян та держави.

Нагляд за виконанням страховиками та страхувальниками законів Україні з ЗДСС, інших нормативно-правових актів здійснює держава.

Страховики та страхувальники зобов'язані надавати посадовим особам органів державного нагляду за діяльністю страховиків всі документи та довідки, необхідні для здійснення ними функцій контролю.

Yakscho застрахователи priynyato rіshennya е разрушена застраховка zakonodavstva чи strahuvalnik не vikonuє vimog tsogo zakonodavstva, суверенна власт на ясен vkazuє dopuschenі съборени, че vstanovlyuє линии за їh usunennya. Yakscho имат Tsey линии застраховател ABO strahuvalnik не Usuns съборени незаконно rіshennya skasovuєtsya суверенна власт ясен ч следната vіdshkoduvannyam vtrat за rakhunok застрахователи ABO strahuvalnika. Линиите dvoh tizhnіv застрахователи ABO strahuvalniki mozhut oskarzhiti rіshennya суверенна власт в ясен sudі.

Authority Mauger vimagati sklikannya zasіdannya pravlіnnya tsіlovogo каса суверенна ясен. Yakscho не tsya Бюд vimoga vikonana, суверенна власт е визуален себе sklikati аз прекарват zasіdannya pravlіnnya tsіlovogo каса Mauger.

За nevikonannya vіdpovіdnogo rіshennya суверенна власт прегледност Членовете на Управляващ tsіlovih fondіv оформянето може Бути pozbavlenі svoїh povnovazhen.

Upravlіnnya tsіlovimi средства zdіysnyuє pravlіnnya че vikonavchі direktsії ЗАСТРАХОВАНЕ fondіv, SSMSC zabezpechuyut viznachenі закони konkretnі Vidi sotsіalnogo strahuvannya.

Upravlіnnya tsіlovimi средства SSMSC входящите да склад суверенна аз mіstsevih byudzhetіv zdіysnyuyut rozporyadniki бюджетната koshtіv.

Vzagalі sotsіalna polіtika правомощия vistupaє Elements zhittєzdatnostі suspіlstva, stabіlіzatsії че rozvitku suspіlstva, konsolіdatsії suspіlstva, vklyuchaє Won:

- Regulyuvannya sotsіalnih vіdnosin в suspіlstvі, reglamentatsіyu умове vzaєmodії sub'єktіv икономиката в sotsіalnіy sferі (в допълнение chislі mіzh robotodavtsyami аз Naiman robochem мощност);

- Virіshennya Проблеми bezrobіttya че zabezpechennya efektivnoї zaynyatostі;

- Rozpodіl аз pererozpodіl dohodіv населението;

- Formuvannya stimulіv да visokoproduktivnoї suspіlnoї pratsі ия nadannya sotsіalnih garantіy ekonomіchno aktivnіy chastinі населението;

- Stvorennya Sistemi sotsіalnogo Zahist населението;

- Zabezpechennya rozvitku elementіv sotsіalnoї іnfrastrukturi (zakladіv osvіti, рецепционисти опазване на здравето, науката, културата, спорта, zhitlovo и общински Gospodarstwa);

- Zahist navkolishnogo seredovischa toscho.

Mozhna vidіliti nastupnі методически vplivu правомощия на rozvitok sotsіalnoї области:

- Правна zabezpechennya sotsіalnogo Zahist населението на приемане, че нормативната vіdpovіdnih zakonodavchih aktіv;

- Sotsіalnі трансфери от viglyadі rіznogo ум sotsіalnih subsidіy;

- Vprovadzhennya efektivnoї progresivnoї Sistemi opodatkuvannya іndivіdualnih стотинка dohodіv населението;

- Prognozuvannya ще zagalnonatsіonalnih аз regіonalnih rinkіv pratsі;

- Stvorennya MEREZHI tsentrіv услуги zaynyatostі ия bіrzh pratsі;

- Vstanovlennya sotsіalnih аз ekologіchnih normativіv аз standartіv; контролира їh dotrimannyam;

- Загряване derzhavnі ите virіshennya sotsіalnih конкретен проблем (и Borotba bіdnіstyu, osvіtnі, medichnі, ekologіchnі че іn.);

- Управляващ vpliv на tsіni че tsіnoutvorennya;

- Obov'yazkove sotsіalne strahuvannya в rіznih форми;

- Pensіyne zabezpechennya;

- Rozvitok икономиката суверенна сектор е virobnitstvo suspіlnih tovarіv аз poslug;

- Pіdgotovka че perepіdgotovka kadrіv;

- Organіzatsіya oplachuvanih Gromadska robіt;

- Социално партньорство.

2.2. I ясен контролните органи на dіyalnіstyu DTF

2.2.1. Аз Lucid органи в контрола на пенсионната sistemі strahuvannya

Pensіyny фонд на Украйна Je централни органи vikonavchoї Влади Scho zdіysnyuє upravlіnnya fіnansami на Pension zabezpechennya, dіyalnіst yakogo spryamovuєtsya аз koordinuєtsya Kabіnetom Mіnіstrіv Украйна. Statte 58 Закона на Украйна "За zagalnoobov'yazkove Управляващ pensіyne strahuvannya" № 1058-I \ / ОД 9 Lipnya 2003 стр. Peredbachaє peretvorennya Пенсионния фонд на Украйна в samovryadnu nepributkovu профил на компанията, як Бюд zdіysnyuvati му dіyalnіst по устав pіdstavі, Scho Yogo zatverdzhuєtsya pravlіnnyam.

Vіdpovіdno на Закона на Украйна "За zagalnoobov'yazkove Управляващ pensіyne strahuvannya" upravlіnnya Pensіynim фонд zdіysnyuєtsya predstavnikami правомощия, които са осигурени osіb robotodavtsіv на osnovі paritetnostі upravlіnnya органи на Пенсионния фонд на Je .:

V Pravlіnnya;

V Vikonavcha direktsіya пенсионен фонд.

Vischim upravlіnnya Authority пенсионен фонд на Je pravlіnnya. Pravlіnnya пенсионния фонд на formuєtsya osnovі paritetnostі predstavnikіv правомощия, които са осигуреното osіb robotodavtsіv. Преди склад pravlіnnya пенсионен фонд за входящи ОД правомощия p'yat predstavnikіv, че са застраховани osіb robotodavtsіv.

Редове povnovazhen chlenіv pravlіnnya пенсионен фонд да стане shіst rokіv.

Pravlіnnya пенсионен фонд ocholyuє главата, Yaky obiraєtsya ите chlenіv pravlіnnya низ в два пророка. Pravlіnnya на пенсионен фонд zdіysnyuє svoї funktsії Шляков Място на zasіdan. Rіshennya pravlіnnya пенсионен фонд, priynyate в бразди Yogo kompetentsії, Je obov'yazkovim за vikonannya трябва да chislі usіma застрахователи, които са застраховани персонажи, Yakscho vono їh stosuєtsya. Rіshennya pravlіnnya oformlyuyutsya решен.

Pravlіnnya пенсионен фонд:

- Viznachaє potochnі че perspektivnі zadachі пенсионен фонд; zatverdzhuє регулаторни разпоредби; vibiraє Zi svoїh chlenіv главата pravlіnnya на пенсионен фонд и dvoh Yogo zastupnikіv;

- Rozglyadaє zatverdzhuє, че бюджетът за пенсионен фонд за следващата година, zmіni да Демба, zvіt за Yogo vikonannya аз pіslya їh бил одобрен, predstavlyaє Naglyadovіy radі пенсионен фонд, който napravlyaє Kabіnetu Mіnіstrіv Украйна;

- Viznachaє поръчате nadhodzhennya oblіku koshtіv че пенсионен фонд е фондът Nakopichuvalnogo;

- Zdіysnyuє контрол tsіlovim vikoristannyam koshtіv пенсионен фонд, администриран от един dostovіrnіstyu oblіku ия schodo zvіtnostі їh nadhodzhennya че vikoristannya;

- Virіshuє мощност schodo formuvannya че vikoristannya резерв koshtіv пенсионен фонд за zabezpechennya Yogo fіnansovoї stabіlnostі; spryamovuє че kontrolyuє dіyalnіst vikonavchoї direktsії пенсионен фонд, който pіdvіdomchih їy teritorіalnih organіv;

- Zdіysnyuє INSHI funktsії, peredbachenі Устав на пенсионния фонд.

РЕШЕНИ че pravlіnnya INSHI регулаторния характер на пенсионния фонд, SSMSC stosuyutsya правата че obov'yazkіv gromadyan, nalezhat derzhavnіy reєstratsії за vstanovlenomu Kabіnetom Mіnіstrіv Украйна.

Vikonavchimi pravlіnnya органи на Пенсионния фонд на Je vikonavcha direktsіya пенсионен фонд, който pіdvіdomchі їy органи. Спечелил Je postіyno dіyuchim vikonavchim тялото Yaky organіzuє че zabezpechuє vikonannya rіshen pravlіnnya, dіє ОД іmenі пенсионен фонд в браздите на Аз в ред SSMSC viznachayutsya Yogo закон, че разпоредбите относно vikonavchu direktsіyu пенсионен фонд, който pіdzvіtna pravlіnnyu пенсионен фонд.

Директор vikonavchoї direktsії пенсионен фонд:

- Zdіysnyuє kerіvnitstvo potochnoї dіyalnostі пенсионен фонд, който virіshuє OAO Цялата власт Yogo dіyalnostі за viklyuchennyam тихо, Scho nalezhat kompetentsії pravlіnnya за пенсионния фонд;

- Преценка Vidaє, rozporyadzhennya и мощност Scho Yogo nalezhat да kompetentsії;

- Bere съдбата в zasіdannyah pravlіnnya пенсионен фонд;

- Zabezpechuє pіdgotovku dokumentіv, neobhіdnih golovі pravlіnnya пенсионен фонд, за провеждане zasіdan pravlіnnya;

- Zabezpechuє pіdgotovku dokumentіv, SSMSC vinosyatsya zatverdzhennya pravlіnnya за пенсионния фонд;

- Vikonuє INSHI funktsії, peredbachenі Устав на пенсионния фонд, че разпоредбите относно vikonavchu direktsіyu пенсионен фонд.

Naglyadova радвам на пенсионен фонд stvoryuєtsya ите metoyu zdіysnennya контрол над vikonannyam Pensіynim фонд zakonodavstva за zagalnoobov'yazkove Управляващ pensіyne strahuvannya, законоустановени задачи, които tsіlovogo vikoristannya koshtіv пенсионния фонд. В Naglyadovu Рада, як skladaєtsya на 15 cholovіk, входящи predstavniki ОД правомощия, които са осигурени osіb robotodavtsіv.

Predstavniki ОД правомощия priznachayutsya аз vіdklikayutsya Kabіnetom Mіnіstrіv Украйна и predstavniki са застраховани osіb че robotodavtsіv obirayutsya (deleguyutsya), че vіdklikayutsya samostіyno страни. Редове povnovazhen chlenіv Naglyadovoї за skladaє shіst rokіv.

2.2.2. Upravlіnnya фонд sotsіalnogo strahuvannya timchasovoї

vtrati pratsezdatnostі

Upravlіnnya фонд zdіysnyuєtsya на paritetnіy osnovі правомощия, са осигурени predstavnikami osіb аз robotodavtsіv.

Upravlіnnya фонд zdіysnyuyut:

V Pravlіnnya;

V Vikonavcha direktsіya фонд.

В Avtonomnіy Respublіtsі Крим, аз области mіstah Kiєvі че Sevastopolі bezposerednє upravlіnnya zdіysnyuyut pravlіnnya аз vikonavcha direktsіya vіdpovіdnih vіddіlen фонд.

Преди склад pravlіnnya фондове входящите 15 predstavnikіv правомощия, са застраховани osіb аз robotodavtsіv Scho vikonuyut svoї obov'yazki на Gromadska засади.

Predstavniki ОД правомощия priznachayutsya Kabіnetom Mіnіstrіv Украйна, predstavniki са застраховани osіb аз robotodavtsіv obirayutsya (deleguyutsya) samostіyno страни.

Termіn povnovazhen chlenіv pravlіnnya фонд skladaє нов склад shіst rokіv аз zakіnchuєtsya ден Perche zasіdannya pravlіnnya.

Pravlіnnya фонд:

1) viznachaє potochnі аз perspektivnі zavdannya;

2) zatverdzhuє документ Scho reglamentuyut vnutrіshnyu dіyalnіst;

3) podaє на rozglyad Kabіnetu Mіnіstrіv Украйна Оферти іz viznachennya rozmіru vneskіv на zagalnoobov'yazkove управляващи sotsіalne strahuvannya в zv'yazku ите timchasovoyu vtratoyu pratsezdatnostі аз vitratami, obumovlenimi narodzhennyam аз pohovannyam;

4) viznachaє за uzgodzhennyam Natsіonalnim ите банка на Украйна реда nadhodzhennya ия oblіku koshtіv фонд;

5) fіnansuvannya viznachaє цел ия умове nadannya putіvok на санаториум lіkuvannya минути рекуперация в spetsіalnih ozdorovchih ипотеки (в допълнение chislі ОДЗ);

6) zdіysnyuє контролира tsіlovim vikoristannyam zasobіv, поддържане и vіrogіdnіstyu oblіku аз zvіtnostі за їh nadhodzhennyam аз vikoristannyam;

7) virіshuє мощност около formuvannya аз vikoristannya резерв koshtіv за zabezpechennya fіnansovoї stabіlnostі фонд в sumі, neobhіdnіy за fіnansuvannya materіalnogo zabezpechennya іz rozrahunku на mіsyats;

8) zdіysnyuє INSHI funktsії, peredbachenі статут фонд.

Vikonavcha direktsіya фонд:

1) zabezpechuє zbіr аз akumulyatsіyu vneskіv на zagalnoobov'yazkove управляващи sotsіalne strahuvannya в zv'yazku ите timchasovoyu vtratoyu pratsezdatnostі аз vitratami, obumovlenimi narodzhennyam аз pohovannyam;

2) Оперативна zdіysnyuє rozporyadzhennya Фондация ЗАСТРАХОВАНЕ Коста в бразди zatverdzhenogo фонд бюджет;

3) zdіysnyuє materіalne zabezpechennya аз nadaє sotsіalnі Hotel за dіyuchim закон;

4) контрол на коректността на zdіysnyuє narahuvannyam, svoєchasnoyu кръгче ЗАСТРАХОВАНЕ vneskіv и takozh zabezpechuє tsіlove vikoristannya zasobіv zagalnoobov'yazkovogo суверенна sotsіalnogo strahuvannya в zv'yazku ите timchasovoyu vtratoyu pratsezdatnostі аз vitratami, obumovlenimi narodzhennyam аз pohovannyam;

5) gotuє аз podaє на rozglyad pravlіnnya Оферти іz rozmіru ЗАСТРАХОВАНЕ vneskіv Година на следното; проект на бюджет на фонда и zvіt за Yogo vikonannya; Оферти rozmіru и архивиране koshtіv;

6) vikonuє INSHI funktsії vіdpovіdno до положение за vikonavchu direktsіyu фонд.

2.2.3. Органи upravlіnnya System фонд на Украйна sotsіalnogo Zahist іnvalіdіv

Преди organіv upravlіnnya System фонд на Украйна sotsіalnogo Zahist іnvalіdіv nalezhat:

V Pravlіnnya фонд;

V Vikonavcha direktsіya фонд;

V Revіzіyna пред такса към Фонда;

V Vіddіlennya фонд в Respublіtsі Cream, области, които mіstah Kiєvі Sevastopolі.

Преди склад pravlіnnya фонд на Украйна sotsіalnogo Zahist іnvalіdіv входящо predstavniki суверенна upravlіnnya в osobі zastupnikіv mіnіstrіv pratsі че sotsіalnoї polіtiki, рецепционисти опазване на здравето, pratsі, fіnansіv, vikonavchy директор на фондацията, predstavniki Gromadska organіzatsіy іnvalіdіv, Federatsії profspіlok Украйна и takozh predstavniki іnshih Управляващ аз Gromadska organіzatsіy, dіyalnіst yakih pov'yazana іz sotsіalnim Zahist іnvalіdіv.

Pravlіnnya фонд ocholyuє един іz zastupnikіv Mіnіstra pratsі че sotsіalnoї polіtiki Украйна.

Преди napryamіv dіyalnostі pravlіnnya фонд на Украйна sotsіalnogo Zahist іnvalіdіv nalezhat:

- Vіdpovіdalnіst за svoєchasne аз Povny zdіysnennya zahodіv sotsіalnogo schodo Zahist іnvalіdіv;

- Viznachennya обещавайки, че точно zavdan фонд; -Zdіysnennya Kerіvnitstva dіyalnіstyu Фонд че Yogo vіddіlen;

- Пила Оферти Mіnіsterstva pratsі аз sotsіalnoї polіtiki за priznachennya vikonavchogo директор на фондацията е Yogo zastupnikіv, stvorennya revіzіynoї komіsії фонд zatverdzhennya koshtorisu vitrat blagodіynih nadhodzhen, tsіlovih, vіdtvorenih че іnshih pozabyudzhetnih koshtіv;

- Zatverdzhennya в бразди svoєї kompetentsії регламенти по іnstruktsії и мощност dіyalnostі фонд, в допълнение chislі позиция от около vikonavchu direktsіyu че vіddіlennya фонд;

- Virіshennya іnshih мощност, pov'yazanih іz dіyalnіstyu фонд.

Krіm на pravlіnnya фонд на Украйна sotsіalnogo іnvalіdіv Zahist Got provoditi plenarnі zasіdannya в razі изисква бира не rіdshe chotiroh razіv на година. Takozh pravlіnnya Pravochyn priymati rіshennya в nayavnostі не по-малко от dvoh tretin Yogo chlenіv.

Vіdpovіdno да Іnstruktsії за nadhodzhennya на поръчката, oblіku ия vitrachannya koshtіv фонд на Украйна sotsіalnogo Zahist іnvalіdіv nadhodzhennya ОД на фирми (ob'єdnan) SET аз organіzatsіy, Scho не zabezpechili doderzhannya vstanovlenih normativіv robochem mіsts за pratsevlashtuvannya іnvalіdіv че blagodіynі vneski organіzatsіy, труда kolektivіv аз gromadyan akumulyuyutsya на rahunkah organіv Sovereign хазна на Украйна.

За zarahuvannya danih koshtіv във фонда на іm'ya organіv Sovereign хазна на Украйна в стабилно Natsіonalnogo банка на Украйна е на komertsіynih банки vіdkrivayutsya rahunki "Коста Sovereign бюджет на Украйна", Rasht koshtіv akumulyuєtsya на pozabyudzhetnih фонд rahunkah.

HEAD rozporyadnikom koshtіv Scho peredayutsya фонд аз akumulyuyutsya на rahunkah organіv Sovereign хазна на Украйна, Je Mіnіsterstvo pratsі че sotsіalnoї polіtiki Украйна, и главата rozporyadnikom pozabyudzhetnih koshtіv фонд Je pravlіnnya фонд.

2.3. Регулаторна рамка funktsіonuvannya DTF

Golovnі upravlіnnya Пенсионния фонд на Украйна в svoїy dіyalnostі keruyutsya: Konstitutsієyu I закони на Украйна, укази на президента на Украйна, е решил Kabіnetu Mіnіstrіv Украйна, разпоредбите за Pensіyny Украйна Foundation, zatverdzhenim указ на президента на Украйна 1 Bereznev 2001 стр Приема pravlіnnya, че по заповед на Фонда, както и takozh РАЗПОРЕДБИ около. golovnі upravlіnnya Пенсионния фонд на Украйна в Avtonomnіy Respublіtsі Cream, областите, които mіstah Kiєvі Sevastopolі, zatverdzhenim Приема Pravlіnnya PFC OD 27 chervnya 2002 стр.

Teper priznachennya pensіy regulyuєtsya як mіzhderzhavnimi земя, така че законите, които іnshimi нормативни актове на Украйна. Ами Vsogo nalіchuєtsya blizko troh desyatkіv vіdpovіdnih нормативен aktіv, SSMSC regulyuyut priznachennya pensіy. W tsієї Причина vislovlyuyutsya възглавници за neobhіdnіst на приемане на Pension кодекс Yaky двупосочно vregulyuvav OAO All vіdnosini.

Osnovnі zakonodavchі ACTI vіdnosno на Pension zabezpechennya Буле priynyatі protyagom Perche rokіv Nezalezhnosti Украйна. Osnovnі normativnі ACTI, SSMSC Буле priynyatі protyagom п.п. 1991-1993, takі :. Mitnija Code (. P 1991), Закона на Украйна "На прокуратурата" (. 1991 п), "За състоянието на аз sotsіalny Zahist gromadyan, SSMSC postrazhdali vnaslіdok Chornobilskoї катастрофа" "За reabіlіtatsіyu жертви polіtichnih represіy в Украйна» (1991 стр.), "Pro zaynyatіst населението" (1991 стр.), "Pro Naukova аз NAUKOVO-tehnіchnu dіyalnіst" (1991 стр.), "Pro pensіyne zabezpechennya vіyskovosluzhbovtsіv че osіb обикновената склад organіv vnutrіshnіh лит "(1992 стр.)," на suddіv на статут "(1992 стр.)," за Управляващ услуга "(1993 стр.)," на veteranіv vіyni на състоянието, garantії їh sotsіalnogo zabezpechennya (1993 стр.) " около osnovnі Ambush sotsіalnogo Zahist gromadyan аз veteranіv pratsі Pokhil vіku в Украйна »(1993 стр.).

Protyagom п.п. 2001-2006. Буле vnesenі dopovnennya че zmіni да іsnuyuchih нормативен aktіv и takozh priynyaty Нови Закона на Украйна "За zagalnoobov'yazkove Управляващ pensіyne strahuvannya" ОД 9 serpnya 2003 стр., vіdpovіdno да yakogo на 1 sіchnya 2004 стр. Bulo zrobleno chergove pіdvischennya pensіy zgіdno ите novimi pіdhodami в hodі pensіynoї Място на провеждане на реформата.

Zakonodavchі аз normativnі ACTI, SSMSC reglamentuyut dіyalnіst strahuvannya Sovereign Фонд sotsіalnogo на vipadok bezrobіttya takі:

- Konstitutsіya Украйна;

- Закона на Украйна "За zaynyatіst населението";

- Закона на Украйна "За zbіr на obov'yazkove sotsіalne strahuvannya";

- Закона на Украйна "За zagalnoobov'yazkove sotsіalne strahuvannya на vipadok bezrobіttya";

- Закона на Украйна "За rozmіr vneskіv на deyakі Vidi zagalnoobov'yazkovogo суверенна sotsіalnogo strahuvannya".

Vіdnosini в sferі zagalnoobov'yazkovogo суверенна sotsіalnogo strahuvannya в zv'yazku ите timchasovoyu vtratoyu pratsezdatnostі regulyuyutsya zakonodavchimi че тези нормативни актове:

- Konstitutsіya Украйна;

- Code zakonіv за PRACE Украйна;

- Закона на Украйна "За zagalnoobov'yazkove управляващи sotsіalne strahuvannya в zv'yazku ите timchasovoyu vtratoyu pratsezdatnostі" OD 18 sіchnya 2001 стр.

- Закона на Украйна "За rozmіr vneskіv на deyakі Vidi zagalnoobov'yazkovogo суверенна sotsіalnogo strahuvannya" OD 11 sіchnya 2001 стр.

Dіyalnіst фонд sotsіalnogo strahuvannya ОД neschasnih vipadkіv на virobnitstvі че profesіynih zahvoryuvan regulyuєtsya zakonodavchimi такива действия:

- Code zakonіv за PRACE Украйна;

- Закона на Украйна "За zagalnoobov'yazkove управляващи sotsіalne strahuvannya ОД neschasnogo vipadku на virobnitstvі че profesіynogo zahvoryuvannya, SSMSC sprichinili vtratu pratsezdatnostі" ОД Veresnya 23, 1999.

- Закона на Украйна "относно тарифите за strahovі zagalnoobov'yazkove управляващи sotsіalne strahuvannya ОД neschasnogo vipadku на virobnitstvі че profesіynogo zahvoryuvannya, SSMSC sprichinili vtratu pratsezdatnostі" OD 22 Dire 2001 стр.;

- Закона на Украйна "На Въвеждане на климата дневник преди Закона на Украйна" относно тарифите за strahovі zagalnoobov'yazkove управляващи sotsіalne strahuvannya ОД neschasnogo vipadku на virobnitstvі че profesіynogo zahvoryuvannya, SSMSC sprichinili vtratu pratsezdatnostі "OD 3 kvіtnya 2003 стр.;

- Закона на Украйна "На pratsі защита".

ZMІSTOVY МОДУЛ 2. TSІLOVІ фонд SOTSІALNOGO SPRYAMUVANNYA





; Дата: 01.07.2014; ; Прегледи: 626; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



zdes-stroika.ru - Studopediya (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 66.102.9.24
Page генерирана за: 0.079 сек.